Cupra bommetje

Hier kan je alle gesloten onderwerpen vinden. Vaak staan er in gesloten onderwerpen nuttige zaken en deze blijven op deze manier beschikbaar. Forum is alleen lezen.
Gesloten
Gebruikersavatar
Raymond
Berichten: 305
Lid geworden op: 16 apr 2011, 21:57
Type auto: Golf 7 GTI TCR
Locatie: N-H

Cupra bommetje

Bericht door Raymond »

Gevonden op MP:

http://link.marktplaats.nl/531040282
412 echte PK's, dat is geen kattepis.
Nette km stand.
Wordt alleen heel lastig om zoiets te verkopen.
Maar lijkt me wel leuk om een maandje te proberen. :D 8-)
Maar ja daar is het even te duur voor. :mrgreen:
Gebruikersavatar
Chris5gti
Berichten: 1837
Lid geworden op: 22 sep 2011, 19:19
Type auto: Golf 5 GTI
Locatie: zuid limburg

Re: Cupra bommetje

Bericht door Chris5gti »

Dat wil wel !! Ook een klant van JD . Alleen als je naar foto 2 kijkt vind ik die voorkant toch beetje raar uitzien bij die nieuwe .. mja dat is smaak natuurlijk . Het moterblokje zou ik wel in mijne willen omzetten :D ;)
Gebruikersavatar
Edition30
Berichten: 2663
Lid geworden op: 16 apr 2011, 21:55
Type auto: Edition 30
Locatie: Zuid-Holland

Re: Cupra bommetje

Bericht door Edition30 »

Voor het zelfde geld (letterlijk dus) heb je een nieuwe GTI :roll:
Gr. Renco


Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
Gebruikersavatar
Spuugemmer
Berichten: 1055
Lid geworden op: 17 apr 2011, 21:26
Type auto: MK1 GTI

Re: Cupra bommetje

Bericht door Spuugemmer »

Ik vind het veel geld.
Golf MK1 GTI
Gebruikersavatar
sitechris
Berichten: 1104
Lid geworden op: 17 apr 2011, 14:37
Type auto: BMW 330i Touring
Contacteer:

Re: Cupra bommetje

Bericht door sitechris »

Reken wel dat je 412 pk's hebt. Mag imo wel iets vanaf, maar 27k moet je er zeker wel voor kunnen krijgen lijkt me. Voordat je een nieuwe GTI op 412 pk hebt, mag je 20k erbij tellen. Ik denk idd wel dat het lastig is om zo'n auto te verkopen, je moet net de liefhebber treffen die er in durft te stappen. Ik zou er zelf niet zo heel veel bezwaar tegen hebben overigens. Als auto bij testrit goed rijdt en je houdt wat extra budget achter de hand voor wat reparaties, dan heb je wel een M3 killer voor de deur staan.
Voormalig GTI en GTD rijder. Nu een 2021 BMW 330i Touring (G21)
Like mijn blog: http://www.driveaholic.nl
Gebruikersavatar
Spuugemmer
Berichten: 1055
Lid geworden op: 17 apr 2011, 21:26
Type auto: MK1 GTI

Re: Cupra bommetje

Bericht door Spuugemmer »

sitechris schreef:Reken wel dat je 412 pk's hebt. Mag imo wel iets vanaf, maar 27k moet je er zeker wel voor kunnen krijgen lijkt me. Voordat je een nieuwe GTI op 412 pk hebt, mag je 20k erbij tellen. Ik denk idd wel dat het lastig is om zo'n auto te verkopen, je moet net de liefhebber treffen die er in durft te stappen. Ik zou er zelf niet zo heel veel bezwaar tegen hebben overigens. Als auto bij testrit goed rijdt en je houdt wat extra budget achter de hand voor wat reparaties, dan heb je wel een M3 killer voor de deur staan.

20 k is een hoop geld. Als de basis een ed30/cupra/s3/6R is dan haal je het al met de helft. Is dit niet het geval dan zou je dus voor 10K een setje zuigers, drijfstangen en injectoren moeten monteren.
Golf MK1 GTI
Gebruikersavatar
GolfL
Berichten: 1533
Lid geworden op: 18 mei 2011, 17:10
Type auto: MKV GTI ED30 DSG

Re: Cupra bommetje

Bericht door GolfL »

Dit is dezelfde FR(is het officeel) als die een hele lange tijd bij Van der Velde heeft gestaan. Heb er ooit is bij staan kijken en uitleg over gehad:

De auto is van iemand geweest die er niet bij gedacht heeft dat zo'n auto goeie onderhoud nodig heeft. De verkoper meldde mij dat de klant er niet op gerekend had dat je met zulk vermogen wel is wat kan hebben (klemmetje die losgaat, slang die losgaat etc). Vandaar dat hij hem toen weer heeft verkocht. De klant wou een snelle auto met DSG, vandaar dat ze van een FR basis zijn uitgegaan(cupra heeft geen DSG).
Golf 5 GTI DSG ED30 on Air

JD stage 2 340pk/460nm | Milltek | Carbonio | 3SDM | Airlift | Viair
Gesloten

Terug naar “ARCHIEF”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 135 gasten