Mk7 gti pp is38 stage2 koppeling ?

Bespreek hier alles met betrekking tot de mkVII.
Plaats reactie
Supernova
Berichten: 4
Lid geworden op: 13 jun 2019, 21:32
Type auto: Golf Mk7 Gti PP

Mk7 gti pp is38 stage2 koppeling ?

Bericht door Supernova » 12 jan 2020, 11:28

Gisteren de gti laten tunen en een heel mooi resultaat bekomen.
338/501

Aanpassingen:
Vwr turbo inlet
Vwr silicone slang
Vwr panel filter
IS38 turbo

Nu zal de volgende aanpassing de koppeling worden 😁
Op 4000rpm / koppel piek schuift de koppeling klein beetje door.

Wat zijn de aanbevolen goede vervangers ?
Sachs performance 550nm met drukgroep?

Bosi010
Berichten: 64
Lid geworden op: 28 feb 2019, 09:40
Type auto: Golf MK7 GTI

Re: Mk7 gti pp is38 stage2 koppeling ?

Bericht door Bosi010 » 12 jan 2020, 11:34

Niet verkeerd; waar heb je 'm laten helpen? Dit is een stage 1+ denk ik?
RICK_GTI @ Instagram

Supernova
Berichten: 4
Lid geworden op: 13 jun 2019, 21:32
Type auto: Golf Mk7 Gti PP

Re: Mk7 gti pp is38 stage2 koppeling ?

Bericht door Supernova » 12 jan 2020, 11:40

Ja kan zijn inderdaad, heb niet zoveel koek gegeten hoe de stages bekeken worden.
Ze noemde het stage 2 software.

Apec deinze heeft de tune gedaan 👍

Gebruikersavatar
ChielED35
Global Moderator
Berichten: 2256
Lid geworden op: 06 jun 2016, 16:24
Type auto: Golf MK7 R

Mk7 gti pp is38 stage2 koppeling ?

Bericht door ChielED35 » 12 jan 2020, 12:18

Lekker vermogen! Als je met deze turbo de juiste downpipe en Intake pakt rij je gewoon met 400pk rond en 540nm koppel.

Wat zijn de beweegredenen geweest om wel een IS38 turbo te nemen en niet een downpipe en Intake aan te passen?
New: Golf MK7 R Lapiz Blue
Sold: Leon Cupra JD stage 2 - 407 PK - 541 NM
Sold: R20 Rising Blue/ 335 PK - 433 NM/ OZ Ultra's 19"
Sold: Candy white EDITION 35 - JD stage 2 / CTS intake / 357 PK - 460 NM/ OZ Ultra's 19"

Supernova
Berichten: 4
Lid geworden op: 13 jun 2019, 21:32
Type auto: Golf Mk7 Gti PP

Re: Mk7 gti pp is38 stage2 koppeling ?

Bericht door Supernova » 12 jan 2020, 13:07

Hog ja, mijn originele turbo was van het type model die snel zou stuk vliegen, ergens eind 2013.
Wou eigenlijk gewoon een stage 1 op men is20.
Maar dan toch voor een veiliger vermogen gekozen op de is38.
We zien wel wat de toekomst brengt 😁
Voor de Downpipe moeten er dingen weggeschreven worden in de software wss van de katalizator?
Tuner zij het ook, verder gaan heeft geen zin zonder Downpipe, maakt alleen maar meer warmte nu.

Intake is deels aangepast, juist nog geen cold air.
Heb ook de mods gedaan aan de originele behuizing zodat er rechtstreekser koude lucht binnen komt.

De dyno resultaten
https://www.dropbox.com/s/hpqvwwwlwwuo6 ... 7.jpg?dl=0

Plaats reactie

Terug naar “GOLF VII GTI”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten