Chiptuning MK7.5 Performance

Voor alle modellen. Geef wel aan om welk type het gaat door voor je post het type tussen [ ] te zetten.
Plaats reactie
Lumendipity
Berichten: 5
Lid geworden op: 06 nov 2021, 19:03
Type auto: Golf GTI

Chiptuning MK7.5 Performance

Bericht door Lumendipity »

Beste leden

Ben al een tijdje aan het twijfelen om mijn Golf GTI 7.5 Performance te laten chiptunen. Zou een 310pk en 440 koppel leveren voor een prijs van €750 alles inc. bij een Belgische firma.

Mijn vraag, de moeite waard? Meningen van leden met een 7.5 stage 1? Verbruik? Andere mechanische veranderingen?


Thanks!
VW Golf 7.5 GTI Performance ‘dark iron blue metallic’ België
ED32JJ
Berichten: 85
Lid geworden op: 19 jan 2020, 00:50
Type auto: GOLF MK6 ED35

Re: Chiptuning MK7.5 Performance

Bericht door ED32JJ »

Mooi naar jd engineering gaan

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk

Golf GTI ED 35.
Gebruikersavatar
Vw golf gti
Berichten: 419
Lid geworden op: 09 aug 2020, 21:46
Type auto: Golf mk7 gti perform

Re: Chiptuning MK7.5 Performance

Bericht door Vw golf gti »

Lumendipity schreef:Beste leden

Ben al een tijdje aan het twijfelen om mijn Golf GTI 7.5 Performance te laten chiptunen. Zou een 310pk en 440 koppel leveren voor een prijs van €750 alles inc. bij een Belgische firma.

Mijn vraag, de moeite waard? Meningen van leden met een 7.5 stage 1? Verbruik? Andere mechanische veranderingen?


Thanks!
Heb zelf een golf 7 gti performance van 2015
Wel handgeschakeld.
Heb mijne vorig jaar ook stage 1 laten tunen bij dvx
Auto heeft nu 320 pk 472 koppel en rijd super
Wat ik wel moet hebben laten vervangen is mijn koppeling kon de hoge koppel niet aan.Afbeelding
Zit nu een sach koppeling onder en nu geen enkel probleem meer van slip en rijd super.
voor de rest is er niets veranderd aan mijn wagen alleen vorige week nieuwe waterpomp moeten steken zoals ik zei in vorige post van u.
Verbruik is ongeveer het zelfde gebleven als je normaal rijd zelf iets minder.
Maar als je de extra pk´'s gebruikt gaat hij wel een beetje meer drinken wat ook heel normaal is volgens mij.
Echt wel heel tevreden met die stage 1 echt een heel verschil tegen standaard.

Verstuurd vanaf mijn SM-F711B met Tapatalk

Gebruikersavatar
Vissa
Berichten: 900
Lid geworden op: 26 aug 2017, 18:12
Type auto: Cupra Formentor 310
Locatie: Hellevoetsluis

Re: Chiptuning MK7.5 Performance

Bericht door Vissa »

Lumendipity schreef: 09 nov 2021, 21:51 Beste leden

Ben al een tijdje aan het twijfelen om mijn Golf GTI 7.5 Performance te laten chiptunen. Zou een 310pk en 440 koppel leveren voor een prijs van €750 alles inc. bij een Belgische firma.

Mijn vraag, de moeite waard? Meningen van leden met een 7.5 stage 1? Verbruik? Andere mechanische veranderingen?


Thanks!
Als je extra vermogen zoekt is dat zeker de moeite waard ja, je krijgt er een compleet andere auto voor terug.

Verbruik neemt natuurlijk toe als je dat vermogen aanspreekt. Slijtage ook, garantie = weg.

Als je naar BR gaat zit je prima. Bruno kan prima software schrijven.
Current: Cupra Formentor VZ 310 21'
Previous: GTI TCR 20' - i30N 19' - Golf GTI Clubsport 16' - Civic Type R FK2 16' - Astra GTC OPC '13 - Polo GTI 6R '12
Gebruikersavatar
MARC V
Berichten: 397
Lid geworden op: 11 sep 2020, 17:40
Type auto: Golf mk7 facelift
Locatie: Limburg (Belgie)

Re: Chiptuning MK7.5 Performance

Bericht door MARC V »

Over welk belgisch bedrijf gaat het hier?
BR performance in willebroek?
Zelf zit ik ook met het idee om stage 1 te gaan.
Lumendipity
Berichten: 5
Lid geworden op: 06 nov 2021, 19:03
Type auto: Golf GTI

Re: Chiptuning MK7.5 Performance

Bericht door Lumendipity »

MARC V schreef: 12 nov 2021, 15:16 Over welk belgisch bedrijf gaat het hier?
BR performance in willebroek?
Zelf zit ik ook met het idee om stage 1 te gaan.
Heinz Performance in België.
VW Golf 7.5 GTI Performance ‘dark iron blue metallic’ België
Omtuning
Berichten: 80
Lid geworden op: 26 nov 2021, 17:18
Type auto: Polo GTI 6R

Re: Chiptuning MK7.5 Performance

Bericht door Omtuning »

Lumendipity schreef: 09 nov 2021, 21:51 Beste leden

Ben al een tijdje aan het twijfelen om mijn Golf GTI 7.5 Performance te laten chiptunen. Zou een 310pk en 440 koppel leveren voor een prijs van €750 alles inc. bij een Belgische firma.

Mijn vraag, de moeite waard? Meningen van leden met een 7.5 stage 1? Verbruik? Andere mechanische veranderingen?


Thanks!
750 euro voor een stage 1 upgrade? :shock:
Gebruikersavatar
MARC V
Berichten: 397
Lid geworden op: 11 sep 2020, 17:40
Type auto: Golf mk7 facelift
Locatie: Limburg (Belgie)

Re: Chiptuning MK7.5 Performance

Bericht door MARC V »

[/quote]
750 euro voor een stage 1 upgrade? :shock:
[/quote]

Is toch niet extreem veel?
Is mss ook een dsg tuning bij.

Ben zelf zowat prijzen aan het vergelijken,

jd 699 euro voor stage 1 en 350 euro voor dsg stage 1
dvx 650 euro stage 1 en 270 euro voor dsg stage 1
vag techniek 699 euro stage 1 en 199 euro voor dsg stage 1
chiptuning plus 650 stage 1 en revo dsg stage 2+ 400 - 700 euro.

Nu met de eindejaar zijn er bijna overal kortingen zag ik,
dus 750 voor stage 1 met mss de dsg tuning erbij valt dan nog heel goed mee.
Gebruikersavatar
PassatB8TDI
Berichten: 268
Lid geworden op: 18 nov 2020, 01:43
Type auto: Passat B8 Variant

Re: Chiptuning MK7.5 Performance

Bericht door PassatB8TDI »

750 euro is enkel stage 1 ECU tuning bij Heinz, volgens de website. Als dat daadwerkelijk exclusief DSG tuning is, dan zijn ze de duurste van Nederland/België.
Gebruikersavatar
MARC V
Berichten: 397
Lid geworden op: 11 sep 2020, 17:40
Type auto: Golf mk7 facelift
Locatie: Limburg (Belgie)

Re: Chiptuning MK7.5 Performance

Bericht door MARC V »

PassatB8TDI schreef: 14 dec 2021, 17:34 750 euro is enkel stage 1 ECU tuning bij Heinz, volgens de website. Als dat daadwerkelijk exclusief DSG tuning is, dan zijn ze de duurste van Nederland/België.
Ik heb het ook gezien ja,
had eens de check gedaan,
voor mijn golf gti 230pk was het 740 euro.
Gebruikersavatar
lolobal
Berichten: 45
Lid geworden op: 25 aug 2021, 13:39
Type auto: MK7 GTI

Re: Chiptuning MK7.5 Performance

Bericht door lolobal »

PassatB8TDI schreef:750 euro is enkel stage 1 ECU tuning bij Heinz, volgens de website. Als dat daadwerkelijk exclusief DSG tuning is, dan zijn ze de duurste van Nederland/België.
Zolang ze het handmatig doen aan de hand van een dynorun ipv een standaard tabel inladen zal er niet veel verschil zijn (toch?)


Sent from my iPhone using Tapatalk
Omtuning
Berichten: 80
Lid geworden op: 26 nov 2021, 17:18
Type auto: Polo GTI 6R

Re: Chiptuning MK7.5 Performance

Bericht door Omtuning »

lolobal schreef: 14 dec 2021, 19:51
PassatB8TDI schreef:750 euro is enkel stage 1 ECU tuning bij Heinz, volgens de website. Als dat daadwerkelijk exclusief DSG tuning is, dan zijn ze de duurste van Nederland/België.
Zolang ze het handmatig doen aan de hand van een dynorun ipv een standaard tabel inladen zal er niet veel verschil zijn (toch?)


Sent from my iPhone using Tapatalk
tuning in belgie is veels te overpriced...
Gebruikersavatar
PassatB8TDI
Berichten: 268
Lid geworden op: 18 nov 2020, 01:43
Type auto: Passat B8 Variant

Re: Chiptuning MK7.5 Performance

Bericht door PassatB8TDI »

lolobal schreef: 14 dec 2021, 19:51
PassatB8TDI schreef:750 euro is enkel stage 1 ECU tuning bij Heinz, volgens de website. Als dat daadwerkelijk exclusief DSG tuning is, dan zijn ze de duurste van Nederland/België.
Zolang ze het handmatig doen aan de hand van een dynorun ipv een standaard tabel inladen zal er niet veel verschil zijn (toch?)


Sent from my iPhone using Tapatalk
Stage 1 is meestal een vrij standaard tuning file. Als ie niet mooi loopt, dan past men het pas aan, als ze dat kunnen tenminste. Anders laten ze het gewoon zo staan.
Gebruikersavatar
MARC V
Berichten: 397
Lid geworden op: 11 sep 2020, 17:40
Type auto: Golf mk7 facelift
Locatie: Limburg (Belgie)

Re: Chiptuning MK7.5 Performance

Bericht door MARC V »

.[/quote]
Zolang ze het handmatig doen aan de hand van een dynorun ipv een standaard tabel inladen zal er niet veel verschil zijn (toch?)


Sent from my iPhone using Tapatalk
[/quote]

Stage 1 is meestal een vrij standaard tuning file. Als ie niet mooi loopt, dan past men het pas aan, als ze dat kunnen tenminste. Anders laten ze het gewoon zo staan.
[/quote]

Over tuning op maat of een standaardfile kwam ik laatst dit tegen toen ik wat aan het rond zoeken was,
(klopt ergens ook wel denk ik)

Een (quasi) stock wagen chippen kan je eigenlijk overal laten doen. En ja, zelfs voor 299 euro bij de minder gekende (onbekend = onbemind?) bedrijven. Want heel dat op maat verhaal kan je langs twee kanten bekijken. Elke wagen die van de band rolt heeft software die op maat is voor een bewuste motorisatie. Dus elke RS TDi 184pk heeft dezelfde software ontwikkeld voor die blok, maar die is niet in detail aangepast aan elke wagen. Zou nogal een werk zijn trouwens, maar je snapt mijn punt wel. En dat geeft uiteraard geen enkel probleem, de wagens rijden honderden duizenden kilometers. Dus stel dat men een standaard tuningfile zou uploaden voor een RS TDi, is dat dan slecht? Neen, dat is niet slecht. Dat is geschreven specifiek voor een RS TDi en diens hardware dus op maat. Enkel niet in detail, dus kan het zijn dat je pakweg 220,4pk draait terwijl bijvoorbeeld 223,7pk mogelijk zou zijn als de map volledig aangepast zou zijn op die bewuste wagen. Net zoals de éne RS TDi af fabriek nu misschien 184,1pk heeft en een andere 186,8pk. Maar geen van beiden rijdt slecht, en in een sprintje naast elkaar ga je zo'n verschil niet zien. Dusja, niet echt iets om wakker van te liggen in mijn ogen. Maar dat moet iedereen voor zich uitmaken uiteraard. Ik heb nog geen tuner geweten die een stock wagen bij wijze van spreken 7x op de testbank zet om volledig op maat af te stellen. Bijna overal is dat file uitladen, file herschrijven, file inladen en testbankrun:

-Mooie grafiek en gegarandeerd vermogen minstens behaald?: klaar.
-Ergens nog een dipje en/of vermogen net niet zoals beloofd: nog enkele parameters aanpassen en testbankrun en klaar.

Als je ergens een Hyundai i30 1.6 T-GDi binnen doet en zegt: In de koffer ligt een grotere turbo, een grotere intercooler, grotere injectoren en een andere brandstofpomp, dan praat je over maatwerk en dan zullen er wel wat meer testbankruns aan te pas komen
Gebruikersavatar
lolobal
Berichten: 45
Lid geworden op: 25 aug 2021, 13:39
Type auto: MK7 GTI

Re: Chiptuning MK7.5 Performance

Bericht door lolobal »

@Marc V - Een standaard kostuum kan opzich best goed zitten. Ga je trouwen, dan ga je voor een maatpak. Zie het rijden in een GTI als het gaan naar een bruiloft. Kan heel goed in een off-the-shelf kostuum, maar voor zo'n gelegenheid wil je vaak toch iets op maat. De vraag is alleen: ben je bereid om het veelvoud te betalen voor iets dat tailor made is?

De werkwijze van tuners is bij mij niet bekend, ik heb eerder al gevraagd naar aanbevelingen en iedereen verwijst naar de bekende namen. Maar zijn die echt zoveel beter dan bijvoorbeeld iemand die nog geen gevestigde naam is op dat gebied?

Ik vraag dit omdat ik volgende week een downpipe laat plaatsen en vervolgens een tune nodig heb. OM tuning heeft mij hiervoor benaderd: (nog) geen gevestigde naam, maar zou dat een probleem moeten zijn?
Gebruikersavatar
MARC V
Berichten: 397
Lid geworden op: 11 sep 2020, 17:40
Type auto: Golf mk7 facelift
Locatie: Limburg (Belgie)

Re: Chiptuning MK7.5 Performance

Bericht door MARC V »

lolobal schreef: 17 dec 2021, 08:48 @Marc V - Een standaard kostuum kan opzich best goed zitten. Ga je trouwen, dan ga je voor een maatpak. Zie het rijden in een GTI als het gaan naar een bruiloft. Kan heel goed in een off-the-shelf kostuum, maar voor zo'n gelegenheid wil je vaak toch iets op maat. De vraag is alleen: ben je bereid om het veelvoud te betalen voor iets dat tailor made is?

De werkwijze van tuners is bij mij niet bekend, ik heb eerder al gevraagd naar aanbevelingen en iedereen verwijst naar de bekende namen. Maar zijn die echt zoveel beter dan bijvoorbeeld iemand die nog geen gevestigde naam is op dat gebied?

Ik vraag dit omdat ik volgende week een downpipe laat plaatsen en vervolgens een tune nodig heb. OM tuning heeft mij hiervoor benaderd: (nog) geen gevestigde naam, maar zou dat een probleem moeten zijn?
Klopt idd wat je zegt.
Ben zelf ook al even aan het twijfelen over een stage 1 voor mijn gti.
Maar je komt bijna altijd de zelfde 3 namen tegen die aanbevolen worden.
Terwijl ik hier 2 tuningsbedrijven langs de deur heb die ook al jaren meedraaien,
en die ook goede reviews enz hebben.maar toch twijfel ik om hun dan mijn auto toe te vertrouwen.
Gebruikersavatar
PassatB8TDI
Berichten: 268
Lid geworden op: 18 nov 2020, 01:43
Type auto: Passat B8 Variant

Re: Chiptuning MK7.5 Performance

Bericht door PassatB8TDI »

lolobal schreef: 17 dec 2021, 08:48 @Marc V - Een standaard kostuum kan opzich best goed zitten. Ga je trouwen, dan ga je voor een maatpak. Zie het rijden in een GTI als het gaan naar een bruiloft. Kan heel goed in een off-the-shelf kostuum, maar voor zo'n gelegenheid wil je vaak toch iets op maat. De vraag is alleen: ben je bereid om het veelvoud te betalen voor iets dat tailor made is?

De werkwijze van tuners is bij mij niet bekend, ik heb eerder al gevraagd naar aanbevelingen en iedereen verwijst naar de bekende namen. Maar zijn die echt zoveel beter dan bijvoorbeeld iemand die nog geen gevestigde naam is op dat gebied?

Ik vraag dit omdat ik volgende week een downpipe laat plaatsen en vervolgens een tune nodig heb. OM tuning heeft mij hiervoor benaderd: (nog) geen gevestigde naam, maar zou dat een probleem moeten zijn?
Uit mijn ervaring wel. Vergeet niet dat de bekende namen ook meer ervaring hebben. Ik zeg hiermee niet dat een onbekende (alle merken in 1) tuners slecht zijn ofzo overigens. Voor stage 1 of 2 kunnen ze best prima zijn. De meeste zijn eigenlijk een file dealer van een ander groot tuner. Mijn voorkeur zal altijd gaan naar een bekende VAG tuner, ook omdat ik ze het meer gun, omdat ze de tuning files (ook) zelf ontwikkelen.

Ik zal even een voorbeeld noemen van een bekende van mij. Die was bij tuner X geweest. Zijn auto heeft de 2.0 TSI 280/290/300/310 pk motor. Deze heeft ie stage 2 laten tunen (volledig Milltek uitlaat, intake upgrades enz. enz.) en die kwam uit op 'maar' 370pk. Bij de meeste bekende VAG tuners kom je met die upgrades vaak rond 400pk uit. Nu zal je zeggen ''Jaa.. maar er zit een verschil in dyno's''. Ja, dat klopt.
Nu komt het volgende, voordat ie bij JD op de bank ging, is er een Wagner intercooler erop gezet, hiermee deed ie al zo'n 10pk meer. Zo'n 10pk erbij door een intercooler upgrade zonder enige aanpassing aan het software is vrij normaal. De tuning leek, buiten het feit om dat ie eigenlijk te weinig vermogen had voor een stage 2, verder ook prima. Maar dan... In een toerental gebied waar ie 1,5 bar aan turbodruk hoorde te leveren, oftewel hierom vroeg, leverde ie 1,9 bar (een standaard IS38). Dit is bijvoorbeeld iets waar een tuner rekening mee moet houden. Het moet wel goed lopen, zoiets vind een turbo absoluut niet fijn. Tuner X heeft er niks aan gedaan, die liet 'm gewoon zo staan.
Nu is het de vraag of ze dat bewust zo hebben gelaten, omdat ze bijvoorbeeld niet weten hoe je dat eruit kunt krijgen, ze vonden het niet nodig, het is ze wellicht niet gelukt of misschien hadden ze daar überhaupt geen zin in gezien de grafiek verder ok was en al zo'n 50pk (320pk met mods) erbij had gekregen t.o.v. standaard.
Gebruikersavatar
lolobal
Berichten: 45
Lid geworden op: 25 aug 2021, 13:39
Type auto: MK7 GTI

Re: Chiptuning MK7.5 Performance

Bericht door lolobal »

PassatB8TDI schreef:
lolobal schreef: 17 dec 2021, 08:48 @Marc V - Een standaard kostuum kan opzich best goed zitten. Ga je trouwen, dan ga je voor een maatpak. Zie het rijden in een GTI als het gaan naar een bruiloft. Kan heel goed in een off-the-shelf kostuum, maar voor zo'n gelegenheid wil je vaak toch iets op maat. De vraag is alleen: ben je bereid om het veelvoud te betalen voor iets dat tailor made is?

De werkwijze van tuners is bij mij niet bekend, ik heb eerder al gevraagd naar aanbevelingen en iedereen verwijst naar de bekende namen. Maar zijn die echt zoveel beter dan bijvoorbeeld iemand die nog geen gevestigde naam is op dat gebied?

Ik vraag dit omdat ik volgende week een downpipe laat plaatsen en vervolgens een tune nodig heb. OM tuning heeft mij hiervoor benaderd: (nog) geen gevestigde naam, maar zou dat een probleem moeten zijn?
Uit mijn ervaring wel. Vergeet niet dat de bekende namen ook meer ervaring hebben. Ik zeg hiermee niet dat een onbekende (alle merken in 1) tuners slecht zijn ofzo overigens. Voor stage 1 of 2 kunnen ze best prima zijn. De meeste zijn eigenlijk een file dealer van een ander groot tuner. Mijn voorkeur zal altijd gaan naar een bekende VAG tuner, ook omdat ik ze het meer gun, omdat ze de tuning files (ook) zelf ontwikkelen.

Ik zal even een voorbeeld noemen van een bekende van mij. Die was bij tuner X geweest. Zijn auto heeft de 2.0 TSI 280/290/300/310 pk motor. Deze heeft ie stage 2 laten tunen (volledig Milltek uitlaat, intake upgrades enz. enz.) en die kwam uit op 'maar' 370pk. Bij de meeste bekende VAG tuners kom je met die upgrades vaak rond 400pk uit. Nu zal je zeggen ''Jaa.. maar er zit een verschil in dyno's''. Ja, dat klopt.
Nu komt het volgende, voordat ie bij JD op de bank ging, is er een Wagner intercooler erop gezet, hiermee deed ie al zo'n 10pk meer. Zo'n 10pk erbij door een intercooler upgrade zonder enige aanpassing aan het software is vrij normaal. De tuning leek, buiten het feit om dat ie eigenlijk te weinig vermogen had voor een stage 2, verder ook prima. Maar dan... In een toerental gebied waar ie 1,5 bar aan turbodruk hoorde te leveren, oftewel hierom vroeg, leverde ie 1,9 bar (een standaard IS38). Dit is bijvoorbeeld iets waar een tuner rekening mee moet houden. Het moet wel goed lopen, zoiets vind een turbo absoluut niet fijn. Tuner X heeft er niks aan gedaan, die liet 'm gewoon zo staan.
Nu is het de vraag of ze dat bewust zo hebben gelaten, omdat ze bijvoorbeeld niet weten hoe je dat eruit kunt krijgen, ze vonden het niet nodig, het is ze wellicht niet gelukt of misschien hadden ze daar überhaupt geen zin in gezien de grafiek verder ok was en al zo'n 50pk (320pk met mods) erbij had gekregen t.o.v. standaard.
Ja daar zeg je wat. Maar dan hoop je toch dat tuner X de uitzondering op de regel (dat ook kleine tuners vakwerk kunnen leveren) is en of het onkunde of onwil was laat ik even in het midden.

Het gevoel wat ik bij een “gevestigde” naam krijg is dat het hele proces wat klinisch en minder persoonlijk is. Ik heb dat namelijk bij tuner Y gehad bij m’n vorige niet VAG auto. Zie het als je boodschappen doen bij de AH XL met z’n fancy zelfscan kassa’s (0 human interaction) of de kruidenier op de hoek (bestaan die nog?) die je vraagt hoe het met je schoonvader gaat die laatst van de trap was gedonderd en je kind een plakje worst geeft (OmnicronAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding)

Ik heb graag dat de tijd genomen wordt, het liefst kan meekijken en dat er niet 30 wachtenden na mij zijn waardoor er altijd dat gevoel van haast is.

Maar misschien wil ik teveel hoorAfbeelding


Sent from my iPhone using Tapatalk
Gebruikersavatar
PassatB8TDI
Berichten: 268
Lid geworden op: 18 nov 2020, 01:43
Type auto: Passat B8 Variant

Re: Chiptuning MK7.5 Performance

Bericht door PassatB8TDI »

lolobal schreef: 17 dec 2021, 21:02 Ja daar zeg je wat. Maar dan hoop je toch dat tuner X de uitzondering op de regel (dat ook kleine tuners vakwerk kunnen leveren) is en of het onkunde of onwil was laat ik even in het midden.

Het gevoel wat ik bij een “gevestigde” naam krijg is dat het hele proces wat klinisch en minder persoonlijk is. Ik heb dat namelijk bij tuner Y gehad bij m’n vorige niet VAG auto. Zie het als je boodschappen doen bij de AH XL met z’n fancy zelfscan kassa’s (0 human interaction) of de kruidenier op de hoek (bestaan die nog?) die je vraagt hoe het met je schoonvader gaat die laatst van de trap was gedonderd en je kind een plakje worst geeft (OmnicronAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding)

Ik heb graag dat de tijd genomen wordt, het liefst kan meekijken en dat er niet 30 wachtenden na mij zijn waardoor er altijd dat gevoel van haast is.

Maar misschien wil ik teveel hoorAfbeelding


Sent from my iPhone using Tapatalk
Geen idee. Ik hoop dat ze dit niet vaker doen, want je kunt de turbo sneller aan zijn einde helpen op die manier. Het is wel weer goed voor de omzet als ze weer bij jou komen aankloppen voor een hybride turbo. :lol:

Het hangt er ook van af hoe jij zelf bent en hoe het contact met de (medewerker van de) tuner in kwestie is. Bij JD bijvoorbeeld mag ik altijd meekijken. In mijn geval is het wel iets anders, mij kennen ze onderhand via via. Meerijden gaat momenteel helaas niet meer vanwege corona/1,5m afstand regel, maar eerder mocht je gerust mee. Ik denk dat de meeste bekende tuners dit destijds wel toestonden.
Maar goed, dan zie je ze een log maken. Begrijp jij daar wat van? Zo niet, dan zie je alleen dat ze in je auto in de 3de of 4de versnelling op een recht stuk even vol gas gaan om een log te maken.
Plaats reactie

Terug naar “Motorisch, carroserie, uitlaat en Tuning”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 29 gasten