mijn golf 5 GTI gestolen in de buurt van Alphen a/d Rijn

Is je auto gestolen of iemand anders z'n auto? Post het hier.
Topic-titel moet kenteken, merk, type en kleur bevatten.
Tekst zelf moet omgeving en kenmerken van de auto vermelden.
Plaats reactie
Plons

mijn golf 5 GTI gestolen in de buurt van Alphen a/d Rijn

Bericht door Plons »

In de nacht van 16 september is mijn golf 5 GTI gestolen :cry: nooit verwacht dat dit je zou overkomen echt triest.
Gister kreeg ik een brief van de deurwaarder dat er met mijn auto getankt is zonder te betalen op 20 september om 13.50 in Hendrik Ido Ambacht bij de tamoil.
Mijn kenteken is 07-RS-PF. Hij is zwart van kleur en heeft de standaard GTI velgen, hopelijk vind ik hem terug, of beter gezegd hopelijk worden de daders gevonden want zodra ik mijn auto weer terug heb zal die wel niet meer de oude zijn :(

BND
Berichten: 453
Lid geworden op: 01 jan 2012, 18:09
Type auto: Golf MK5 GTI
Locatie: West-Vlaanderen

Re: mijn golf 5 GTI gestolen in de buurt van Alphen a/d Rijn

Bericht door BND »

Plons schreef:In de nacht van 16 september is mijn golf 5 GTI gestolen :cry: nooit verwacht dat dit je zou overkomen echt triest.
Gister kreeg ik een brief van de deurwaarder dat er met mijn auto getankt is zonder te betalen op 20 september om 13.50 in Hendrik Ido Ambacht bij de tamoil.
Mijn kenteken is 07-RS-PF. Hij is zwart van kleur en heeft de standaard GTI velgen, hopelijk vind ik hem terug, of beter gezegd hopelijk worden de daders gevonden want zodra ik mijn auto weer terug heb zal die wel niet meer de oude zijn :(

Dat is balen,

Mssn een foto op het net plaatsen, kan helpen.

Hoop dat ie wordt terug gevonden, maar de daders......

grtn
V GTI 5D LEDER 18"KARTHOUM / 19"Talladega / 18"OZ ST*LM
Gebruikersavatar
MkVI Nmgn
Berichten: 5037
Lid geworden op: 11 jul 2011, 21:24
Type auto: Golf7R
Locatie: Gelderland zuid

Re: mijn golf 5 GTI gestolen in de buurt van Alphen a/d Rijn

Bericht door MkVI Nmgn »

Je auto is al een tijdje weg hoop voor je dat die niet meer terug gevonden word,
Ik zou me auto na zo een tijd in ieder geval niet meer terug willen lekker wachten op verzekering centjes en een andere kopen.
Of misschien een nieuwere type.
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
Plaats reactie

Terug naar “Gestolen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 118 gasten