AW forum

Hoeft niet eens over auto's te gaan, alles kan besproken worden, maar hou het netjes.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
MartijnGTI
Berichten: 311
Lid geworden op: 17 apr 2011, 10:30
Type auto: Golf 5 GTI
Locatie: Overijssel

AW forum

Bericht door MartijnGTI »

Nico, waarom doet de moderator daar zo raar? Wat voor 'reclame' heb je daar gemaakt en kan je een ban krijgen?! Ze zijn daar wel scheef bezig met het een en ander...
Gebruikersavatar
NICO!
Forumeigenaar
Berichten: 3557
Lid geworden op: 16 apr 2011, 16:22
Type auto: BMW iX3
Locatie: Flevoland

Re: AW forum

Bericht door NICO! »

Ik schreef, net als vele malen eerder, dat er een groupbuy was van JD, met een link naar het draadje waar men zich kan inschrijven. Kijk maar bij eerdere berichten vam mij op AW. Het moet inderdaad niet veel gekker worden.
Groeten, Nico
Gebruikersavatar
MartijnGTI
Berichten: 311
Lid geworden op: 17 apr 2011, 10:30
Type auto: Golf 5 GTI
Locatie: Overijssel

Re: AW forum

Bericht door MartijnGTI »

En dat vinden ze reclame? Je werkt niet voor JD en wilt gewoon wat organiseren zodat mensen wat goedkoper kunnen tunen als we met meerdere mensen zijn...beetje raar.
Gebruikersavatar
Jeanmarc
Berichten: 116
Lid geworden op: 17 apr 2011, 09:36
Type auto: Golf V GTI
Locatie: regio Amsterdam

Re: AW forum

Bericht door Jeanmarc »

Ik vind het jammer dat forumleden van het AW-forum niet overstappen naar dit forum. Ik heb het gehad met dat forum. Behalve de onoverzichtelijkheid nu ook de censuur.
Laten we maar hopen dat de overige nog niet aangemelde AW-forumleden alsnog overstappen zodat dit forum nog beter gevuld gaat worden met nuttige info voor ons allemaal.
Gr. Marcel
Gebruikersavatar
sitechris
Berichten: 1104
Lid geworden op: 17 apr 2011, 14:37
Type auto: BMW 330i Touring
Contacteer:

Re: AW forum

Bericht door sitechris »

Volgens mij is er al een aardige verschuiving gaande ten gunste van dit forum. Het ledenaantal stijgt gestaag verder ;). Ik kijk iig nooit meer op AW forum.
Voormalig GTI en GTD rijder. Nu een 2021 BMW 330i Touring (G21)
Like mijn blog: http://www.driveaholic.nl
Gebruikersavatar
NICO!
Forumeigenaar
Berichten: 3557
Lid geworden op: 16 apr 2011, 16:22
Type auto: BMW iX3
Locatie: Flevoland

Re: AW forum

Bericht door NICO! »

Ik probeer Wehoo al een tijdje hierheen te krijgen met zijn gigantische kennis, maar tot op heden geen succes. Erg jammer.
Groeten, Nico
Gebruikersavatar
Jeanmarc
Berichten: 116
Lid geworden op: 17 apr 2011, 09:36
Type auto: Golf V GTI
Locatie: regio Amsterdam

Re: AW forum

Bericht door Jeanmarc »

Mensen waarbij zoveel parate kennis aanwezig is kunnen op dit forum veel meer betekenen voor de overige forumleden (wat ze graag willen, anders wordt er niet zoveel info uitgewisseld) dan op het AW-forum. Ik begrijp ook niet waarom zij zich nog niet aanmelden.
Er zal wel een reden voor zijn.
Gr. Marcel
FredH
Berichten: 204
Lid geworden op: 17 apr 2011, 21:23

Re: AW forum

Bericht door FredH »

sitechris schreef:Volgens mij is er al een aardige verschuiving gaande ten gunste van dit forum. Het ledenaantal stijgt gestaag verder ;). Ik kijk iig nooit meer op AW forum.
Hier nog een, ik vind het hier een stuk gezelliger en overzichtelijker :!:
Groeten !
Fred

Volvo S80 2.9 T6 Executive twin turbo, zwart metallic, zwart leder/alcantara, 18", alle opties.
LucaGTI
Berichten: 425
Lid geworden op: 21 apr 2011, 15:14
Type auto: Golf GTI VII

Re: AW forum

Bericht door LucaGTI »

De reden waarom ik nog steeds op aw lees is dat idd nog niet iedereen "over" is en datber dus op aw nog steeds heel kennis en info blijft "hangen".

Heeft nog tijd nodig
Gebruikersavatar
MartijnGTI
Berichten: 311
Lid geworden op: 17 apr 2011, 10:30
Type auto: Golf 5 GTI
Locatie: Overijssel

Re: AW forum

Bericht door MartijnGTI »

Komt wel, het gaat de goede kant op met dit forum!
Gebruikersavatar
GTI-mkVII
Berichten: 521
Lid geworden op: 11 mei 2011, 17:34
Type auto: Golf GTI DSG VII pp

Re: AW forum

Bericht door GTI-mkVII »

NICO! schreef:Ik probeer Wehoo al een tijdje hierheen te krijgen met zijn gigantische kennis, maar tot op heden geen succes. Erg jammer.
Waarom wil hij dat niet dan ?
VW Golf GTI DSG MKVII :mrgreen:
Voorheen :
Passat B7 1.4 TSI DSG Variant
VW Golf GTI DSG MKV :mrgreen:
Saab Aero 9.5
Gebruikersavatar
NICO!
Forumeigenaar
Berichten: 3557
Lid geworden op: 16 apr 2011, 16:22
Type auto: BMW iX3
Locatie: Flevoland

Re: AW forum

Bericht door NICO! »

Geen idee. Hij was het geloof ik wel van plan, maar hij heeft het nog niet gedaan. Is zijn goed recht, maar erg jammer voor dit forum.
Groeten, Nico
Gebruikersavatar
Floppie
Berichten: 325
Lid geworden op: 17 apr 2011, 11:05

Re: AW forum

Bericht door Floppie »

LucaGTI schreef:De reden waarom ik nog steeds op aw lees is dat idd nog niet iedereen "over" is en datber dus op aw nog steeds heel kennis en info blijft "hangen".

Heeft nog tijd nodig
Geldt ook voor mij. Maar er komt een moment dat ik het AW-forum links laat liggen.
Keep up the good work Nico!
Grtz. Floppie

VW Golf V GTI - Edition 30 - 344 PK/448 Nm
Gebruikersavatar
MartijnGTI
Berichten: 311
Lid geworden op: 17 apr 2011, 10:30
Type auto: Golf 5 GTI
Locatie: Overijssel

Re: AW forum

Bericht door MartijnGTI »

Precies, vandaag heeft een moderator de dingen van Jeffrey verwijderd omdat het niet goed was? Zelfs als particulier mag je daar niet wat aanbieden?
Gebruikersavatar
NICO!
Forumeigenaar
Berichten: 3557
Lid geworden op: 16 apr 2011, 16:22
Type auto: BMW iX3
Locatie: Flevoland

Re: AW forum

Bericht door NICO! »

En de advertentie van de meeting bijHegeman is ook gedeeltelijk gecensureerd. Waar gaat het heen?
Groeten, Nico
FredH
Berichten: 204
Lid geworden op: 17 apr 2011, 21:23

Re: AW forum

Bericht door FredH »

NICO! schreef:Waar gaat het heen?
Hierheen :!: :lol:
Groeten !
Fred

Volvo S80 2.9 T6 Executive twin turbo, zwart metallic, zwart leder/alcantara, 18", alle opties.
Gebruikersavatar
MartijnGTI
Berichten: 311
Lid geworden op: 17 apr 2011, 10:30
Type auto: Golf 5 GTI
Locatie: Overijssel

Re: AW forum

Bericht door MartijnGTI »

NICO! schreef:En de advertentie van de meeting bijHegeman is ook gedeeltelijk gecensureerd. Waar gaat het heen?
Haha ja, ik zie het nu pas, de meeste info over de meeting is gewoon verwijderd, ik zie er weinig reclame in, gewoon meeting bij een dealer. Hadden ze de meetings bij van den Udenhout ook moeten censureren...
Gebruikersavatar
RobvR
Berichten: 1684
Lid geworden op: 16 apr 2011, 23:32
Type auto: MK1 GTI+G60+ED35
Locatie: Noord Limburg

Re: AW forum

Bericht door RobvR »

MartijnGTI schreef:
NICO! schreef:En de advertentie van de meeting bijHegeman is ook gedeeltelijk gecensureerd. Waar gaat het heen?
Haha ja, ik zie het nu pas, de meeste info over de meeting is gewoon verwijderd, ik zie er weinig reclame in, gewoon meeting bij een dealer. Hadden ze de meetings bij van den Udenhout ook moeten censureren...
Ik merk dat het bij niemand nog bekend is maar binnenkort is het mogelijk om nieuwe Golf gti's bij AW te bestellen met een AW-chip vet onder de nieuwprijs.... Nee even serieus, ik denk dat ze hun eigen forum een beetje aan het kapot maken zijn zodat ze later niet hoeven te zeggen dat het kwam door ons gezellige, overzichtelijke golfgti-forum :lol:
Groet RobvR
Gebruikersavatar
MartijnGTI
Berichten: 311
Lid geworden op: 17 apr 2011, 10:30
Type auto: Golf 5 GTI
Locatie: Overijssel

Re: AW forum

Bericht door MartijnGTI »

En ik moet zeggen dat de laatste 3 dagen daar wel erg weinig gepost wordt. Iedereen gaat hier naar toe wat goed is!
Gebruikersavatar
Jeffreyvdt
Berichten: 1743
Lid geworden op: 21 apr 2011, 16:09

Re: AW forum

Bericht door Jeffreyvdt »

Op autoweek is mijn advertentie van de meeting in Poeldijk aangepast door de onderhouders daar.
De merken waar je korting op krijgt is weg gehaald echt raar.
Het gaat achteruit daar op het AWforum.
Laatst gewijzigd door Jeffreyvdt op 02 jul 2013, 17:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Gr. Jeffrey (gticlub-holland) & (Vag*force)
Gebruikersavatar
rabies
Berichten: 897
Lid geworden op: 17 apr 2011, 09:24

Re: AW forum

Bericht door rabies »

Bij AW begint het aardig saai te worden, na 3 dagen niet gekeken te heben scroll je in 1 pagina door de nieuwe berichten..
MK5 liefhebbers verzamelen :http://www.facebook.com/loveformk5
Gebruikersavatar
MartijnGTI
Berichten: 311
Lid geworden op: 17 apr 2011, 10:30
Type auto: Golf 5 GTI
Locatie: Overijssel

Re: AW forum

Bericht door MartijnGTI »

Gewoon lekker hier komen, ik ben weg van het AW forum.
GTI usa
Berichten: 72
Lid geworden op: 17 apr 2011, 20:18
Type auto: Golf MK5 GTI usa

Re: AW forum

Bericht door GTI usa »

@jeffrey

Dat van die banners begrijp ik wel, er moet tenslotte bij Autoweek wel geld verdiend worden. Hoe kunnen ze dit aan hun betalende adverteerders verklaren? Het valt nog mee dat ze Extreme Tuning, en in een eerdere meetingadvertentie Hegeman, hebben laten staan. Netjes van ze.

Verder vind ik het AW forum nog steeds een goed forum, gezellig door elkaar praten over van alles wat met de GTI te maken heeft. Beetje als een café. Hierdoor zijn ook zeer goed bezochte meetings ontstaan. Alleen een beetje stil de laatste tijd.Jammer. Dit Forum is meer overzichtelijk en censuurvrij. Persoonlijk vind ik dat erg aangenaam. Zeg nl graag wat ik denk. :D En als je de optie actieve berichten gebruikt is dit ook net een café. Maar af en toe een biertje drinken in het café AW zal ik ook blijven doen.

Mvg Marcel
Gebruikersavatar
Edition30
Berichten: 2663
Lid geworden op: 16 apr 2011, 21:55
Type auto: Edition 30
Locatie: Zuid-Holland

Re: AW forum

Bericht door Edition30 »

Was net ook op AW aan het doorlezen (was een tijdje niet geweest, druk druk druk :roll: ). Viel van de ene censuur in de andere. Maken ze op deze manier wel kapot.

Maar alle nadelen hebben een voordeel blijkt wel weer ....... Gaan we hier met z`n allen lekker verder. Als we nu eens met ons allen een beetje reclame maken (wel stiekum hè) voor dit forum, zoals Nico al een hele tijd doet. Dan moet het toch lukken.
Gr. Renco


Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
Plaats reactie

Terug naar “Wat je maar wil”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 134 gasten