Dectane of Inpro

Voor al je body kits, bumpers, spuitwerk aan je in- en exterieur
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Dutch Delight
Berichten: 205
Lid geworden op: 16 jul 2012, 09:55
Type auto: Scirocco MK3

Dectane of Inpro

Bericht door Dutch Delight »

Hi all,

Zijn er wellicht leden hier met ervaring met de Dectane of Inpro LED-achterlicht Units? Ik heb de volgende set op het oog in Rood/Smoke. Heb nu de OEM R-units. Het gaat dus in dit geval om een Scirocco, maar wellicht zijn er hier ook die de units specifiek voor de Golf gebruiken 8-)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
Sciroccofrank
Berichten: 378
Lid geworden op: 29 mar 2012, 19:44
Type auto: Scirocco mk3 2.0

Re: Dectane of Inpro

Bericht door Sciroccofrank »

Hey Eric ,

Ervaring heb ik niet met dectane maar weet wel dat het bouwjaar van een scirocco van belang is, dwz type van voor 2011 en erna
Gebruikersavatar
Dutch Delight
Berichten: 205
Lid geworden op: 16 jul 2012, 09:55
Type auto: Scirocco MK3

Re: Dectane of Inpro

Bericht door Dutch Delight »

Sciroccofrank schreef:Hey Eric ,

Ervaring heb ik niet met dectane maar weet wel dat het bouwjaar van een scirocco van belang is, dwz type van voor 2011 en erna
Yo Frank

Ja idd hier twijfel ik ook al aan, omdat alle units gechikt voor modellen 2008+ wordt genoemd. Dus ook 2012 modellen dan lijkt me, ik zal een mail gaan sturen. Daarnaast las ik hier en daar dat het een zeer lange levertijd heeft.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Sciroccofrank
Berichten: 378
Lid geworden op: 29 mar 2012, 19:44
Type auto: Scirocco mk3 2.0

Re: Dectane of Inpro

Bericht door Sciroccofrank »

Dutch Delight schreef:
Sciroccofrank schreef:Hey Eric ,

Ervaring heb ik niet met dectane maar weet wel dat het bouwjaar van een scirocco van belang is, dwz type van voor 2011 en erna
Yo Frank

Ja idd hier twijfel ik ook al aan, omdat alle units gechikt voor modellen 2008+ wordt genoemd. Dus ook 2012 modellen dan lijkt me, ik zal een mail gaan sturen. Daarnaast las ik hier en daar dat het een zeer lange levertijd heeft.
Zover ik weet gaat dectane tot bouwjaar 2011 of ze moeten het al aangepast hebben, schijnt dat vanaf 2011 de scirocco andere elektronica heeft :geek:

Eerdaags ga ik trouwens proberen om de reflectoren achter te modden zodat ze meer passen bij de R-units , ik zal dan een how to posten :mrgreen:
Gebruikersavatar
Dutch Delight
Berichten: 205
Lid geworden op: 16 jul 2012, 09:55
Type auto: Scirocco MK3

Re: Dectane of Inpro

Bericht door Dutch Delight »

Sciroccofrank schreef:
Dutch Delight schreef:
Sciroccofrank schreef:Hey Eric ,

Ervaring heb ik niet met dectane maar weet wel dat het bouwjaar van een scirocco van belang is, dwz type van voor 2011 en erna
Yo Frank

Ja idd hier twijfel ik ook al aan, omdat alle units gechikt voor modellen 2008+ wordt genoemd. Dus ook 2012 modellen dan lijkt me, ik zal een mail gaan sturen. Daarnaast las ik hier en daar dat het een zeer lange levertijd heeft.
Zover ik weet gaat dectane tot bouwjaar 2011 of ze moeten het al aangepast hebben, schijnt dat vanaf 2011 de scirocco andere elektronica heeft :geek:

Nergens qua mods vindt ik vermelding voor de 2012 modellen. Ik zou niet weten wat de verschillen in electronica zijn. De R-achterlichten nu werken in ieder geval prima. Ik zal Dectane vragen om bevestiging dat deze ook voor de 2012 modellen geschikt zijn.

Eerdaags ga ik trouwens proberen om de reflectoren achter te modden zodat ze meer passen bij de R-units , ik zal dan een how to posten :mrgreen:

Nice ! Ik heb de reflectoren ook al liggen, maar die ga ik pas modden als ik met de a-bumper aan de slag ga.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Dutch Delight
Berichten: 205
Lid geworden op: 16 jul 2012, 09:55
Type auto: Scirocco MK3

Re: Dectane of Inpro

Bericht door Dutch Delight »

Na mailwisseling met Dectane gaat alles passen ook voor de 2012 modellen. Ook naar extra vraag omtrent de Electronica.

Afbeelding

Ik ga er eens over nadenken. Nadeel van dit soort aankopen (die behoorlijk aan de prijs zijn) vindt ik altijd dat je niet vooraf goed kan zien hoe het er uit ziet etc. Toch lijkt het me heel dik staan in deze variant Red/Smoke. Wellicht waag ik het erop.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Sciroccofrank
Berichten: 378
Lid geworden op: 29 mar 2012, 19:44
Type auto: Scirocco mk3 2.0

Re: Dectane of Inpro

Bericht door Sciroccofrank »

Als je nog een maandje geduld hebt kun je het aanschouwen in Essen, dectane had daar afgelopen jaar ook een eigen stand met diverse showmodellen
Plaats reactie

Terug naar “Cosmetische modificaties”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 135 gasten