GTE uitlaat

Bespreek hier alles met betrekking tot de Golf GTE
Plaats reactie
GTEallday
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 jul 2020, 10:17
Type auto: Golf GTE

GTE uitlaat

Bericht door GTEallday »

Hallo,

Ik heb op youtube enkele GTE’s gezien die een andere uitlaat hebben waardoor het geluid zwaarder is en waardoor de auto farts geeft bij het schakelen. Die mensen reageren niet op me berichtjes en ik wil graag weten wat ik moet doen om dit ook te hebben. Ook ben ik benieuwd wat de kosten hiervan zijn? Misschien dat iemand hier ervaring ermee heeft en me op weg kan helpen?

Groeten,

GTEallday
m.bricori
Berichten: 15
Lid geworden op: 13 sep 2018, 22:00
Type auto: Golf MK6 GTI
Locatie: Groenlo

Re: GTE uitlaat

Bericht door m.bricori »

Middendemper/einddemper vervangen voor een buis

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk

Gebruikersavatar
surfroy01
Berichten: 401
Lid geworden op: 13 nov 2018, 12:21
Type auto: Golf 7 GTI PP

Re: GTE uitlaat

Bericht door surfroy01 »

Of een cut out valve erin plaatsen, kun je het nog aan en uit zetten ook! Maar een GTE heeft toch een 1.4 TSI blok, maakt de DSG daar ook klappen bij? Heb een aantal Passats van het nieuwste model met DSG gereden oa een 1,4 TSI die hoorde je echt niet, ook de 2.0 diesel die ik nu (nog) heb met 190pk niet.
The most dangerous nut in my car is the one that holds the throttle, me! :oops:

Daily fun ; Golf 7 GTI Performance 487nM/311PK stage 1
Track fun; BMW E46 Touring 328 210 PK, Ducati 996SPS/128 awPK.
Voorheen; Passat B8 R line 2.0 TDI, 2xPassat B8 1.4 TSI/CLA Shooting brake AMG/BMW E46 325/Passat B8/DS5/XC90/XC70/X5/Durango/V40/156/146/33/paar slopels......
GTEallday
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 jul 2020, 10:17
Type auto: Golf GTE

Re: GTE uitlaat

Bericht door GTEallday »

surfroy01 schreef: 15 jul 2020, 09:17 Of een cut out valve erin plaatsen, kun je het nog aan en uit zetten ook! Maar een GTE heeft toch een 1.4 TSI blok, maakt de DSG daar ook klappen bij? Heb een aantal Passats van het nieuwste model met DSG gereden oa een 1,4 TSI die hoorde je echt niet, ook de 2.0 diesel die ik nu (nog) heb met 190pk niet.
Ik heb er geen 1 klappen zien maken maar het gaat mij meer om de farts. Door dit filmpje ben ik op het idee gekomen: https://youtu.be/VObpVeok1NU

Hij heb alleen nog de achterste demper (leeg, bijna recht). Ook een k&n luchtfilter en KW coilovers voor de rest stock.
Plaats reactie

Terug naar “GOLF GTE”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten