Beste allemaal,
Ik heb mij net voorgesteld https://www.golfgtiforum.nl/forum/viewt ... =7&t=12310
We hebben een USA Golf 1 met 1.8 16v KR GTI (volgens mij golf 2 gti?)motor. Hele leuke auto en rijdt perfect.
Maar we hebben/hadden wat problemen. Als hij warm werd kregen we soms wat knallen en wilde hij niet meer rijden.
Garage heeft enkele sensors vervangen en probleem was over.
Daarna weer hetzelfde, garage kon niets vinden, maar zelf heb ik dan vastgesteld dat een van de sensors een los contact had.
Dat gerepareerd en de auto rijdt weer prima.
Nu hadden we de auto graag weer eens een beurtje willen geven en de kleppen eens laten stellen.
Wie kent er in België een monteur die deze motoren goed kent?
Golf GTI 1/2 specialist in België
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 28 mar 2018, 19:41
- Type auto: Mk2 edition
Re: Golf GTI 1/2 specialist in België
Welke sensor had een los contact?
Ik heb een soortgelijk probleem, maar aan de kabels is niet veel bijzonders te bespeuren...
Al is kabelbreukje gemakkelijk over het hoofd te zien...
Heeft dit blok geen zelfstellende kleppen?
Ik heb een soortgelijk probleem, maar aan de kabels is niet veel bijzonders te bespeuren...
Al is kabelbreukje gemakkelijk over het hoofd te zien...
Heeft dit blok geen zelfstellende kleppen?
Re: Golf GTI 1/2 specialist in België
KR motor heeft dacht ik toch ook hydraulische klepstoters??
Valt dan weinig aan te stellen.
Wat bij de oudere inspuiting nog wel eens kapot gaat, is de warmloop regelaar, maar ook de zweefplaat boven op de luchtfilterbak in het injectie-gedeelte(de luchtweger) wordt vies of blijft hangen.
Verder zullen de injectoren zelf ook ondertussen al ruim 30 jaar oud zijn en mogelijk versleten.
Brandstof filter en pomp moeten natuurlijk in goede conditie zijn.
Verder een leuke wagen!!
Valt dan weinig aan te stellen.
Wat bij de oudere inspuiting nog wel eens kapot gaat, is de warmloop regelaar, maar ook de zweefplaat boven op de luchtfilterbak in het injectie-gedeelte(de luchtweger) wordt vies of blijft hangen.
Verder zullen de injectoren zelf ook ondertussen al ruim 30 jaar oud zijn en mogelijk versleten.
Brandstof filter en pomp moeten natuurlijk in goede conditie zijn.
Verder een leuke wagen!!
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten