Remmenset van Golf 7,5R GTI PP CS(V+A)

Plaats reactie
Er32k
Berichten: 90
Lid geworden op: 01 jul 2011, 22:08

Remmenset van Golf 7,5R GTI PP CS(V+A)

Bericht door Er32k »

Ik ben op zoek naar een remmenset voor mijn Tiguan R-line 2017.Inmiddels is de Tiguan al gechipped(heeft de gti motor) en er zit ook al een Golf 7,5R einddemper onder.Nu nog een remmenset die een beetje past bij het vermogen en de auto.Gisteren liep ik een Tiguan R/Golf 8R remmenset mis op een uurtje..stond bijna voor de deur toen ik een appje kreeg dat ze verkocht waren :evil: .Wil eigenlijk alleen de remklauwen met de brackets VOOR en ACHTER(elektronische handrem).Achter heb ik nu een massieve schijf van 300mm geloof ik..dat moet een geventileerde schijf worden(310 mm).Voor heb ik nu ook al de 340mm schijf maar met de "simpele" remklauw zonder zo'n typeplaatje.Het oog wil ook wat tenslotte.Aan de voorkant wil ik dan de GTI CS remschijf hebben,die is 340mm en geperforeerd.Het schijnt allemaal te passen dus nu ff kijken of ik iets kan vinden.Ook op MP kijk ik elke keer maar of het is weg,of te duur(ik wil geen gebruikte remschijven/blokken kopen,dat moet nieuw worden)of ik krijg geen reactie terug..wie o wie heeft er iets liggen.Maakt niet uit wat voor kleur,ze worden toch gespoten.

Greetz Erik
MatthijsGTI
Berichten: 114
Lid geworden op: 02 jun 2012, 22:30
Type auto: Golf ED30

Re: Remmenset van Golf 7,5R GTI PP CS(V+A)

Bericht door MatthijsGTI »

Hallo,

Heb zelf mijn remmenset gekocht bij onderstaande leverancier, verzenden gewoon naar nl en allemaal nieuw.

https://www.4yourdrive.de
Er32k
Berichten: 90
Lid geworden op: 01 jul 2011, 22:08

Re: Remmenset van Golf 7,5R GTI PP CS(V+A)

Bericht door Er32k »

Matthijs,dat ziet er goed uit...die houden we warm.Versturen naar Nederland zeg je..goed verpakt ook?
MatthijsGTI
Berichten: 114
Lid geworden op: 02 jun 2012, 22:30
Type auto: Golf ED30

Re: Remmenset van Golf 7,5R GTI PP CS(V+A)

Bericht door MatthijsGTI »

Absoluut, heb er ook een set vandaan, goed en mooi nieuw allemaal. Via mail goed en duidelijk contact en uiteindelijk goed verpakt en verzekerd naar Nederland verstuurd voor meen me te herinneren 20 euro in 2 zware pakketten. Zeker aan te raden.
Er32k
Berichten: 90
Lid geworden op: 01 jul 2011, 22:08

Re: Remmenset van Golf 7,5R GTI PP CS(V+A)

Bericht door Er32k »

Nou ik ben geslaagd...heb een set kunnen kopen van een golf 8 gti clubsport 2021.Dat zijn de remklauwen met voor 2 zuigers en 357mm schijven geperforeerd en achter de 310mm.Nou zijn deze heel mooi rood met gti logo erop maar wil ze echt blauwe hebben.Weet iemand de kleur van de R remklauwen?

Greetz Erik.
Er32k
Berichten: 90
Lid geworden op: 01 jul 2011, 22:08

Re: Remmenset van Golf 7,5R GTI PP CS(V+A)

Bericht door Er32k »

Nou ,om maar ff op mezelf te reageren...kleur is jazz blue of LW5Z of ral 5002.
Gebruikersavatar
Maarten
Berichten: 988
Lid geworden op: 06 okt 2012, 01:10
Type auto: Seat Leon ST FR 2016

Re: Remmenset van Golf 7,5R GTI PP CS(V+A)

Bericht door Maarten »

Goed bezig. Waar heb je ze gescoord?

Serviced by EM Services

Serviced by EMServices.
Er32k
Berichten: 90
Lid geworden op: 01 jul 2011, 22:08

Re: Remmenset van Golf 7,5R GTI PP CS(V+A)

Bericht door Er32k »

Regelmatig kijken op MP..😉
Plaats reactie

Terug naar “Te koop gevraagd”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten