aftermarket xenon

Voor al je body kits, bumpers, spuitwerk aan je in- en exterieur
Plaats reactie
kevin78
Berichten: 760
Lid geworden op: 11 mei 2011, 18:38
Type auto: Golf MK5 GTI
Locatie: Overijssel

aftermarket xenon

Bericht door kevin78 »

Wil graag xenon in laten bouwen in me Golf 5 .. Een orginele set is me te duur dus ben aan het kijken voor een aftermarket set.. Maar wil natuurlijk wel zo mooi mogelijke set die ook nog een beetje oem lijkt . Iemand misschien tips of ideeen ?
Kwam zelf deze tegen weet niet of het wat is : http://www.xenonlamp.nl/webshop/aanbied ... ket-golf-5
En ben ook deze tegen gekomen maar schrok erg van de prijs met inbouw 700 euro : http://www.pilotxenon.com/?id=436&title=Koplamp-Golf-5
Dus ben benieuwd naar ervaringen.

Alvast bedankt
Gebruikersavatar
Its John
Berichten: 295
Lid geworden op: 07 jun 2012, 19:23
Type auto: Tiguan 4-Motion
Locatie: Midden Nederland

Re: aftermarket xenon

Bericht door Its John »

Komen regelmatig op marktplaats langs originele xenon armaturen.
prijs is meestal rond de 400-500 euro

Staat nu ook 2 advertentie 1 linker en 1 rechter bij 2 verschillende verkopers.
Volkswagen Tiguan 2.0T 4-Motion
kevin78
Berichten: 760
Lid geworden op: 11 mei 2011, 18:38
Type auto: Golf MK5 GTI
Locatie: Overijssel

Re: aftermarket xenon

Bericht door kevin78 »

Ja klopt heb het gezien maar als je alles bijelkaar hebt met inbouwen kom je ruim op 700 euro en dat vind ik teveel geld..
Gebruikersavatar
Mister s
Berichten: 152
Lid geworden op: 21 apr 2012, 22:33
Type auto: Golf mk5 gti dsg
Locatie: noord brabant

Re: aftermarket xenon

Bericht door Mister s »

Die van de eerste link heb ik nu ongeveer een maand of 2 inzitten. De stadsverlichting ook erbij besteld maar die werkte niet goed. Heb toen van pilot de stadsverlichting besteld met dubbele weerstand. Deze werkt wel goed. Ook heb ik voor 250€ koplampen besteld via de Duitse eBay die hetzelfde uitzien als de orginele xenonkoplampen. Wel mooier op die manier. Bij elkaar toch wel een €400.

Wel erg blij met het resultaat tot nu toe.
Gebruikersavatar
s3.
Berichten: 307
Lid geworden op: 27 aug 2012, 21:14
Type auto: Golf MK5 GTI
Locatie: Tilburg

Re: aftermarket xenon

Bericht door s3. »

http://www.ebay.de/itm/VW-Golf-5-GTI-Je ... 298wt_1139

Voor €251,- incl. verzenden heb je hem in huis. Een H7 aftermarket setje erbij bestellen en je bent klaar voor maximaal €350,-.
Gebruikersavatar
Timvgti
Berichten: 1417
Lid geworden op: 12 mei 2011, 17:59

Re: aftermarket xenon

Bericht door Timvgti »

Its John schreef:Komen regelmatig op marktplaats langs originele xenon armaturen.
prijs is meestal rond de 400-500 euro

Staat nu ook 2 advertentie 1 linker en 1 rechter bij 2 verschillende verkopers.

Ik had op die twee losse koplampen gereageerd. Eentje kon ik kopen voor 130,- euromaar de andere aanbieder reageerde op geen enkele mail/bieding. Dus heb ik het niet gedaan, straks zit ik met één koplamp en vind ik nooit binnen afzienbare tijd een complete andere.

Nog steeds zoekende dus naar een complete o.e.m. Xenon koplampen set voor mijn mk5.
Bij immitaties zie je vaak dat ze nep zijn aan het binnenwerk. Zo zie je bij de link die s3. post, dat de xenon ronde bollen veel kleiner qua doorsnede zijn dan origineel. Niet mooi dus.
@mister s: hoe zien jouw immitatie ebay's eruit? Foto?
Ik heb ook eens pech gehad met inbouw aftermarket h7 xenon in mijn mk5. Toen brandde na een half jaartjede ruitenwissermotor door. Is bekend probleem door storing van xenon starters, dus ik durf ook niet zo goed meer te gaan voor een aftermarket xenon setje.
Plaats reactie

Terug naar “Cosmetische modificaties”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 134 gasten