Discover Media PQ en RNS510 omwisselen en coderen

Voor alle modellen. Geef wel aan om welk type het gaat door voor je post het type tussen [ ] te zetten.
Plaats reactie
MatMan
Berichten: 32
Lid geworden op: 25 jun 2022, 20:29
Type auto: Golf MK6 GTI E35
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Discover Media PQ en RNS510 omwisselen en coderen

Bericht door MatMan »

Goede avond,

Ik wil graag de Discover Media PQ uit mijn werk caddy overzetten naar mijn golf 6 gti, en de RNS510 uit de golf naar de caddy.
Dat houd dus in dat de component protection van beide units uitgeschakeld moet worden. En op de DM PQ moet de lowline RVC, en Dynaudio van de golf ingesteld worden.

Ik weet ook dat ik voor beide wagen dan een verloop nodig heb, alleen weet ik niet precies welke.
Nu houd ik dus ook een originele bluetooth module over, die mag weg voor degene die interesse heeft.

Maar nu wilde ik eigenlijk weten of er iemand is in de omgeving rotterdam die dat voor mij kan coderen, en mij met de juiste kabels kan helpen.
Ik ben best bereid een mooie vergoeding te geven, maar navraag bij verschillende zaken rekenen ze het coderen 2x, en alle bijkomende kabels, zit ik bijna aan 500... dat vind ik te gek voor wat programmeren en 2 kabels van 40 euro stuk.

Dus als er iemand is die dit voor mij kan regelen voor een mooie vergoeding, hoor ik het graag.
Golf GTI MK6 Edition 35. 2011
MatMan
Berichten: 32
Lid geworden op: 25 jun 2022, 20:29
Type auto: Golf MK6 GTI E35
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Discover Media PQ en RNS510 omwisselen en coderen

Bericht door MatMan »

Niemand die hier iets mee kan?
Golf GTI MK6 Edition 35. 2011
Gebruikersavatar
LL7R
Berichten: 254
Lid geworden op: 17 jan 2022, 22:09
Type auto: Golf 7R

Re: Discover Media PQ en RNS510 omwisselen en coderen

Bericht door LL7R »

Ken helaas geen "prive" codeerder, maar je zou het eens kunnen vragen bij EM Services (zit ook hier op het forum) in Alblasserdam of MP Carworks in Den Haag als je dat niet al gedaan had. Heb zelf ook eens vluchtig rondgeneusd om mijn performance monitor te unlocken (blijf het bizar vinden dat dat niet standaard is op een R) en VCDS-Coding in Breda gevonden, maar nooit meer van gekomen om er langs te gaan.
MatMan
Berichten: 32
Lid geworden op: 25 jun 2022, 20:29
Type auto: Golf MK6 GTI E35
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Discover Media PQ en RNS510 omwisselen en coderen

Bericht door MatMan »

Nog even navraag gedaan hier en daar: de component protection verwijderen en alles instellen kost 150, dan een quadlock verloopkabel van 40, een DAB antenne prijs onbekend, een usb kabel voor de carplay, en ik heb ook een "omzet kastje" van rgbs naar composite nodig voor de achteruitrij camera.
Ook wilden ze een microfoon verkopen, maar die kan ik ompluggen die ik al heb.
Grapje gaat sowieso 300 kosten, en dan doet de camera het nog niet.
Maar ik denk dat het wel waard is, want dan is alles modern en meer mogelijkheden, en origineel.
Golf GTI MK6 Edition 35. 2011
Plaats reactie

Terug naar “Electronica en Audio / Video”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten