Wanneer komt de Golf 7 gti uit?

Bespreek hier alles met betrekking tot de mkVII.
jeffrey010
Berichten: 42
Lid geworden op: 07 jul 2011, 11:50

Wanneer komt de Golf 7 gti uit?

Bericht door jeffrey010 »

Hey mensen,

ik ben even benieuwd of er al nieuws is wanneer de golf 7 gti in NL gepresenteerd wordt?
Me golf 6 gti is nameljk deze week gestolen..~:(:(:( KLOOTZAKKEN!!!
en vindt het zonde om een nieuwe 6 gti te halen als de 7 er binnenkort aankomt..

grtz
Gebruikersavatar
Gti-Mar
Berichten: 701
Lid geworden op: 31 dec 2011, 23:13
Type auto: Golf MK VI ABT
Locatie: Zuid Holland
Contacteer:

Re: Wanneer komt de holf 7 gti uit?

Bericht door Gti-Mar »

jeffrey010 schreef:Hey mensen,

ik ben even benieuwd of er al nieuws is wanneer de golf 7 gti in NL gepresenteerd wordt?
Me golf 6 gti is nameljk deze week gestolen..~:(:(:( KLOOTZAKKEN!!!
en vindt het zonde om een nieuwe 6 gti te halen als de 7 er binnenkort aankomt..

grtz
He Jeffrey,

Dat is flink balen zeg,in Rotterdam? of...?
Volgens mij hebben ze eind febrauari alle gegevens om hem te bestellen(volgens de dealer),meen eind Maart dat hij in de showroom staat....Maar weet het niet 100% zeker.

Succes met de afhandeling :?
Mvg Marco

Golf GTI MK VI:schuif-kanteldak/keyless entry/rns 510 met dynaudio/sportdemper/19 inch Talladega's/ABT gechipt 281pk-391 nm/Katmod./sportfilter
Jorge
Berichten: 17
Lid geworden op: 18 apr 2011, 21:37

Re: Wanneer komt de holf 7 gti uit?

Bericht door Jorge »

Introductie staat gepland in Mei!
Gebruikersavatar
Gti-Mar
Berichten: 701
Lid geworden op: 31 dec 2011, 23:13
Type auto: Golf MK VI ABT
Locatie: Zuid Holland
Contacteer:

Re: Wanneer komt de holf 7 gti uit?

Bericht door Gti-Mar »

Jorge schreef:Introductie staat gepland in Mei!
Volgens de dealer kon er proefgereden worden medio Maart 8-)
Mvg Marco

Golf GTI MK VI:schuif-kanteldak/keyless entry/rns 510 met dynaudio/sportdemper/19 inch Talladega's/ABT gechipt 281pk-391 nm/Katmod./sportfilter
ErikGTI

Re: Wanneer komt de holf 7 gti uit?

Bericht door ErikGTI »

I know the feeling......was het omg Rotterdam?

Balen hoor wat een bastards...je zou ze toch......

De MKVI kan overigens niet meer besteld worden ;)

Vergeet niet wat beveiligingen op je MKVII te speccen.....slaap je weer wat rustiger...en dan bedoel ik niet dat stupide dure alarm van VW dat is weggegooid geld... :cry:

Ik heb dan zelf wel een nieuwe MKVI maar dat kwam meer omdat ik de MKVII niet substantieel mooier vind (en heeft volgens mij ook smallere ramen) en meer dan 8 maanden moest wachten (augustus-maart minimaal)
Gengar
Berichten: 1322
Lid geworden op: 28 aug 2012, 21:25
Type auto: VW Golf 6 GTI

Re: Wanneer komt de holf 7 gti uit?

Bericht door Gengar »

Sterkte met de afhandeling! Waar is het gebeurd?
Gebruikersavatar
golfruud
Berichten: 622
Lid geworden op: 27 jul 2011, 14:13

Re: Wanneer komt de holf 7 gti uit?

Bericht door golfruud »

Volgens PON wordt de eerste Golf 7 GTI voor Nederland in week 20 geproduceerd en vanaf ongeveer week 16 bestelbaar.
bzb
Berichten: 3161
Lid geworden op: 16 apr 2012, 20:42

Re: Wanneer komt de holf 7 gti uit?

Bericht door bzb »

houd wel rekening met een wachtlijst van , nou wat zullen we zeggen? 6 maanden? teminste dat was de afgelopen 15 jaar zo met nieuwe types vw
jeffrey010
Berichten: 42
Lid geworden op: 07 jul 2011, 11:50

Re: Wanneer komt de holf 7 gti uit?

Bericht door jeffrey010 »

tnx voor jullie medeleven:)
hij is in omgeving rotterdam gestolen inderdaad, heb vernomen dat dit al nr. 10 in 1 maand tijd is!
Zijn er al mensen die de nieuwe gti besteld hebben?
Als het zo is dat ik hem bestel en een wachttijd heb van 6/7/8 maanden ga ik liever voor een andere auto.. Dat vind ik het n iet waard, zeker aangezien ik nu een leenbak heb..
Gebruikersavatar
golfruud
Berichten: 622
Lid geworden op: 27 jul 2011, 14:13

Re: Wanneer komt de holf 7 gti uit?

Bericht door golfruud »

bzb schreef:houd wel rekening met een wachtlijst van , nou wat zullen we zeggen? 6 maanden? teminste dat was de afgelopen 15 jaar zo met nieuwe types vw
Ligt eraan wanneer je hem besteld. Vanaf week 16 is hij waarschijnlijk bestelbaar.
Bij mij is het nu "volgens de dealer" week 20 in produktie en week 23 a 24 rijden :P :P
Gebruikersavatar
Chris5gti
Berichten: 1837
Lid geworden op: 22 sep 2011, 19:19
Type auto: Golf 5 GTI
Locatie: zuid limburg

Re: Wanneer komt de holf 7 gti uit?

Bericht door Chris5gti »

afgezien van dat ie erg hoog is vind ik het toch wel een mooie auto !


Schippersss
Berichten: 1158
Lid geworden op: 07 feb 2012, 16:47
Type auto: Passat CC TSI

Re: Wanneer komt de holf 7 gti uit?

Bericht door Schippersss »

Is een pracht wagen, weer stuk straker als de 6. Vind het intrieur ook erg geslaagd.
yal
Berichten: 1477
Lid geworden op: 20 nov 2011, 20:20
Type auto: mk1gti-mk2gti16v

Re: Wanneer komt de holf 7 gti uit?

Bericht door yal »

Rode biesje in de koplamp is niet mijn smaak , ook de de bekleding van de stoelen had wel wat vernieuwender gemogen.

Dashboard is wel mooier geworden.

Grt Yal
mk1 GTI DX / mk2 GTI 16v KR
Gebruikersavatar
golfruud
Berichten: 622
Lid geworden op: 27 jul 2011, 14:13

Re: Wanneer komt de holf 7 gti uit?

Bericht door golfruud »

yal schreef:Rode biesje in de koplamp is niet mijn smaak , ook de de bekleding van de stoelen had wel wat vernieuwender gemogen.

Dashboard is wel mooier geworden.

Grt Yal
Vind ik ook, hoop niet dat het rode biesje in de koplamp de produktieauto gaat halen en ook niet het rode embleem aan de zijkant. Verder vind ik hem zeer geslaagd.
Gebruikersavatar
jaco
Berichten: 326
Lid geworden op: 17 mei 2011, 23:36
Type auto: Golf GTI Clubsport
Locatie: Achterhoek

Re: Wanneer komt de holf 7 gti uit?

Bericht door jaco »

golfruud schreef:
yal schreef:Rode biesje in de koplamp is niet mijn smaak , ook de de bekleding van de stoelen had wel wat vernieuwender gemogen.

Dashboard is wel mooier geworden.

Grt Yal
Vind ik ook, hoop niet dat het rode biesje in de koplamp de produktieauto gaat halen en ook niet het rode embleem aan de zijkant. Verder vind ik hem zeer geslaagd.
Heeft niet elke Golf 7 een streepje in de koplampen?
Afbeelding

Volgens mij zal dat streepje de produktie wel halen, en nee ik vind het ook niet echt geslaagd. Misschien kwestie van gewenning ;)
jeffrey010
Berichten: 42
Lid geworden op: 07 jul 2011, 11:50

Re: Wanneer komt de holf 7 gti uit?

Bericht door jeffrey010 »

Ik heb de prijzen gezien voor de golf 7 gti, en ik schrok me kapot!
Minimaal €36.500 en dan zit er dus nog helemaal niks op, alsje hem een beetje leuk aan wil kleden ben je zekerl €43.000 kwijt.
Vindt het belachelijk en veel te duur.. Reden voor mij om snel nog een nieuwe 6 gti aan te schaffen!
Heb ik ook niet zon lange wachttijd:), wel jammer want het interieur van de 7 is echt dik! Alleen die velgen vindt ik spuuglelijk
Gebruikersavatar
Renekesgti
Berichten: 1185
Lid geworden op: 08 jun 2011, 15:54
Type auto: MK7 GTI CS
Contacteer:

Re: Wanneer komt de holf 7 gti uit?

Bericht door Renekesgti »

Hoe kom je aan die wijsheid ;)
Als die € 36.500 klopt, dan is de positionering van de GTI t.o.v. andere hot hatches slechter geworden.
Het zou te wijten kunnen zijn aan de hogere BPM tarieven op (minder zuinige) auto's.

De dealert bij ons in de buurt gaf aan dat hij op niveau zat van de vorige GTI 6.

We shall see!
jeffrey010
Berichten: 42
Lid geworden op: 07 jul 2011, 11:50

Re: Wanneer komt de holf 7 gti uit?

Bericht door jeffrey010 »

Renekesgti schreef:Hoe kom je aan die wijsheid ;)
Als die € 36.500 klopt, dan is de positionering van de GTI t.o.v. andere hot hatches slechter geworden.
Het zou te wijten kunnen zijn aan de hogere BPM tarieven op (minder zuinige) auto's.

De dealert bij ons in de buurt gaf aan dat hij op niveau zat van de vorige GTI 6.

We shall see!
ik heb de prijzen opgevraagd bij een officiële dealer bij mij in de buurt dus dit wordt de kale verkoopprijs.
Hier komen nog alle kosten bij, rijklaar maken etc dan zit je al op 38.000 en als je een 5 deurs wilt zit je al op bijna 40.000 en dan zitten er nog geen opties op..
Nee wat mij betreft hebben ze zich uit de markt geprijst, valt ook niet meer te betalen.. niet voor mij in ieder geval
Gebruikersavatar
Renekesgti
Berichten: 1185
Lid geworden op: 08 jun 2011, 15:54
Type auto: MK7 GTI CS
Contacteer:

Re: Wanneer komt de holf 7 gti uit?

Bericht door Renekesgti »

jeffrey010 schreef:
Renekesgti schreef:Hoe kom je aan die wijsheid ;)
Als die € 36.500 klopt, dan is de positionering van de GTI t.o.v. andere hot hatches slechter geworden.
Het zou te wijten kunnen zijn aan de hogere BPM tarieven op (minder zuinige) auto's.

De dealert bij ons in de buurt gaf aan dat hij op niveau zat van de vorige GTI 6.

We shall see!
ik heb de prijzen opgevraagd bij een officiële dealer bij mij in de buurt dus dit wordt de kale verkoopprijs.
Hier komen nog alle kosten bij, rijklaar maken etc dan zit je al op 38.000 en als je een 5 deurs wilt zit je al op bijna 40.000 en dan zitten er nog geen opties op..
Nee wat mij betreft hebben ze zich uit de markt geprijst, valt ook niet meer te betalen.. niet voor mij in ieder geval
Ik heb sowieso de beslissing genomen om geen nieuwe GTI meer te kopen. Gisteren een stuk gereden in de nieuwe Golf 7 1.4 TSI 140PK DSG en dat beviel me prima. Oryx white met schuifdak en zon beetje alle opties incl Xenon, grootbeeld navi etc. Kost ook 39K. Een 1.2 TSI DSG met chip heeft er ook 140 en kost 8.000 euro minder. Zou toch eerder mij keuze zijn denk ik.
jeffrey010
Berichten: 42
Lid geworden op: 07 jul 2011, 11:50

Re: Wanneer komt de holf 7 gti uit?

Bericht door jeffrey010 »

Renekesgti schreef:
jeffrey010 schreef:
Renekesgti schreef:Hoe kom je aan die wijsheid ;)
Als die € 36.500 klopt, dan is de positionering van de GTI t.o.v. andere hot hatches slechter geworden.
Het zou te wijten kunnen zijn aan de hogere BPM tarieven op (minder zuinige) auto's.

De dealert bij ons in de buurt gaf aan dat hij op niveau zat van de vorige GTI 6.

We shall see!
ik heb de prijzen opgevraagd bij een officiële dealer bij mij in de buurt dus dit wordt de kale verkoopprijs.
Hier komen nog alle kosten bij, rijklaar maken etc dan zit je al op 38.000 en als je een 5 deurs wilt zit je al op bijna 40.000 en dan zitten er nog geen opties op..
Nee wat mij betreft hebben ze zich uit de markt geprijst, valt ook niet meer te betalen.. niet voor mij in ieder geval
Ik heb sowieso de beslissing genomen om geen nieuwe GTI meer te kopen. Gisteren een stuk gereden in de nieuwe Golf 7 1.4 TSI 140PK DSG en dat beviel me prima. Oryx white met schuifdak en zon beetje alle opties incl Xenon, grootbeeld navi etc. Kost ook 39K. Een 1.2 TSI DSG met chip heeft er ook 140 en kost 8.000 euro minder. Zou toch eerder mij keuze zijn denk ik.
Vindt alleen de uistraling van de GTI "MONSTERLIJK"! Jammer dat ze hem zo duur moeten maken, geheel onnodig als je het mij vraagt
Gebruikersavatar
golfruud
Berichten: 622
Lid geworden op: 27 jul 2011, 14:13

Re: Wanneer komt de holf 7 gti uit?

Bericht door golfruud »

jeffrey010 schreef:Ik heb de prijzen gezien voor de golf 7 gti, en ik schrok me kapot!
Minimaal €36.500 en dan zit er dus nog helemaal niks op, alsje hem een beetje leuk aan wil kleden ben je zekerl €43.000 kwijt.
Vindt het belachelijk en veel te duur.. Reden voor mij om snel nog een nieuwe 6 gti aan te schaffen!
Heb ik ook niet zon lange wachttijd:), wel jammer want het interieur van de 7 is echt dik! Alleen die velgen vindt ik spuuglelijk
Volgens mijn dealer ongeveer 36000,- euro maar dit is met DSG / 5 deurs.
Zonder DSG ongeveer 34000,- 5 deurs.
Gebruikersavatar
Edition30
Berichten: 2663
Lid geworden op: 16 apr 2011, 21:55
Type auto: Edition 30
Locatie: Zuid-Holland

Re: Wanneer komt de holf 7 gti uit?

Bericht door Edition30 »

Vandaag even wezen kijken naar de nieuwe Golf, ziet er dus wel lekker uit (was nooit zo enthousiast over de VI), maar uitgaande van een 1.2 TSI-tje en "wat" spulletjes en je komt aan de € 36.000. :roll:
Gr. Renco


Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
Ralf GTI ed30
Berichten: 231
Lid geworden op: 02 mei 2011, 13:44
Type auto: MK7 GTI JD 1 266pk
Locatie: In Randstad
Contacteer:

Re: Wanneer komt de holf 7 gti uit?

Bericht door Ralf GTI ed30 »

Jongens, dat zijn toch geen prijzen meer voor een aangeklede Golf 1.2? Rens, 36.000????

Zie hier wat linken naar de Polo blue GT met 140 pk maar ook met cilinderuitschakeling voor ca 24.000

http://www.anwb.nl/auto/nieuws/2012/jul ... olo-bluegt

http://www.autokopen.nl/autonieuws/2012 ... olo-bluegt

http://www.telegraaf.nl/autovisie/autov ... GT___.html

Ik heb m besteld, te leveren in maart '13.
Groet, Ralf

Vanaf 2 febr. '17 weer Golf VII GTI, carbonsteel grey metallic, JD chip stage 1

Febr 13 tm jan. '17 Polo blue GT[/i] tot grote tevredenheid.
Lekker snel karretje en mooie looks (maar geen Golf GTI). Sportief maar ook zeer efficiënt.
Februari 11 t/m dec. '12 witte Golf GTI edition 30
2006 t/m 2011 rode Golf GTI (150.000 mee gereden)
Gebruikersavatar
golfruud
Berichten: 622
Lid geworden op: 27 jul 2011, 14:13

Re: Wanneer komt de holf 7 gti uit?

Bericht door golfruud »

@ralf gti ed30 Ik vind dit een beetje appels met peren vergelijken.
Ruimte in Polo is echt een stuk kleiner dan de golf en dan heb ik nog niet eens over de andere eigenschappen.
Tegenwoordig zijn dit gewoon de prijzen. Koop maar een aangekleede bmw 1 serie, zit je zo over de 50000,-
Ik weet het is belachelijk maar zo is het nu eenmaal.
Of je moet een kleinere auto nemen zoals de Polo.
Ralf GTI ed30
Berichten: 231
Lid geworden op: 02 mei 2011, 13:44
Type auto: MK7 GTI JD 1 266pk
Locatie: In Randstad
Contacteer:

Re: Wanneer komt de holf 7 gti uit?

Bericht door Ralf GTI ed30 »

OK joh, als een beetje meer ruimte je €12.000 extra waard is.
Maar dit segment auto's (GTI) koop je niet om ruimte te hebben maar voor de sportiviteit, uitstraling etc.
Groet, Ralf

Vanaf 2 febr. '17 weer Golf VII GTI, carbonsteel grey metallic, JD chip stage 1

Febr 13 tm jan. '17 Polo blue GT[/i] tot grote tevredenheid.
Lekker snel karretje en mooie looks (maar geen Golf GTI). Sportief maar ook zeer efficiënt.
Februari 11 t/m dec. '12 witte Golf GTI edition 30
2006 t/m 2011 rode Golf GTI (150.000 mee gereden)
Plaats reactie

Terug naar “GOLF VII GTI”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 131 gasten