Golf 7 Stuur

Voor alle modellen. Geef wel aan om welk type het gaat door voor je post het type tussen [ ] te zetten.
Plaats reactie
Akabooy
Berichten: 66
Lid geworden op: 11 nov 2016, 10:18
Type auto: Golf 7 R-Line

Golf 7 Stuur

Bericht door Akabooy »

Beste mede forumleden,

Ben nu al een tijdje in het bezit van een Golf 7 R-Line. Het pakket was alleen voor het exterieur gedeelte.
Ben nu een tijdje bezig met paar updates, oettinger spoiler, maxton design onderdelen die foto's zullen binnenkort in het voorstel gedeelte terecht komen.

Nu de hoofdvraag ik vind de R-Line stuur aanzienlijk mooier dan de normale mfs stuur van de Golf 7.
Iemand die een goed adres weet waarbij je een nieuw stuur kan aanschaffen en ook misschien daarbij de oude zou kunnen inruilen?

Alvast bedankt!
Henniej
Berichten: 1364
Lid geworden op: 29 dec 2016, 10:32

Re: Golf 7 Stuur

Bericht door Henniej »

Fzn parts, vragen om Dexter.
Account niet in gebruik! 🤷🏼‍♂️
Gebruikersavatar
RayW
Berichten: 30
Lid geworden op: 27 dec 2018, 16:06
Type auto: Golf MK7 GTI

Re: Golf 7 Stuur

Bericht door RayW »

Akabooy schreef:Beste mede forumleden,

Ben nu al een tijdje in het bezit van een Golf 7 R-Line. Het pakket was alleen voor het exterieur gedeelte.
Ben nu een tijdje bezig met paar updates, oettinger spoiler, maxton design onderdelen die foto's zullen binnenkort in het voorstel gedeelte terecht komen.

Nu de hoofdvraag ik vind de R-Line stuur aanzienlijk mooier dan de normale mfs stuur van de Golf 7.
Iemand die een goed adres weet waarbij je een nieuw stuur kan aanschaffen en ook misschien daarbij de oude zou kunnen inruilen?

Alvast bedankt!
Hey Akabooy,

Hoe bevalt de Oettinger spoiler?
Zit er zelf aan te denken om er eentje op mijn 7 GTI te laten installeren. Sluit het een beetje goed aan op de carrosserie?

Groet,

Raymond


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Plaats reactie

Terug naar “Interieur problemen / vragen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten