Golf GTI Website

Hier kan je alle handleidingen vinden voor het forum. Hoe plaats ik een foto? Etc. Etc. Ook al je vragen en ideeen voor het forum zijn hier welkom!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
WesleyGTI
Berichten: 124
Lid geworden op: 18 apr 2011, 21:30
Type auto: VW Golf 6 GTI

Golf GTI Website

Bericht door WesleyGTI »

Beste forum leden,

Ik ben aan het proberen om de website van het gti forum even een (boost) te geven.
nou was mijn vraag wat jullie missen op de huidige website buiten de looks om
dus heb je goede ideen laat het dan weten en dan zal ik samen met Nico en Wilcoos kijken of het goede ideen zijn.

alvast bedankt!
gr Wesley
VW Golf GTI 6 Carbon Steel Grey
Gebruikersavatar
GolfL
Berichten: 1533
Lid geworden op: 18 mei 2011, 17:10
Type auto: MKV GTI ED30 DSG

Re: Golf GTI Website

Bericht door GolfL »

Misschien een soort van album waar foto's instaan van de auto's van de leden.

Ik vind het ook wel mooi als er een soort rating is bij een post. Zo kunnen mensen er een + of een - aan een bericht zetten, dan weten mensen gelijk wat de waarde van een bericht is(of het op waarheid berust).

En ja je zegt het zelf, buiten de looks om. Maar vind toch dat er een meer GTI tint aan het forum mag hangen. Het is nog een beetje standaard nu.

Dit is positief commentaar he!
Golf 5 GTI DSG ED30 on Air

JD stage 2 340pk/460nm | Milltek | Carbonio | 3SDM | Airlift | Viair
Gebruikersavatar
Gti-Mar
Berichten: 701
Lid geworden op: 31 dec 2011, 23:13
Type auto: Golf MK VI ABT
Locatie: Zuid Holland
Contacteer:

Re: Golf GTI Website

Bericht door Gti-Mar »

Ik kijk ook weleens op Mypolo.nl en daar hebben ze een garage,erg leuk om daar de foto's te zien van verschillende forummers.... :D
Mvg Marco

Golf GTI MK VI:schuif-kanteldak/keyless entry/rns 510 met dynaudio/sportdemper/19 inch Talladega's/ABT gechipt 281pk-391 nm/Katmod./sportfilter
Gebruikersavatar
NICO!
Forumeigenaar
Berichten: 3557
Lid geworden op: 16 apr 2011, 16:22
Type auto: BMW iX3
Locatie: Flevoland

Re: Golf GTI Website

Bericht door NICO! »

Even voor de duidelijkheid, Wesley kijkt naar de website, niet naar het forum.

Bedankt Wesley!
Groeten, Nico
Gebruikersavatar
GolfL
Berichten: 1533
Lid geworden op: 18 mei 2011, 17:10
Type auto: MKV GTI ED30 DSG

Re: Golf GTI Website

Bericht door GolfL »

Ah! duidelijk.

Dan is toch iets van een gallerij met diverse golfs mooi! Foto's van de meetings en dergelijk.

Misschien op de voorpagina ook een foto van een auto van de maand( COTM Car Of The Month) van een forumlid of iets dergelijks.
Golf 5 GTI DSG ED30 on Air

JD stage 2 340pk/460nm | Milltek | Carbonio | 3SDM | Airlift | Viair
Gebruikersavatar
Vince82
Berichten: 694
Lid geworden op: 27 nov 2011, 01:09
Locatie: Noord Holland

Re: Golf GTI Website

Bericht door Vince82 »

Het erge is dat ik nooit op de website kom..... Zelf heb ik actieve onderwerpen als bookmark en zit ik meteen op het forum.
Misschien een idee om van de website echt een frontpage te maken, zodat de forummers ook de frontpage gaan gebruiken?
Dus een frontpage met een stukje nieuws, een agenda met geplande meetings en zoals GolfL al zei foto`s en verslagen van meetings, een gallerij met auto`s van leden. Daarnaast ook historie over Vw en dat dan weer per model uitgesplitst. Ik weet niet of het de bedoeling is om alleen de GTI te benoemen, maar ook andere snelle Vw`s, Polo GTi, Lupo GTI, Passat R36, Scirocco etc?
_______________________________________________________________________________
Vince82
_______________________________________________________________________________
Gebruikersavatar
wehoo
Berichten: 4270
Lid geworden op: 09 jun 2011, 11:24

Re: Golf GTI Website

Bericht door wehoo »

Vince82 schreef:Het erge is dat ik nooit op de website kom..... Zelf heb ik actieve onderwerpen als bookmark en zit ik meteen op het forum.
Misschien een idee om van de website echt een frontpage te maken, zodat de forummers ook de frontpage gaan gebruiken?
Dus een frontpage met een stukje nieuws, een agenda met geplande meetings en zoals GolfL al zei foto`s en verslagen van meetings, een gallerij met auto`s van leden. Daarnaast ook historie over Vw en dat dan weer per model uitgesplitst. Ik weet niet of het de bedoeling is om alleen de GTI te benoemen, maar ook andere snelle Vw`s, Polo GTi, Lupo GTI, Passat R36, Scirocco etc?
Kan ik me wel in vinden. Alleen lijkt het me moeilijk om een onderscheid te maken t.a.v. de voertuigen. Waar ligt de grens? Maar daar loopt al een topic over: voor wie is dit forum?

Enkele voorbeelden/ideeën:
http://www.porscheforum.be/
http://www.gwocgb.org/goldwing/
Gr. Wehoo.
Afbeelding
Gebruikersavatar
WesleyGTI
Berichten: 124
Lid geworden op: 18 apr 2011, 21:30
Type auto: VW Golf 6 GTI

Re: Golf GTI Website

Bericht door WesleyGTI »

bedankt voor jullie reacties hier kan ik wat mee!
het gaat nog wel even duren maar ik ga mijn best doen!
gr wes
VW Golf GTI 6 Carbon Steel Grey
Gebruikersavatar
MkVI Nmgn
Berichten: 5037
Lid geworden op: 11 jul 2011, 21:24
Type auto: Golf7R
Locatie: Gelderland zuid

Re: Golf GTI Website

Bericht door MkVI Nmgn »

Ik had eerder een keer een idee om misschien een draadje te maken waarbij je de Handleidingen van de auto's die hier op het forum komen ben toen eens opzoek geweest naar Nl. Maar die waren bijna niet te vinden kwam op Duits uit, dus weet ook niet of het helemaal realistisch is.
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
Wilcoos
Berichten: 1601
Lid geworden op: 12 mei 2011, 00:00
Type auto: Golf GTI V

Re: Golf GTI Website

Bericht door Wilcoos »

Vince82 schreef:Het erge is dat ik nooit op de website kom..... Zelf heb ik actieve onderwerpen als bookmark en zit ik meteen op het forum.
Misschien een idee om van de website echt een frontpage te maken, zodat de forummers ook de frontpage gaan gebruiken?
Dus een frontpage met een stukje nieuws, een agenda met geplande meetings en zoals GolfL al zei foto`s en verslagen van meetings, een gallerij met auto`s van leden. Daarnaast ook historie over Vw en dat dan weer per model uitgesplitst. Ik weet niet of het de bedoeling is om alleen de GTI te benoemen, maar ook andere snelle Vw`s, Polo GTi, Lupo GTI, Passat R36, Scirocco etc?
Je bedoelt dus een Portal integratie in de website. Dit is goed mogelijk, maar afhankelijk waar Wesley mee gaat komen. Met bijvoorbeeld Wordpress als CMS is het heel goed mogelijk om een portal integratie te maken met een plugin. Je kan het ook handmatig doen met een aparte query op de database maar dan is het lastiger om gepersonaliseerde content naar voren te halen.
Gr, Wilco

\Oo) \___w___/ (oO/
Gebruikersavatar
Golf VI GTI Adidas
Berichten: 447
Lid geworden op: 18 feb 2012, 11:15
Type auto: Golf 6 GTI Adidas
Locatie: Randstad

Re: Golf GTI Website

Bericht door Golf VI GTI Adidas »

Misschien heb ik het nog niet gevonden, maar ik zou graag willen weten hoe ik de titel van een eigen gemaakt onderwerp kan veranderen... Kan het echt nergens vinden :S

En idd, een specifiek foto album per lid zou wel gaaf zijn :)
Golf VI GTI DSG DCC Adidas Edition - JD Chip op Maat/Lege Kat/Carbonio --> 298Pk en 425 Nm
Gebruikersavatar
NICO!
Forumeigenaar
Berichten: 3557
Lid geworden op: 16 apr 2011, 16:22
Type auto: BMW iX3
Locatie: Flevoland

Re: Golf GTI Website

Bericht door NICO! »

Golf VI GTI Adidas schreef:Misschien heb ik het nog niet gevonden, maar ik zou graag willen weten hoe ik de titel van een eigen gemaakt onderwerp kan veranderen... Kan het echt nergens vinden :S

En idd, een specifiek foto album per lid zou wel gaaf zijn :)
Als je de eerste post van een topic aanpast, kan je ook de titel wijzigen.
Groeten, Nico
Gebruikersavatar
Hagar
Berichten: 354
Lid geworden op: 06 mei 2011, 19:02
Type auto: Golf VII GTI

Re: Golf GTI Website

Bericht door Hagar »

WesleyGTI schreef:bedankt voor jullie reacties hier kan ik wat mee!
het gaat nog wel even duren maar ik ga mijn best doen!
Mooi, wel opletten met het googlen naar afbeeldingen...
Gebruikersavatar
theo
Global Moderator
Berichten: 920
Lid geworden op: 25 jun 2011, 18:38
Type auto: Polo GTI+BMW X5 F15
Locatie: Gelderland

Re: Golf GTI Website

Bericht door theo »

Plaats reactie

Terug naar “Forum Tips & Trucs en Vragen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 125 gasten