Elektronica probleem

Bespreek hier alles met betrekking tot de mkVI.
HarroHummel
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 dec 2022, 16:29
Type auto: Golf 6 GTI 365HP

Elektronica probleem

Bericht door HarroHummel »

Hallo Allemaal,

Al een tijdje had ik problemen met mijn elektronica in mijn Golf... Vandaag was doorslaggevend en nu wil de auto nog vrij weinig.

Het begon 2 maanden geleden. De deuren wilden niet meer open met de afstandsbediening en de auto starte nog wel maar vertelde op het display move lever to selection P/N. Wat ook gebeurde was dat de interieurverlichting en climate control niet meer werkte.
Na een tijde uitvogelen had ik door dat het aan de zekeringenkast onder de motorkap lag. Na wat heen en weer bewegen was het probleem opgelost.

Ik heb er een hele tijd geen last van gehad tot het weer kouder werd en vochtiger. Het is nog een aantal keren gebeurd maar iedere keer door te wiebelen was het probleem weer opgelost. Het heeft nu voor het eerst gevroren en nu werkt het wiebelen niet meer.

Ik reed weg van de plaats en de auto deed niks raars. Na 300 meter springt de auto in de vrij (terwijl hendel in D staat). Alle zoals eerder beschreven problemen waren weer aanwezig.... Ik heb de accu los gehad, de zekeringkast en module er onder los gehad en de zekeringen gecheckt... auto start wel maar blijft de problemen houden zoals eerder benoemd. Ik kan niks met de auto en die staat nu op een vreemde plek. Ik heb het nu druk dus ga ik ergens deze week de auto ophalen met de autoambulance.

Iemand deze problematiek ook eens gehad?
Plaats reactie

Terug naar “GOLF VI GTI”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten