JimmyGTI Powered by DVX Performance
JimmyGTI Powered by DVX Performance
Hallo Allemaal,
Ik ben Jimmy van Herwijnen en sinds 2 maanden in het bezit van een nieuwe golf 6 gti.
Ik woon in Kerkdriel en ben 21 jaar jong.
Ik reed eerst een hele mooie transporter, tot ik met geurt zijn gti had gereden!!
Na lang twijfelen en zoeken toch maar de bus ingerolen tegen een gti, moet zeggen heb
nog geen spijt, alhoewel ik wel aan die bus gehecht was
En hier samen met mijn oude liefde (geurt op de achtergrond)
En hier met de Freightliner
zo nou heb ik ff genoeg foto's laten zien .
Leuk idee van jullie jongens (nico) om dit forum op te starten.
Ik zal hier ook regelmatig meelezen en zowaar nodig reageren.
Tot snel
Ik ben Jimmy van Herwijnen en sinds 2 maanden in het bezit van een nieuwe golf 6 gti.
Ik woon in Kerkdriel en ben 21 jaar jong.
Ik reed eerst een hele mooie transporter, tot ik met geurt zijn gti had gereden!!
Na lang twijfelen en zoeken toch maar de bus ingerolen tegen een gti, moet zeggen heb
nog geen spijt, alhoewel ik wel aan die bus gehecht was
En hier samen met mijn oude liefde (geurt op de achtergrond)
En hier met de Freightliner
zo nou heb ik ff genoeg foto's laten zien .
Leuk idee van jullie jongens (nico) om dit forum op te starten.
Ik zal hier ook regelmatig meelezen en zowaar nodig reageren.
Tot snel
Laatst gewijzigd door JimmyGTI op 05 sep 2014, 10:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Gr Jimmy.
GTI VI DSG /Carbon Steel crey/ Milltek downpipe / Milltek Cat-Back (GT100, Non resonated) / DVX Performance Stage 3+, K04 / CTS intercooler / CTS Cold Air Intake / HPFP / 380 PK - 490 nm
GTI VI DSG /Carbon Steel crey/ Milltek downpipe / Milltek Cat-Back (GT100, Non resonated) / DVX Performance Stage 3+, K04 / CTS intercooler / CTS Cold Air Intake / HPFP / 380 PK - 490 nm
- NICO!
- Forumeigenaar
- Type auto: BMW iX3
Re: JimmyGTI
Welkom op het forum Jimmy, leuk stel vervoersmiddelen. Gaaf ding die Freightliner, je werkplek?
Veel plezier met je GTI in ieder geval!
Veel plezier met je GTI in ieder geval!
Groeten, Nico
welkom! Weer een omgevingsgenoot erbij
- Jeffreyvdt
Welkom Jimmy.
Veel plezier hier en met de auto.
Veel plezier hier en met de auto.
Gr. Jeffrey (gticlub-holland) & (Vag*force)
Erg vervelend om op je 21e een gti te rijden
Welkom veel plezier hier.
- Eric H
- Type auto: Golf MK5 Gti
Welkom en veel plezier hier...
Op laadruimte ben je er op achteruit gegaan, maar op rijplezier niet schat ik zo in....
Op laadruimte ben je er op achteruit gegaan, maar op rijplezier niet schat ik zo in....
Engeltjes bestaan; kijk maar naar mijn dochtertje ! Heksen bestaan ook; kijk maar naar m'n vrouw !!
Hey Jim,
ff een betweter puntje... het is ingeruild en niet ingerolen want als je gehuild heb heb je ook niet geholen
ff een betweter puntje... het is ingeruild en niet ingerolen want als je gehuild heb heb je ook niet geholen
Golf 6R Stage 3 387,4 pk / 504 Nm
Haha goed punt hierboven maar ik zeg het ook vaak, dat is een beetje dialect in de omgeving waar we niks aan kunnen doen
- bluetiger
- Type auto: Golf 7 GTI Perf + T5
Mooie freightliner uiteraard is de golf nog mooier! Ben zelf ook weer aan t kijken naar een T5. De T4 doet nu al 11 jaar trouwe dienst (270k) maar iets anders mag nu wel.
-Marco-
Golf MK7 GTI Performance - Full Milltek, APR intake, JD Stage 2 340pk/465nm
T5 GP 2.0 TDI BiT JD chip 218pk/510nm AWD DSG
Golf MK7 GTI Performance - Full Milltek, APR intake, JD Stage 2 340pk/465nm
T5 GP 2.0 TDI BiT JD chip 218pk/510nm AWD DSG
Bedankt voor de reacties,
haha nee de freightliner is voor de hobby.
Ik wist dat die opmerking ging komen, en dan nog wel van Geurt
haha nee de freightliner is voor de hobby.
Ik wist dat die opmerking ging komen, en dan nog wel van Geurt
Gr Jimmy.
Ik zal mijn profiel ook is een kleine upgrade geven, hij staat tegenwoordig zo ver weg
Heb vandaag de zomerset er maar onder gegooit, geen zorgen hij gaat er binnen een paar dagen weer onderuit!
Ben helemaal weg van de wielen, staan er echt super onder
Heb vandaag de zomerset er maar onder gegooit, geen zorgen hij gaat er binnen een paar dagen weer onderuit!
Ben helemaal weg van de wielen, staan er echt super onder
Gr Jimmy.
- MkVI Nmgn
- Type auto: Golf7R
Pure Eye ball f*ck deze auto
Vind dit een van de mooiste die ik gezien heb
Vind dit een van de mooiste die ik gezien heb
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------
Uber Dik!
-
- Type auto: Golf MK5 GTI
nice !!!
- Edition30
- Type auto: Edition 30
Hé Jimmy,
Staat goed hoor. Had ze al even gezien bij je in de auto. Zijn echt gave velgen van de grote "broer"
Ze passen dus helemaal, heb je nog iets moeten aanpassen?
Staat goed hoor. Had ze al even gezien bij je in de auto. Zijn echt gave velgen van de grote "broer"
Ze passen dus helemaal, heb je nog iets moeten aanpassen?
Gr. Renco
Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
Ik had eerst nog mijn twijfels.... Maar oh man, wat staat dit gaaf!
Hele goede keus. TOP!
Hele goede keus. TOP!
Groeten Michel.
--------------------------------------------------------------------------------
Golf VI GTi Edition 35
--------------------------------------------------------------------------------
Golf VI GTi Edition 35
Heel gaaf die velgen, alleen wel even je auto wassen!
- Green Hornet
- Type auto: Audi S3 Limousine
Mooie bak !
We komen elkaar vast wel een keer op de snelweg tegen ...
Kosten die "B" 's ??
We komen elkaar vast wel een keer op de snelweg tegen ...
Kosten die "B" 's ??
Audi S3 Limousine JDE Powered 523pk - 615nm
TTE 525R | HGP DSG | LOBA HPFP | Full Milltek Turbo Back Exhaust | Wagner Intercooler | VWR 600 Intake | VWR 6 Piston BBK | Eibach Pro
Golf R DSG 378pk/500nm M.I.A. (16-04-2014)
"Money won't buy you happiness, but it will pay for the search"
TTE 525R | HGP DSG | LOBA HPFP | Full Milltek Turbo Back Exhaust | Wagner Intercooler | VWR 600 Intake | VWR 6 Piston BBK | Eibach Pro
Hele mooie auto! Ik kan alleen niet snappen waar iemand van 21 het geld vandaan haald om zo'n, in mijn ogen, peperdure auto te kopen!
Het is zeker geen misgunning, maar vanuit mijn oogpunt wel verbazing!
Het is zeker geen misgunning, maar vanuit mijn oogpunt wel verbazing!
Thanx iedereen
Heb al verschillende foto's gemaakt maar geen een komt in de buurt van hoe het er in de werkelijkheid uitziet In real life staat het namelijk nog 10 keer mooier
@Edition 30, Haha ja idd, steek alles is hetzelfde dus komt goed uit! Ik heb alleen de wielkasten laten rollen, en heb gisteravond proefgereden maar niks aan de hand met 4 man erin weet ik nog niet maar alleen totaal geen problemen!
@ JeroenR32, haha kweet het!
@foekie, Ben 22, maar dat terzijde, Ik heb in mijn nog 'korte' leven altijd veel gewerkt, ofja aanwezig geweest en daarbij nog gespaard dus ja en woon bij paps en mams, dus ik houd wel is wat geld over aan het eind van de maand
Heb al verschillende foto's gemaakt maar geen een komt in de buurt van hoe het er in de werkelijkheid uitziet In real life staat het namelijk nog 10 keer mooier
@Edition 30, Haha ja idd, steek alles is hetzelfde dus komt goed uit! Ik heb alleen de wielkasten laten rollen, en heb gisteravond proefgereden maar niks aan de hand met 4 man erin weet ik nog niet maar alleen totaal geen problemen!
@ JeroenR32, haha kweet het!
@foekie, Ben 22, maar dat terzijde, Ik heb in mijn nog 'korte' leven altijd veel gewerkt, ofja aanwezig geweest en daarbij nog gespaard dus ja en woon bij paps en mams, dus ik houd wel is wat geld over aan het eind van de maand
Laatst gewijzigd door JimmyGTI op 29 jun 2012, 11:49, 2 keer totaal gewijzigd.
Gr Jimmy.
Kijk aan, dat is dan inderdaad een hele mooie gelegenheid om zo'n mooie auto te kopen! Groot gelijk heb je hoor!
Ik hoop aan het eind van dit jaar een mooie golf 5 gti aan te schaffen, iets waar ik me heel erg op kan verheugen en waar ik dan ook heeeeel erg tevreden mee zal zijn!
Natuurlijk kan ik wel een spiksplinternieuwe golf 6 gti bestellen... maar dan moeten mijn vrouw en ik voor een PL langs de bank.. en dat gaan we dus mooi ff niet doen!
Ik wens je in iedergeval heel veel veilige kilometers en daarbij uiteraard ( al zal dat niet moeilijk zijn) veel rijplezier toe!
Ik hoop aan het eind van dit jaar een mooie golf 5 gti aan te schaffen, iets waar ik me heel erg op kan verheugen en waar ik dan ook heeeeel erg tevreden mee zal zijn!
Natuurlijk kan ik wel een spiksplinternieuwe golf 6 gti bestellen... maar dan moeten mijn vrouw en ik voor een PL langs de bank.. en dat gaan we dus mooi ff niet doen!
Ik wens je in iedergeval heel veel veilige kilometers en daarbij uiteraard ( al zal dat niet moeilijk zijn) veel rijplezier toe!
- Green Hornet
- Type auto: Audi S3 Limousine
Kom vaak langs op de A2 in iedergeval
Audi S3 Limousine JDE Powered 523pk - 615nm
- Glenne
- Type auto: Golf VI GTI
damn
dit is toch één van de dikste VI'n op dit forum vind ik (no offence voor de rest ). de prijs van de wielen is er natuurlijk ook naar.
wat zijn de maten van je wielen? ik heb ook de indruk dat ie verlaagd is of is dit gezichtsbedrog?
gr
dit is toch één van de dikste VI'n op dit forum vind ik (no offence voor de rest ). de prijs van de wielen is er natuurlijk ook naar.
wat zijn de maten van je wielen? ik heb ook de indruk dat ie verlaagd is of is dit gezichtsbedrog?
gr
Golf VI GTI