Dynamische grootlichtassistent (Dynamic Light Assist)

Voor alle modellen. Geef wel aan om welk type het gaat door voor je post het type tussen [ ] te zetten.
Plaats reactie
Admiraal
Berichten: 4
Lid geworden op: 17 feb 2023, 17:48
Type auto: Golf7R4

Dynamische grootlichtassistent (Dynamic Light Assist)

Bericht door Admiraal »

Hoi,


Vcds geeft aan dat ik optie aan kan zetten Dynamische grootlichtassistent (Dynamic Light Assist)
Zit deze onderdeel al in me voorruit in midden van binnen spiegel.
Gebruikersavatar
Vissa
Berichten: 900
Lid geworden op: 26 aug 2017, 18:12
Type auto: Cupra Formentor 310
Locatie: Hellevoetsluis

Re: Dynamische grootlichtassistent (Dynamic Light Assist)

Bericht door Vissa »

Welke auto en welke koplampen zitten erin?
Current: Cupra Formentor VZ 310 21'
Previous: GTI TCR 20' - i30N 19' - Golf GTI Clubsport 16' - Civic Type R FK2 16' - Astra GTC OPC '13 - Polo GTI 6R '12
Admiraal
Berichten: 4
Lid geworden op: 17 feb 2023, 17:48
Type auto: Golf7R4

Re: Dynamische grootlichtassistent (Dynamic Light Assist)

Bericht door Admiraal »

Vissa schreef: 18 feb 2023, 11:13 Welke auto en welke koplampen zitten erin?
Dank u wel voor interesse
Golf 7 1.6tdi bj2014

01xcvert 12 5 6771 koplamp heb ook foto’s gemaakt allen ik weet niet hoe hier op krijg
Gebruikersavatar
PassatB8TDI
Berichten: 268
Lid geworden op: 18 nov 2020, 01:43
Type auto: Passat B8 Variant

Re: Dynamische grootlichtassistent (Dynamic Light Assist)

Bericht door PassatB8TDI »

Heb je een camera achter de binnenspiegel zitten? Vanaf de buitenkant is het een driehoekig geval. Als je ook xenon koplampen hebt, dan is het mogelijk als het goed is. Het gaat wel enkel aan en uit, het is niet dynamisch.
Admiraal
Berichten: 4
Lid geworden op: 17 feb 2023, 17:48
Type auto: Golf7R4

Re: Dynamische grootlichtassistent (Dynamic Light Assist)

Bericht door Admiraal »

PassatB8TDI schreef: 19 feb 2023, 18:39 Heb je een camera achter de binnenspiegel zitten? Vanaf de buitenkant is het een driehoekig geval. Als je ook xenon koplampen hebt, dan is het mogelijk als het goed is. Het gaat wel enkel aan en uit, het is niet dynamisch.
Dank u wel voor vragen, ik bezit allen dimmende Binnenspiegel zit geen driehoek aan buitenkant wel regen en licht sensor. Denk dat ik beter af ben met binnenspiegel camera goedkoper dan voorruit wisselen.je profielfoto brand nu allen de buitenste lamp en angels 👁️ (net als bij mij) is er optie om van het zelfde koplamp de binnenste lamp brand nu brand allen bij beetje ovaalvormig lamp naar niet de U profiel lamp.
Gebruikersavatar
PassatB8TDI
Berichten: 268
Lid geworden op: 18 nov 2020, 01:43
Type auto: Passat B8 Variant

Re: Dynamische grootlichtassistent (Dynamic Light Assist)

Bericht door PassatB8TDI »

Admiraal schreef: 20 feb 2023, 08:58
Dank u wel voor vragen, ik bezit allen dimmende Binnenspiegel zit geen driehoek aan buitenkant wel regen en licht sensor. Denk dat ik beter af ben met binnenspiegel camera goedkoper dan voorruit wisselen.je profielfoto brand nu allen de buitenste lamp en angels 👁️ (net als bij mij) is er optie om van het zelfde koplamp de binnenste lamp brand nu brand allen bij beetje ovaalvormig lamp naar niet de U profiel lamp.
Dat kan ook. Dat is de goedkopere variant. Wel even navragen bij een retrofitter of dat allemaal gaat werken. Dat kan ik je helaas niet vertellen. Ik had een Golf 7.5 als leenauto met zo'n camera achter de binnenspiegel. Die had met de low LED koplampen wel de beschikking over grootlicht assistent, dat was wel alleen aan en uitzetten van grootlicht.

In je koplamp zit momenteel geen LED lampje in de binnenste ''U'' DRL. In jouw geval moet je daarvoor een Golf 7R koplamp hebben, die heeft dat wel.
Admiraal
Berichten: 4
Lid geworden op: 17 feb 2023, 17:48
Type auto: Golf7R4

Re: Dynamische grootlichtassistent (Dynamic Light Assist)

Bericht door Admiraal »

PassatB8TDI schreef: 22 feb 2023, 18:50
Admiraal schreef: 20 feb 2023, 08:58
Dank u wel voor vragen, ik bezit allen dimmende Binnenspiegel zit geen driehoek aan buitenkant wel regen en licht sensor. Denk dat ik beter af ben met binnenspiegel camera goedkoper dan voorruit wisselen.je profielfoto brand nu allen de buitenste lamp en angels 👁️ (net als bij mij) is er optie om van het zelfde koplamp de binnenste lamp brand nu brand allen bij beetje ovaalvormig lamp naar niet de U profiel lamp.
Dat kan ook. Dat is de goedkopere variant. Wel even navragen bij een retrofitter of dat allemaal gaat werken. Dat kan ik je helaas niet vertellen. Ik had een Golf 7.5 als leenauto met zo'n camera achter de binnenspiegel. Die had met de low LED koplampen wel de beschikking over grootlicht assistent, dat was wel alleen aan en uitzetten van grootlicht.

In je koplamp zit momenteel geen LED lampje in de binnenste ''U'' DRL. In jouw geval moet je daarvoor een Golf 7R koplamp hebben, die heeft dat wel.
Dank je wel voor informatie ik zal moeten zoeken naar persoon die er na kan kijken
Plaats reactie

Terug naar “Motorisch, carroserie, uitlaat en Tuning”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 30 gasten