iemand bekend met deze persoon uit sittard?

Hoeft niet eens over auto's te gaan, alles kan besproken worden, maar hou het netjes.
kevin78
Berichten: 760
Lid geworden op: 11 mei 2011, 18:38
Type auto: Golf MK5 GTI
Locatie: Overijssel

Re: iemand bekend met deze persoon uit sittard?

Bericht door kevin78 »

golfcabrio1234

Re: iemand bekend met deze persoon uit sittard?

Bericht door golfcabrio1234 »

xxxxxxxxxxx was een weblog die ik wilde invullen en via de refferallink kon ik via daisycon verdiensten ontvangen.
Maargoed dit gaat over bijverdiensten en niet over een zooi oplichten met een xxxxxx

Verder heb ik met het opgelichtopinternet verhaal niets te maken!! En nu ben ik er zo klaar mee om me te verdedigen en
me hier maar beter neer te zetten maar tot nu toe is er niemand die misschien zich bedenkt dat ik de waarheid kan spreken!
Gebruikersavatar
Eric H
Berichten: 351
Lid geworden op: 19 mei 2011, 20:48
Type auto: Golf MK5 Gti
Locatie: Ründümhause

Re: iemand bekend met deze persoon uit sittard?

Bericht door Eric H »

golfcabrio1234 schreef:xxxxxxxxxxxxx was een weblog die ik wilde invullen en via de refferallink kon ik via daisycon verdiensten ontvangen.
Maargoed dit gaat over bijverdiensten en niet over een zooi oplichten met een xxxxxxxxxxxx!

Verder heb ik met het opgelichtopinternet verhaal niets te maken!! En nu ben ik er zo klaar mee om me te verdedigen en
me hier maar beter neer te zetten maar tot nu toe is er niemand die misschien zich bedenkt dat ik de waarheid kan spreken!
"Vriend", je bent klaar met jezelf verdedigen.......????? :lol:
Wanneer ben je daar dan mee begonnen ??

Je kiest nu gewoon de "easy way out", want dan hoef je niets meer te verklaren.
Feit blijft dat je verklaringen rammelen aan alle kanten.

Verder roept je gedrag meer vragen op dan antwoorden, vragen waar je trouwens ook geen antwoord op geeft.

Waarom heb je je niet gewoon netjes met je eigen naam aangemeld op dit forum. ( of in ieder geval met een herkenbare verwijzing naar je echte naam )
Dat is iets dat mij vanaf je eerste post al op viel.

Voor mij ben je gewoon een ordinaire oplichter, en ik hoop dat je er lering uit getrokken hebt.
Kap er nu mee, want voor je het weet staat er opeens wel een groep mensen bij je op de stoep...
En nee, dat is geen bedreiging, voor het geval dat je dat denkt, maar de persoon uit mijn eerdere linkje heeft op een zeker moment een stel oostblokkers achter zich aan gehad....
Geloof me, dát wil je echt niet.....
Engeltjes bestaan; kijk maar naar mijn dochtertje ! Heksen bestaan ook; kijk maar naar m'n vrouw !!
Gebruikersavatar
Decorrado
Berichten: 100
Lid geworden op: 16 jan 2012, 15:56
Type auto: Golf V GTI
Locatie: Steenbergen NB

Re: iemand bekend met deze persoon uit sittard?

Bericht door Decorrado »

Heren alles is netjes afgewerkt..

Ik krijg mijn geld terug en ramon komt nog persoonlijk bij mij langs..
Verder heb ik alle gegevens van hem en hebben we duidelijk contact over wat er gedaan kan worden kwa aangifte en dergelijke..
Ramon is bekend in steenbergen en ook vrienden van mij kennen hem als nette eerlijke jongen..

Bij deze wil ik dan ook het topic laten sluiten!

Mocht er hier op het forum toch nog een gedupeerde komen dan kan deze bij mij terecht en speel ik het door naar ramon..

Voor nu kan dit topic weg en gaan we weer gewoon verder met onze golfjes
Gebruikersavatar
staffpride
Berichten: 2711
Lid geworden op: 31 dec 2011, 00:20
Type auto: Golf MK6 GTI + Lupo
Locatie: Alblasserdam
Contacteer:

Re: iemand bekend met deze persoon uit sittard?

Bericht door staffpride »

Ramon,

Als je dan graag je onschuld wilt bewijzen, plaats dan eens een recent transactieoverzicht van de desbetreffende oude rekening die je niet meer gebruikt volgens zeggen.

Dan is het verhaal gelijk opgehelderd en je onschuld in deze situatie bewezen.

Namen en rek. nummers van de transacties kan je natuurlijk onleesbaar maken.

Het rekening nummer van die rekening is inmiddels toch al bekend dus dat maakt ook niet meer uit.

Dit lijkt mij een simpele manier en kans om aan te tonen dat jij ook slachtoffer bent.
Je gebruikt de rekening niet meer zoals je zegt, dus zullen alleen de transacties van de lampen er op staan.
1 in december en 1 in januari.

Ben benieuwd!
MVG EMServices

Afbeelding
Gengar
Berichten: 1322
Lid geworden op: 28 aug 2012, 21:25
Type auto: VW Golf 6 GTI

Re: iemand bekend met deze persoon uit sittard?

Bericht door Gengar »

Ik ben het met Staffpride eens. Als jij, beste Ramon echt niks te verbergen hebt, kom je nu met bewijzen om je onschuld te bewijzen. Maar vervolgens speel jij de slachtoffer rol, zodat jij jouw eigen naam wilt schoon houden en de vinger naar iemand anders wilt wijzen. Als de boosdoener die jouw naam gebruikt echt jouw dwars zou zitten, had jij allang een melding kunnen maken bij de politie. Als jij echt onschuldig bent, had jij allang met bewijzen kunnen komen dat jij van dit oplichtende praktijken niks mee te maken hebt. En trouwens, er zijn al genoeg forum leden hier zo die nog temminste nog zeggen hoe jij je onschuld kan bewijzen. Maar dat doe jij niet want jij laat alles lekker zitten.
Gebruikersavatar
Decorrado
Berichten: 100
Lid geworden op: 16 jan 2012, 15:56
Type auto: Golf V GTI
Locatie: Steenbergen NB

Re: iemand bekend met deze persoon uit sittard?

Bericht door Decorrado »

Ramon heeft mij een foto gestuurd met het rekeningoverzicht via watsapp met ook de terugstorting naar mij erop..

Dit hoeft hij van mij hier niet te publiceren!!

Het geld is terug gestort en ik heb met ramon aankomende zaterdag persoonlijk afgesproken

Graag bij deze dan ook het topic sluiten eventuele verdere vragen kunnen naar mij gepbt worden
Gebruikersavatar
Verlengsnoer
Berichten: 1814
Lid geworden op: 29 jun 2011, 14:19

Re: iemand bekend met deze persoon uit sittard?

Bericht door Verlengsnoer »

Toch even reageren en niet om te trollen!

Ik ben blij dat jij je geld terug hebt gekregen! Je komt mij zelf erg blij over maar ook wel wat naief!

Eerst was je op zoek naar de beste man dan heb je hem gevonden en gelooft meteen alles van zijn kant! Snap wel dat je blij bent dat jij je geld terug krijgt maar toch!! Het persoonlijk afspreken blijft mij vreemd! heb dan ook niet alles doorgelezen maar ik zou juist niet met z'n persoon willen afspreken!
Gebruikersavatar
Decorrado
Berichten: 100
Lid geworden op: 16 jan 2012, 15:56
Type auto: Golf V GTI
Locatie: Steenbergen NB

Re: iemand bekend met deze persoon uit sittard?

Bericht door Decorrado »

Ramon is een goede bekende hier in steenbergen en ook vrienden van mij kennen hem persoonlijk.. Ik ga ook meer van mijn vrienden uit dan van ramon zelf
Gebruikersavatar
NICO!
Forumeigenaar
Berichten: 3557
Lid geworden op: 16 apr 2011, 16:22
Type auto: BMW iX3
Locatie: Flevoland

Re: iemand bekend met deze persoon uit sittard?

Bericht door NICO! »

Decorrado schreef:Ramon is een goede bekende hier in steenbergen en ook vrienden van mij kennen hem persoonlijk.. Ik ga ook meer van mijn vrienden uit dan van ramon zelf
Eerst is het een oplichter en nu is het een goede bekende in je eigen woonplaats? Terwijl hij uit Sittard of 100 andere plaatsen komt. Blijft een zeer vreemd verhaal.

Maar je verzoekt het topic te sluiten, dus dat doe ik bij deze.
Groeten, Nico
Gesloten

Terug naar “Wat je maar wil”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 110 gasten