Auto tothemaxx assen

Hier kan je de aankondigingen vinden evenementen en meetings georganiseerd door of namens het Golf GTI Forum.
Tevens kan je hier de verslagen vinden van die bijeenkomsten.
Plaats reactie
ED32JJ
Berichten: 85
Lid geworden op: 19 jan 2020, 00:50
Type auto: GOLF MK6 ED35

Auto tothemaxx assen

Bericht door ED32JJ »

Gaan er nog mensen dit weekend naar het tt circuit. 2themaxx. Sprints, dragraces auto clubs.. tuning en van alles meer..er zijn een paar hele snelle golfjes op dit forum.. kunnen vast goed meekomen

Misschien tot daar.

Verstuurd vanaf mijn SM-A520F met Tapatalk

Golf GTI ED 35.
Gebruikersavatar
HS2005
Berichten: 309
Lid geworden op: 05 mei 2014, 17:28
Type auto: Golf MK6 R
Locatie: Earth

Re: Auto tothemaxx assen

Bericht door HS2005 »

Lijkt mij wel een keer leuk om deel te nemen aan een dragrace. Puur om te kijken wat de golf doet t.o.v. andere wagens. Verwacht zelf geen bijzondere tijden neer te zetten.

Enfin, lijkt mij wel een keer gezellig om weer een GTI meeting bij te wonen. Laatste was in Zoetermeer. Volgens mij 2017 of 2018. Dus weer een tijd geleden :mrgreen:
JD Stage 5 | 556pk / 638Nm
Gebruikersavatar
robberto
Berichten: 220
Lid geworden op: 30 aug 2014, 23:39
Type auto: Golf 7 GTI

Re: Auto tothemaxx assen

Bericht door robberto »

HS2005 schreef: 04 jul 2020, 21:30 Lijkt mij wel een keer leuk om deel te nemen aan een dragrace. Puur om te kijken wat de golf doet t.o.v. andere wagens. Verwacht zelf geen bijzondere tijden neer te zetten.

Enfin, lijkt mij wel een keer gezellig om weer een GTI meeting bij te wonen. Laatste was in Zoetermeer. Volgens mij 2017 of 2018. Dus weer een tijd geleden :mrgreen:
+1 en misschien in het midden van het land. Volgens mij moet het wel weer kunnen. We zien weer genoeg georganiseerd worden :D :D
VW Golf 7.5 GTI DSG
Plaats reactie

Terug naar “Golf GTI Forum Meetings”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 42 gasten