Scharnieren deur invetten

Voor alle modellen. Geef wel aan om welk type het gaat door voor je post het type tussen [ ] te zetten.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Gti-Mar
Berichten: 701
Lid geworden op: 31 dec 2011, 23:13
Type auto: Golf MK VI ABT
Locatie: Zuid Holland
Contacteer:

Scharnieren deur invetten

Bericht door Gti-Mar »

Beste forummers,

Met welk spul kan ik het beste mijn scharnieren van de deuren behandelen,ik heb last van een krakend geluid en van de week zijn al mijn deurrubbers onderhanden genomen door de dealer maar tevergeefs,nu zie ik wel dat de scharnieren vrij droog staan en heb dus het idee dat het daar vandaan komt.

Wie kan mij helpen hiermee? :P :?:
Mvg Marco

Golf GTI MK VI:schuif-kanteldak/keyless entry/rns 510 met dynaudio/sportdemper/19 inch Talladega's/ABT gechipt 281pk-391 nm/Katmod./sportfilter
Gebruikersavatar
wehoo
Berichten: 4270
Lid geworden op: 09 jun 2011, 11:24

Re: Scharnieren deur invetten

Bericht door wehoo »

Gti-Mar schreef:Beste forummers,

Met welk spul kan ik het beste mijn scharnieren van de deuren behandelen,ik heb last van een krakend geluid en van de week zijn al mijn deurrubbers onderhanden genomen door de dealer maar tevergeefs,nu zie ik wel dat de scharnieren vrij droog staan en heb dus het idee dat het daar vandaan komt.

Wie kan mij helpen hiermee? :P :?:
Afbeelding
Gr. Wehoo.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Gti-Mar
Berichten: 701
Lid geworden op: 31 dec 2011, 23:13
Type auto: Golf MK VI ABT
Locatie: Zuid Holland
Contacteer:

Re: Scharnieren deur invetten

Bericht door Gti-Mar »

Dank je Wehoo voor je support,Buurman heeft het staan dus gaan morgenmeteen aan de slag

Nogmaals bedankt en super handig de afbeelding erbij...
Mvg Marco

Golf GTI MK VI:schuif-kanteldak/keyless entry/rns 510 met dynaudio/sportdemper/19 inch Talladega's/ABT gechipt 281pk-391 nm/Katmod./sportfilter
Ralphd
Berichten: 326
Lid geworden op: 02 mei 2012, 13:07
Type auto: Golf MK5 GTI

Re: Scharnieren deur invetten

Bericht door Ralphd »

Het klinkt misschien gek, maar draaiende delen die veelvuldig gebruikt worden vet ik altijd in met motorkettingvet. Dit vet is namelijk maximaal weersbestendig, zorgt voor een goede smering en kan je overal makkelijk tussen spuiten. Gebruik het voor de remcilinders van de auto/motor ter smering en voorkoming van vuil en/of zand. Zie dat je het al opgelost hebt, maar wellicht voor in de toekomst?
Gebruikersavatar
Gti-Mar
Berichten: 701
Lid geworden op: 31 dec 2011, 23:13
Type auto: Golf MK VI ABT
Locatie: Zuid Holland
Contacteer:

Re: Scharnieren deur invetten

Bericht door Gti-Mar »

Ralphd schreef:Het klinkt misschien gek, maar draaiende delen die veelvuldig gebruikt worden vet ik altijd in met motorkettingvet. Dit vet is namelijk maximaal weersbestendig, zorgt voor een goede smering en kan je overal makkelijk tussen spuiten. Gebruik het voor de remcilinders van de auto/motor ter smering en voorkoming van vuil en/of zand. Zie dat je het al opgelost hebt, maar wellicht voor in de toekomst?
Thanksssss :)
Mvg Marco

Golf GTI MK VI:schuif-kanteldak/keyless entry/rns 510 met dynaudio/sportdemper/19 inch Talladega's/ABT gechipt 281pk-391 nm/Katmod./sportfilter
Plaats reactie

Terug naar “Interieur problemen / vragen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 127 gasten