Te koop: Volkswagen Golf GTI Limited Edition 240

Hier kan je alle gesloten onderwerpen vinden. Vaak staan er in gesloten onderwerpen nuttige zaken en deze blijven op deze manier beschikbaar. Forum is alleen lezen.
Gesloten
Sander-R32
Berichten: 4
Lid geworden op: 29 jul 2019, 18:43
Type auto: Golf MK5 R32

Te koop: Volkswagen Golf GTI Limited Edition 240

Bericht door Sander-R32 »

Ik was hier al lid vanwege mijn golf R32. Nu heb ik ook nog eens een hele hele nette GTI Edition 240 van de eerste eigenaar ingeruild.

Te koop aangeboden: Volkswagen Golf MK5 GTI Edition 240 uit handen van de eerste eigenaar. Deze Golf GTI is ook nog eens een limited edition 240, dit exemplaar is nummer 90. Dit houdt in dat de auto 240PK levert. Het motorblok is gekoppeld aan een handbak met 6 versnellingen.

Het gaat hier om een zeer nette en onverprutste Golf met maar een eigenaar sinds de auto uit de fabriek is gerold. De auto ziet er van binnen als nieuw uit. Ook van buiten staat de auto er zeer strak bij, wat steenslag op de motorkap en twee kleine restylers is het enige wat er aan te vinden is.

De auto is altijd keurig onderhouden bij Volkswagen. Koppeling en distributieriem zijn allebei al een keer vernieuwd. De GTI staat rondom op Michelin Pilot Sport 4's met ruim voldoende profiel en eventueel is er nog een extra set velgen beschikbaar met goede continental winterbanden.

Kortom, zoek je een nette Golf met een kloppende historie die zeker niet verprustst is? Dan is dit de auto die je wilt hebben.

Inruil BMW met 6 cilinder of andere “leuke” auto mogelijk.

(Let op: auto is inderdaad net op nama gezet omdat ik hem van de eerste eigenaar heb ingeruild)

Bouwjaar: 2009
Kilometerstand: 169.435

Prijs is 9499, maar is te onderhandelen. Helemaal als hij naar een liefhebber van het forum gaat.

Foto’s kan ik niet toevoegen. Hier een linkje naar mp:

http://link.marktplaats.nl/m1538468179
Gesloten

Terug naar “ARCHIEF”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Majestic-12 [Bot] en 15 gasten