oppimpen moterblok ( kap)

Bespreek hier alles met betrekking tot de mkV.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
levies
Berichten: 96
Lid geworden op: 08 feb 2012, 22:45
Type auto: golf 5 gti
Locatie: axel

oppimpen moterblok ( kap)

Bericht door levies »

hallo mensen

ik heb is een vraag ik heb vandaag mijn forge twintake geplaats in mijn golf 5 gti , maar nu is de moterkap eraf waar het logo en tfsi turbo op staat

iemand iedeeen om het blok wat je nu ziet op te pimpen want ziet er niet echt netjes uit of waar je een carbon kap (look) kan maken of te koop zijn voor over de motor?

kom maar op maar ideeeen

greetttzzzzz levi
Gebruikersavatar
Chris5gti
Berichten: 1837
Lid geworden op: 22 sep 2011, 19:19
Type auto: Golf 5 GTI
Locatie: zuid limburg

Re: oppimpen moterblok ( kap)

Bericht door Chris5gti »

Daar krijg je afdek kappen voor zonder de aansluiting van de luchtfilter in de originele look of in carbon . Zijn overigens niet zo goedkoop maar goed .. Je kunt ook van een audi de kap pakken dacht ik daar zit ook geen luchtfilter in .
Gebruikersavatar
levies
Berichten: 96
Lid geworden op: 08 feb 2012, 22:45
Type auto: golf 5 gti
Locatie: axel

Re: oppimpen moterblok ( kap)

Bericht door levies »

Thnx chris

Weet jij toevallig ook Waar je die carbon kap kan bestelen/ kopen
Gebruikersavatar
MkVI Nmgn
Berichten: 5037
Lid geworden op: 11 jul 2011, 21:24
Type auto: Golf7R
Locatie: Gelderland zuid

Re: oppimpen moterblok ( kap)

Bericht door MkVI Nmgn »

Levi Hier kun je zien hoe een Audi Cover eruit ziet en de onderdeel nummers
op pagina 2 kun je zien hoe die eruit ziet met een kleurtje,
ik heb zelf 2 tsi kappen hier liggen maar die heb ik nog steeds niet passend gekregen :(

http://golfmkv.com/forums/showthread.php?t=105713
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
Gebruikersavatar
Chris5gti
Berichten: 1837
Lid geworden op: 22 sep 2011, 19:19
Type auto: Golf 5 GTI
Locatie: zuid limburg

Re: oppimpen moterblok ( kap)

Bericht door Chris5gti »

bijv hier : http://www.celtemp-services.nl/carbon-m ... -1281.html
die zou ook moeten passen : http://www.celtemp-services.nl/carbon-m ... -1270.html de rest van de links vind ik effe niet ..
Hoppers
Berichten: 265
Lid geworden op: 13 dec 2011, 16:54

Re: oppimpen moterblok ( kap)

Bericht door Hoppers »

Turbolag is there for a reason, it gives you time to put your coffee away in the cupholder.
Gebruikersavatar
MkVI Nmgn
Berichten: 5037
Lid geworden op: 11 jul 2011, 21:24
Type auto: Golf7R
Locatie: Gelderland zuid

Re: oppimpen moterblok ( kap)

Bericht door MkVI Nmgn »

Wat kosten die kappen toch een klap geld !!
Was zelf hard aan het twijfelen maar dit is 100% een no go die Audi A4 kap kost €50 ongeveer
Pinnetjes kosten €4/€5 perstuk en het beugeltje rond de €10,- dus voor nog geen €70.- een afdekplaat vind ik persoonlijk beter als €300+ iets waar je toch nooit na kijkt en bij die Audi kap kun je zelf nog leuk aan knutselen beetje plamuren schuren en een eigen kleur en natuurlijk het vw logo !
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
Hoppers
Berichten: 265
Lid geworden op: 13 dec 2011, 16:54

Re: oppimpen moterblok ( kap)

Bericht door Hoppers »

MKV Nmgn schreef:Wat kosten die kappen toch een klap geld !!
Was zelf hard aan het twijfelen maar dit is 100% een no go die Audi A4 kap kost €50 ongeveer
Pinnetjes kosten €4/€5 perstuk en het beugeltje rond de €10,- dus voor nog geen €70.- een afdekplaat vind ik persoonlijk beter als €300+ iets waar je toch nooit na kijkt en bij die Audi kap kun je zelf nog leuk aan knutselen beetje plamuren schuren en een eigen kleur en natuurlijk het vw logo !
Mee eens, ze zijn duur. En als ik zelf zoveel geld uit zou geven zou ik toch voor de Eurojet gaan. Dan maar meteen goed. Het is toch, naar mijn mening, best een motor die gezien mag worden.

Gr Dennis
Turbolag is there for a reason, it gives you time to put your coffee away in the cupholder.
Gebruikersavatar
MkVI Nmgn
Berichten: 5037
Lid geworden op: 11 jul 2011, 21:24
Type auto: Golf7R
Locatie: Gelderland zuid

Re: oppimpen moterblok ( kap)

Bericht door MkVI Nmgn »

Het is zeker een Motor die gezien mag worden!
Alleen in de wintermaanden had ik behoorlijk wat waterdruppels over het blok verspreid aan de bovenkant dat is ook alleen de rede waar voor ik die plaat zal plaatsen en in de zomer de lekkere frissen lucht zal deze motor alleen maar goed doen.
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
Plaats reactie

Terug naar “GOLF V GTI”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 125 gasten