Tire Pressure Button

Krijg je iets net los? Of krijg je het niet meer vast? Weet jij de oplossing? Voor alle modellen. Geef wel aan om welk type het gaat door voor je post het type tussen [ ] te zetten.
Plaats reactie
ErikGTI

Tire Pressure Button

Bericht door ErikGTI »

http://www.youtube.com/watch?v=GizjMNnLc1Q

Kijk dit is nu leuk ..." speaking of reverse engineering" .. :lol:

Iemand dit al gedaan...ik heb hier zeker interesse in.
Gebruikersavatar
staffpride
Berichten: 2711
Lid geworden op: 31 dec 2011, 00:20
Type auto: Golf MK6 GTI + Lupo
Locatie: Alblasserdam
Contacteer:

Re: Tire Pressure Button

Bericht door staffpride »

Ja heb ik gedaan. Heb hem alleen helemaal rechts zitten, omdat op de 2e plaats mijn dcc knop zit
Laatst gewijzigd door staffpride op 25 sep 2012, 16:29, 1 keer totaal gewijzigd.
MVG EMServices

Afbeelding
ErikGTI

Re: Tire Pressure Button

Bericht door ErikGTI »

Hoi Erwin,

Gaaf, moest je bedrading trekken (vanuit het handschoenenkastje) of lag hetgewoon los (in de middenconsole plek waar het een paar jaar geleden een button was) zodat je het weer kon oppakken.. :D
Gebruikersavatar
staffpride
Berichten: 2711
Lid geworden op: 31 dec 2011, 00:20
Type auto: Golf MK6 GTI + Lupo
Locatie: Alblasserdam
Contacteer:

Re: Tire Pressure Button

Bericht door staffpride »

Heb het helemaal nieuw aangelegd, want zat er bij mij helemaal niet in ;-) Stelt niet zoveel voor de functie zit er sowieso op, moest alleen de draden vanaf de abs module leggen en het inschakelen via vagcom.

Bij jouw zal je de kabels moeten veleggen/verlengen waarschijnlijk.
Enigste verschil zit hem in de knopjes, de buitenste hebben ronde hoekjes dus als je het daar wil heb je een ander knopje en stekker nodig, omdat de gene in het kastje vierkant is en niet op de hoeken past.
MVG EMServices

Afbeelding
ErikGTI

Re: Tire Pressure Button

Bericht door ErikGTI »

Dan laat ik het zo.....

Alleen wel een zeer "debiele" plek zo verstopt in het handschoenenkastje..... nooit begrepen......als je bv. niet wilt dat de gebruiker het vindt/reset moet je het ook niet in de GTI-handleiding zetten...maar goed.. :D
kevin78
Berichten: 760
Lid geworden op: 11 mei 2011, 18:38
Type auto: Golf MK5 GTI
Locatie: Overijssel

Re: Tire Pressure Button

Bericht door kevin78 »

Bij de V zit die al op die plek.. Snap niet dat ze bij de 6 voor hanschoenenkastje hebben gekozen.
bzb
Berichten: 3161
Lid geworden op: 16 apr 2012, 20:42

Re: Tire Pressure Button

Bericht door bzb »

omdat je de knop eens in t jaar nodig heb?
ErikGTI

Re: Tire Pressure Button

Bericht door ErikGTI »

bzb schreef:omdat je de knop eens in t jaar nodig heb?
Hoi, dat was aanvankelijk ook mijn eerste gedachte maar nu komt het...zoals eerder vermeld heb ik ALLE opties...dan zou je dus zeggen dat je alle 5 pushbuttons in gebruik moet hebben
(dus te weinig buttons om ook nog eens de tire pressure button te huisvesten....dus handschoenenkastje)
.
Echter volgens mij heb ik nog steeds straks 2 blindplaatjes :roll:

Ik hoor graag of ik iets over het hoofd zie...ik denk dat ik straks een midden-blindplaatje over heb en een rechter hoekblindplaatje.

Ben wel reuze nieuwsgierig waar die dan voor zijn.....behalve voor launch rockets and eject seat :lol:
Gebruikersavatar
staffpride
Berichten: 2711
Lid geworden op: 31 dec 2011, 00:20
Type auto: Golf MK6 GTI + Lupo
Locatie: Alblasserdam
Contacteer:

Re: Tire Pressure Button

Bericht door staffpride »

Middenplaatje is voor parkeerhulp ;-)
Je bent dus wat vergeten aan te vinken haha
MVG EMServices

Afbeelding
Gebruikersavatar
wehoo
Berichten: 4270
Lid geworden op: 09 jun 2011, 11:24

Re: Tire Pressure Button

Bericht door wehoo »

ErikGTI schreef:Echter volgens mij heb ik nog steeds straks 2 blindplaatjes :roll:
Ik hoor graag of ik iets over het hoofd zie...ik denk dat ik straks een midden-blindplaatje over heb en een rechter hoekblindplaatje.
Ben wel reuze nieuwsgierig waar die dan voor zijn.....behalve voor launch rockets and eject seat :lol:
Ejectseats alleen in combinatie met schuifdak. ;)
(toch 2 blindplaatjes).

Afbeelding
Gr. Wehoo.
Afbeelding
ErikGTI

Re: Tire Pressure Button

Bericht door ErikGTI »

staffpride schreef:Middenplaatje is voor parkeerhulp ;-)
Je bent dus wat vergeten aan te vinken haha
Nope, die heb ik ook....dus ik moet nu 2 (of zelfs 3 ) "fake" aan schaffen ?

Esp
Onderstel...die heb ik dus als enige optie NIET
Park assist
?
Fake

Btw ik heb een schuifdak...lol...very tempting :twisted:
Gebruikersavatar
staffpride
Berichten: 2711
Lid geworden op: 31 dec 2011, 00:20
Type auto: Golf MK6 GTI + Lupo
Locatie: Alblasserdam
Contacteer:

Re: Tire Pressure Button

Bericht door staffpride »

esp-dcc-parkeerhulp-pdc-fake(hier heb ik dus mijn tire pressure nu)

Afbeelding

Ik heb btw de parkeerhulp niet (vrouwenoptie :lol: ;) )
MVG EMServices

Afbeelding
ErikGTI

Re: Tire Pressure Button

Bericht door ErikGTI »

staffpride schreef:esp-dcc-parkeerhulp-pdc-fake(hier heb ik dus mijn tire pressure nu)

Afbeelding

Ik heb btw de parkeerhulp niet (vrouwenoptie :lol: ;) )
Ik wilde perse het lampie...hahaha...(beetje blufferig)

Okay pdc heb ik ....dus 2stuks nodig

Tja die tire pressure...ik ben gewoon niet auto-handig...zit zelfs al te stressen om die fake lampjes te bestellen/aan te sluiten :D (na het lezen van de pdf)
Gebruikersavatar
staffpride
Berichten: 2711
Lid geworden op: 31 dec 2011, 00:20
Type auto: Golf MK6 GTI + Lupo
Locatie: Alblasserdam
Contacteer:

Re: Tire Pressure Button

Bericht door staffpride »

ErikGTI schreef:
Ik wilde perse het lampie...hahaha...(beetje blufferig)

Okay pdc heb ik ....dus 2stuks nodig

Tja die tire pressure...ik ben gewoon niet auto-handig...zit zelfs al te stressen om die fake lampjes te bestellen/aan te sluiten :D (na het lezen van de pdf)
Had dan ook dcc aangevinkt, werkt echt super, zou het niet willen missen icm 19" velgen :mrgreen:

Het valt best wel mee hoor om het door te lussen, mocht je het willen kan je je knopje van je dashboardkastje gebruiken voor op de plaats van de dcc (vierkant knopje = 1K0 927 121 B REH), mocht je het rechts in de hoek willen heb je knopje 1K0 927 121 C REH nodig.
MVG EMServices

Afbeelding
ErikGTI

Re: Tire Pressure Button

Bericht door ErikGTI »

Ik denk dat ik een fake GTI knopje koop en fake VW teken voor op die 2 vrije locaties....
Ik kijk wel even ..bedankt voor de nummers....die zijn van de tyre pressure toch?

Mijn verlanglijstje of liever gezegd "to do by somebody" wordt anders wel erg lang:

Vagcom instellingen
OB "behandelen"
Kofferbak veren
Knoppies in console

Ik lees alweer veel te veel hier :D

DCC had ik bijna gekocht maar de detroits zijn niet leverbaar in 19 inch...ik las dat menig uk forummer de eerste instelling te slap vindt en de tweede te hard dus spijt.....toen durfde ik niet en ging "op zeker " :D
Gebruikersavatar
staffpride
Berichten: 2711
Lid geworden op: 31 dec 2011, 00:20
Type auto: Golf MK6 GTI + Lupo
Locatie: Alblasserdam
Contacteer:

Re: Tire Pressure Button

Bericht door staffpride »

ErikGTI schreef:Ik denk dat ik een fake GTI knopje koop en fake VW teken voor op die 2 vrije locaties....
Ik kijk wel even ..bedankt voor de nummers....die zijn van de tyre pressure toch?

Mijn verlanglijstje of liever gezegd "to do by somebody" wordt anders wel erg lang:

Vagcom instellingen
OB "behandelen"
Kofferbak veren
Knoppies in console

Ik lees alweer veel te veel hier :D

DCC had ik bijna gekocht maar de detroits zijn niet leverbaar in 19 inch...ik las dat menig uk forummer de eerste instelling te slap vindt en de tweede te hard dus spijt.....toen durfde ik niet en ging "op zeker " :D
Ja verlanglijstjes worden idd lang als je hier veel leest haha

knopjes zijn idd voor bandenspanning.

Ik heb 19" detroits :mrgreen: (maar het klopt ze zijn er idd niet origineel)

De eerste instelling (comfort) is ideaal voor van die "lekkere" klinkerwegen in de wijken, gaat erg smooth dan. :mrgreen:
Op de snelweg gaat hij op 3e stand (sport) ;) duidelijk verschil merkbaar. Ook wordt je stuurbekrachtiging aangepast door de standen van de dcc. Hij stuurt veel directer in de sportstand en lekker licht in de stand comfort.

En dan heb je ook nog stand 2 (normal), dat is de afstelling van een normaal gti onderstel zonder dcc.
MVG EMServices

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “DIY + Tips & Trucs”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten