verzekeringspremie

Hoeft niet eens over auto's te gaan, alles kan besproken worden, maar hou het netjes.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Vince82
Berichten: 694
Lid geworden op: 27 nov 2011, 01:09
Locatie: Noord Holland

verzekeringspremie

Bericht door Vince82 »

Dus dat gaat voor ons misschien meer betalen worden aan verzekeringspremie, zie onderstaande link.

http://www.nu.nl/auto/3014693/hogere-ve ... isico.html
_______________________________________________________________________________
Vince82
_______________________________________________________________________________
bzb
Berichten: 3161
Lid geworden op: 16 apr 2012, 20:42

Re: verzekeringspremie

Bericht door bzb »

Paar tientjes per jaar lekker boeiend. Door de verhoging van de assurantie belasting is iedereen al meer kwijt. Maar mindere auto zullen ongetwijfeld hetzelfde blijven betalen. Dubbele winst voor de maatschappijen.
ripa
Berichten: 106
Lid geworden op: 03 sep 2012, 19:41
Type auto: Golf 7R

Re: verzekeringspremie

Bericht door ripa »

Die paar tientjes maakt inderdaad niet veel uit.

Wat verkeringsmaatschappijen beter kunnen doen is korting geven op auto's die extra veiligheidsmaatregelen hebben om hun auto beter te beveiligen.
Gebruikersavatar
RonnyR20
Berichten: 579
Lid geworden op: 17 apr 2011, 22:17
Type auto: 7R

Re: verzekeringspremie

Bericht door RonnyR20 »

Paar tientjes of niet, het gaat toch om het principe.

Door die paar tientjes zal het aantal diefstallen niet afnemen :!: :!:
Gebruikersavatar
FrankeED30
Berichten: 119
Lid geworden op: 23 jun 2011, 00:11
Type auto: Golf V GTI ED30
Locatie: Drenthe

Re: verzekeringspremie

Bericht door FrankeED30 »

De goedwillende golf rijder moet het weer ontgelden voor de acties van de kwaadwillende.
Belachelijk.
Gebruikersavatar
Timvgti
Berichten: 1417
Lid geworden op: 12 mei 2011, 17:59

Re: verzekeringspremie

Bericht door Timvgti »

Paar tientjes, paar tientjes?!?!?!

@ripa, RonnyR20, bzb, etc -> Mij maakt dat dus WEL uit. Ik weet niet hoe het met jullie salarisstrook zit, maar ik heb er in 2013 mooi geen paar tientjes bij gezien hoor! Sterker nog, door nieuwe stelsel/belastingschijven is het alleen maar minder geworden!
Dus alles wordt stiekem een 'paar tientjes' duurder, we krijgen er geen rooie cent bij, dus al die extra tientjes kosten je op jaarbasis gewoon vele honderden euro's extra.
Gebruikersavatar
MkVI Nmgn
Berichten: 5037
Lid geworden op: 11 jul 2011, 21:24
Type auto: Golf7R
Locatie: Gelderland zuid

Re: verzekeringspremie

Bericht door MkVI Nmgn »

Zal hem wel laten om keuren naar een Lada of een Renault :lol:
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
Gebruikersavatar
RonnyR20
Berichten: 579
Lid geworden op: 17 apr 2011, 22:17
Type auto: 7R

Re: verzekeringspremie

Bericht door RonnyR20 »

Timvgti schreef:Paar tientjes, paar tientjes?!?!?!

@ripa, RonnyR20, bzb, etc -> Mij maakt dat dus WEL uit. Ik weet niet hoe het met jullie salarisstrook zit, maar ik heb er in 2013 mooi geen paar tientjes bij gezien hoor! Sterker nog, door nieuwe stelsel/belastingschijven is het alleen maar minder geworden!
Dus alles wordt stiekem een 'paar tientjes' duurder, we krijgen er geen rooie cent bij, dus al die extra tientjes kosten je op jaarbasis gewoon vele honderden euro's extra.
Uuu Tim ik denk er net zo over als jou, ik vind het belachelijk :!:
Gebruikersavatar
Spuugemmer
Berichten: 1055
Lid geworden op: 17 apr 2011, 21:26
Type auto: MK1 GTI

Re: verzekeringspremie

Bericht door Spuugemmer »

Het is totaal de omgekeerde wereld dit!!!!!

Maar goed het is dwijlen met de kraan open. Ik vind juist dat ze deze extra kosten bij de overheid moeten weghalen. Iedere smeris die geen 3 gestolen auto's per maand terug vind wordt gewoon gekort op zijn salaris. Presteren noemen ze dat. Uiteraard zijn er ook wel andere oplossingen maar dit is een mooi begin.
Golf MK1 GTI
73GTI
Berichten: 584
Lid geworden op: 22 feb 2012, 16:16
Type auto: 73MKVR32
Locatie: amsterdam

Re: verzekeringspremie

Bericht door 73GTI »

Timvgti schreef:Paar tientjes, paar tientjes?!?!?!

@ripa, RonnyR20, bzb, etc -> Mij maakt dat dus WEL uit. Ik weet niet hoe het met jullie salarisstrook zit, maar ik heb er in 2013 mooi geen paar tientjes bij gezien hoor! Sterker nog, door nieuwe stelsel/belastingschijven is het alleen maar minder geworden!
Dus alles wordt stiekem een 'paar tientjes' duurder, we krijgen er geen rooie cent bij, dus al die extra tientjes kosten je op jaarbasis gewoon vele honderden euro's extra.
+1
(al kan ik het makkelijk betalen,het gaat om het principe :twisted: )

mvg lex
Mvg Lex

I'd rather push my VW than drive an Opel.
ripa
Berichten: 106
Lid geworden op: 03 sep 2012, 19:41
Type auto: Golf 7R

Re: verzekeringspremie

Bericht door ripa »

Timvgti schreef:Paar tientjes, paar tientjes?!?!?!

@ripa, RonnyR20, bzb, etc -> Mij maakt dat dus WEL uit. Ik weet niet hoe het met jullie salarisstrook zit, maar ik heb er in 2013 mooi geen paar tientjes bij gezien hoor! Sterker nog, door nieuwe stelsel/belastingschijven is het alleen maar minder geworden!
Dus alles wordt stiekem een 'paar tientjes' duurder, we krijgen er geen rooie cent bij, dus al die extra tientjes kosten je op jaarbasis gewoon vele honderden euro's extra.

Tuurlijk heb je gelijk Tim, ieder tientje is er één. Maar het is opzich logisch dat als je in een auto rijdt die veel gestolen wordt je een hogere premie betaald. Een auto met veel vermogen, of een auto die zwaarder is valt ook hoger uit in de premie. Daarom zeg ik ook dat er een korting moet komen op de premie als je investeerd in het moeilijker steelbaar maken van je auto. Neem je bijvoorbeeld een Bearlock dan zou het logisch zijn dat je korting krijgt op je premie. Zo'n regeling is er nu niet en zo'n regeling zou ons allemaal veel geld schelen, iedereen hier heeft wel extra beveiliging op zijn auto aangebracht. Zeker jij, jij zou eigenlijk geld toe moeten krijgen met je Fort Knox GTI
Gebruikersavatar
Timvgti
Berichten: 1417
Lid geworden op: 12 mei 2011, 17:59

Re: verzekeringspremie

Bericht door Timvgti »

ripa schreef:
Tuurlijk heb je gelijk Tim, ieder tientje is er één. Maar het is opzich logisch dat als je in een auto rijdt die veel gestolen wordt je een hogere premie betaald. Een auto met veel vermogen, of een auto die zwaarder is valt ook hoger uit in de premie. Daarom zeg ik ook dat er een korting moet komen op de premie als je investeerd in het moeilijker steelbaar maken van je auto. Neem je bijvoorbeeld een Bearlock dan zou het logisch zijn dat je korting krijgt op je premie. Zo'n regeling is er nu niet en zo'n regeling zou ons allemaal veel geld schelen, iedereen hier heeft wel extra beveiliging op zijn auto aangebracht. Zeker jij, jij zou eigenlijk geld toe moeten krijgen met je Fort Knox GTI
In deze uitleg kan ik me dan weer hélemaal vinden! Ik begrijp je en ben het eens.
En over dat geld toe krijgen met mijn Fort Knox GTI (leuk gevonden!), dat lijkt me wel wat. Even op Independer kijken of ik zo'n verzekering kan vinden ;)
Gebruikersavatar
Spuugemmer
Berichten: 1055
Lid geworden op: 17 apr 2011, 21:26
Type auto: MK1 GTI

Re: verzekeringspremie

Bericht door Spuugemmer »

Klasse 5 geeft je korting maar dat ben je weer kwijt aan je abbo kosten
Golf MK1 GTI
Plaats reactie

Terug naar “Wat je maar wil”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 121 gasten