Milltek of Bull x

Voor alle modellen. Geef wel aan om welk type het gaat door voor je post het type tussen [ ] te zetten.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
BlackgolfGTI
Berichten: 13
Lid geworden op: 03 sep 2022, 16:23
Type auto: Golf MK6 GTI

Milltek of Bull x

Bericht door BlackgolfGTI »

Goedendag,

Ik ben sinds kort eigenaar van een zwarte golf 6 gti, en zit er toch over na te denken om een ander uitlaat systeem eronder te kopen, het geluid mag namelijk echt wel een stuk mooier en zwaarder, nu is mijn vraag, welk merk is beter, en vooral wel merk geeft het mooiste en zwaarste geluid onder een golf 6 gti.

Een catback systeem van milltek of Bull x....of misschien wel scorpion , en met middendemper of zonder middendemper?

Iemand ervaring mee?.......



Verstuurd vanaf mijn SM-A715F met Tapatalk

Gebruikersavatar
JeroenGTIed35
Berichten: 486
Lid geworden op: 31 jan 2016, 17:01
Type auto: GTI ed 35

Re: Milltek of Bull x

Bericht door JeroenGTIed35 »

Hé!

Ja met beide systemen.

Eerst een bull x 3” onder mijn golf 6 gti ed35. Zeer mooie kwaliteit stukken beter dan milltek.

Echter de resonantie in de auto was niet te doen. Dus niets voor ons.

Jaartje later een miltek 3” eronder met miltek downpipe. Resonantie was minder persoonlijk ook mooier geluid. Maar ook dit was niet te doen.

Uiteindelijk ook deze pijp er weer onder uit, behalve de downpipe. Dat gaf voor mij het beste resultaat.

Beide uitlaten waren met midden en einddempers.

Ik weet niet wat voor jou acceptabel is.
Ik zou zeggen rijdt eens met iemand mee om te luisteren.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikersavatar
BlackgolfGTI
Berichten: 13
Lid geworden op: 03 sep 2022, 16:23
Type auto: Golf MK6 GTI

Re: Milltek of Bull x

Bericht door BlackgolfGTI »

He jeroen,

Ja, ik heb met een paar leveranciers van die merken contact gehad, om te horen wat hun mening was, en ze zeiden idd dat de resonantie in de auto bij vooral snelweg weleens hinderlijk kan zijn, maar ik denk toch dat ik voor de bull x 3 inch ga, en dan zonder de middendemper, ik vind persoonlijk dat er wel een beetje geluid uit de uitlaat mag komen, en ben bang dat als ik hetzelfde systeem MET middendemper ga kopen dat het nog steeds enorm gaat tegenvallen qua geluid, nu moet ik wel zeggen dat ik heel weinig snelweg kilometers maak en de auto ook niet dagelijks voor mijn werk nodig heb.

Als ik een beetje video's kijk van milltek en van bull x, dan moet ik wel eerlijk zeggen dat milltek echt super stil is , nu is het natuurlijk moeilijk inschatten van een video, maar wat ik kon horen is de bull x echt wel luider, en vind de bull x ook mooier ogen met die 2 ronde eindempers dan de milltek die toch weer 1 ,,,grote bak,,,, als eindemper heeft.



Verstuurd vanaf mijn SM-A715F met Tapatalk

Plaats reactie

Terug naar “Motorisch, carroserie, uitlaat en Tuning”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Amazon [Bot] en 44 gasten