12v stekker

Voor alle modellen. Geef wel aan om welk type het gaat door voor je post het type tussen [ ] te zetten.
Plaats reactie
Pieterlow
Berichten: 26
Lid geworden op: 27 feb 2020, 20:10
Type auto: Nog geen

12v stekker

Bericht door Pieterlow »

Hoi,

Sinds een tijdje werkt mijn sigaretten ding/12v niet meer in mijn golf 6. Kwam er achter toen ik de koelbox achter in de kofferbak aan de praat probeerde te krijgen en ik ook mijn telefoon niet meer kon opladen.

Nu heb ik zelf al even gezocht bij die doos met gekleurde dingen (kom even niet op de naam) en weet mijn God niet welke ik moet vervangen. Ook als ik een plaatje opzoek wordt het voor mij niet veel duidelijker..

Beetje vaag verhaal, maar kan iemand mij hier meer over vertellen zodat ik mijn telefoon etc weer kan opladen?
iz75
Berichten: 109
Lid geworden op: 01 apr 2017, 20:56
Type auto: Golf MK6 GTI

Re: 12v stekker

Bericht door iz75 »

wow. Het klinkt niet alsof je heel technisch bent als je het zekeringskastje niet kan benoemen. Dan is de enige tip: rij langs een garage en laat ze de zekering even controleren en evt. vervangen. Ben je hooguit 15 euro voor kwijt...

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk

Pieterlow
Berichten: 26
Lid geworden op: 27 feb 2020, 20:10
Type auto: Nog geen

Re: 12v stekker

Bericht door Pieterlow »

Haha dat woord zocht ik. Sorry zat lekker op het terras toen dit mij ineens te binnen schoot. Nou, ik ben bij de dealer geweest en die willen eerst een diagnose doen á 100 euro.. koekoek..

Dus dacht wellicht dat iemand het hier ook heeft gehad en weet welke zekering vervangen moet worden.
Gebruikersavatar
Vissa
Berichten: 900
Lid geworden op: 26 aug 2017, 18:12
Type auto: Cupra Formentor 310
Locatie: Hellevoetsluis

Re: 12v stekker

Bericht door Vissa »

Current: Cupra Formentor VZ 310 21'
Previous: GTI TCR 20' - i30N 19' - Golf GTI Clubsport 16' - Civic Type R FK2 16' - Astra GTC OPC '13 - Polo GTI 6R '12
iz75
Berichten: 109
Lid geworden op: 01 apr 2017, 20:56
Type auto: Golf MK6 GTI

Re: 12v stekker

Bericht door iz75 »

Het gaat dus om fusebox passenger compartment F42.

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk

Pieterlow
Berichten: 26
Lid geworden op: 27 feb 2020, 20:10
Type auto: Nog geen

Re: 12v stekker

Bericht door Pieterlow »

Thanks! Dat gaan de vrienden waarderen voor de road-trip door oost Europa!

Ga het vd week direct proberen
Plaats reactie

Terug naar “Electronica en Audio / Video”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten