RNS eruit Update! 2e inbraak

Is je auto gestolen of iemand anders z'n auto? Post het hier.
Topic-titel moet kenteken, merk, type en kleur bevatten.
Tekst zelf moet omgeving en kenmerken van de auto vermelden.
GTI usa
Berichten: 72
Lid geworden op: 17 apr 2011, 20:18
Type auto: Golf MK5 GTI usa

Re: RNS eruit

Bericht door GTI usa »

Nog steeds niets gehoord van de verzekering. Wel contact gehad met de schadehersteller, die weer contact heeft met de verzekering. En idd gesproken over het niet hebben van een bon. Merk het wel. Wel jammer dat je bij het afsluiten van een extra verzekering voor je navigatie je geen bon hoeft te overleggen.

Mvg Marcel
Gebruikersavatar
wehoo
Berichten: 4270
Lid geworden op: 09 jun 2011, 11:24

Re: RNS eruit

Bericht door wehoo »

Afbeelding
Gr. Wehoo.
Afbeelding
Gebruikersavatar
KlouxOne
Berichten: 1502
Lid geworden op: 02 aug 2011, 21:05

Re: RNS eruit

Bericht door KlouxOne »

GTI usa schreef:Nog steeds niets gehoord van de verzekering. Wel contact gehad met de schadehersteller, die weer contact heeft met de verzekering. En idd gesproken over het niet hebben van een bon. Merk het wel. Wel jammer dat je bij het afsluiten van een extra verzekering voor je navigatie je geen bon hoeft te overleggen.

Mvg Marcel

Ik heb inderdaad mijn navigatie extra meeverzekerd tot 2000 euro. dit kost me 2 euro per maand ofzo. las hij gejat word krijg ik hem volledig vergoed.

maar goed. ik hoop als nog dat ze er vanaf blijven. al dat geregel en gezeik. word je niet goed van.

suc6 ermee
GTI usa
Berichten: 72
Lid geworden op: 17 apr 2011, 20:18
Type auto: Golf MK5 GTI usa

Re: RNS eruit

Bericht door GTI usa »

Heb net bericht gehad van de verzekering. Schade word zoals verwacht geheel vergoed. Moet alleen mijn folie missen. :(
Wat betreft de RNS, quote:"Het gestolen navigatiesysteem is op basis van dagwaarde meeverzekerd, met een maximum van €2000." Dus nog even wachten op wat ze aanbieden. word vervolgd

Mvg Marcel
GTI usa
Berichten: 72
Lid geworden op: 17 apr 2011, 20:18
Type auto: Golf MK5 GTI usa

Re: RNS eruit Update!

Bericht door GTI usa »

Afbeelding

Afbeelding

Vanmorgen zo aangetroffen. @$$%#$%!! Net een weekje terug. De inbraak van 2 weken geleden is nog niet eens geheel afgehandeld met de verzekering.Dit keer geen schade. Denk dat ze de vorige keer iets gedaan hebben waardoor ze nu makkelijker naar binnen kunnen, zodat ik nu een soort afhaalmagazijn ben geworden. :evil: :evil:

Heb het gevoel dat ik nu toch maar afscheid moet nemen van de GTI. Of heeft iemand nog ideen wat te doen? Garage is financieel geen optie.

Mvg Marcel
Gebruikersavatar
MkVI Nmgn
Berichten: 5037
Lid geworden op: 11 jul 2011, 21:24
Type auto: Golf7R
Locatie: Gelderland zuid

Re: RNS eruit Update!

Bericht door MkVI Nmgn »

Knap lullig..
Ze komen idd alleen voor onderdelen want de auto zelf hebben ze geen interesse in zo te zien.
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
bzb
Berichten: 3161
Lid geworden op: 16 apr 2012, 20:42

Re: RNS eruit Update!

Bericht door bzb »

wat een ellende, blijkbaar is je auto nu keer op keer het bokje, heb je geen alarm? de alfa van mijn baas ik 3 keer opengebroken in 3 maanden tot hij een alarm had. wat is er deze keer weg? weer een rns en stuur? en de middenarm steun? wat moet je daar nou mee
Gebruikersavatar
KnuffelTurk
Berichten: 1181
Lid geworden op: 28 jan 2013, 22:32
Locatie: Uit de Buurt

Re: RNS eruit Update!

Bericht door KnuffelTurk »

stelletje grafhonden zijn het!! Ik kan hier dus echt zo boos om worden! Sterkte jongen en een alarm zou miscchien wel handig zijn alleen die hebben ze ook binnen een paar tellen op stil vraag niet hoe maar het lukt ze wel :evil: :evil:
Met vriendelijke groet,

KnuffelTurk


____________________________________________________


''Grappen over vrouwen zijn niet leuk. Tenzij ze om te lachen zijn.''
GTI usa
Berichten: 72
Lid geworden op: 17 apr 2011, 20:18
Type auto: Golf MK5 GTI usa

Re: RNS eruit Update!

Bericht door GTI usa »

Ik heb een alarm erin. Alleen staat de auto regelmatig achter de flat en slaap ik aan de voorkant. Ik hoor dan geen alarm en blijkbaar de buren ook niet.
Ik heb liever dat ze hem gelijk maar helemaal meenemen en minimaal 30 dagen wegblijven of voorgoed. Vang dan wel wat meer dan als ik hem nu ga verkopen.

Mvg Marcel
Gebruikersavatar
gerben302JD
Berichten: 654
Lid geworden op: 20 jan 2012, 15:09
Type auto: Golf VI GTI
Locatie: Overijssel

Re: RNS eruit Update! 2e inbraak

Bericht door gerben302JD »

Verschrikkelijk! Om moedeloos van te worden.
Kan me goed voorstellen dat je de auto spuugzat begint te worden :(

Sterkte...

Gr. Gerben
Stage 2 JD 302 Pk / 426 Nm
Gengar
Berichten: 1322
Lid geworden op: 28 aug 2012, 21:25
Type auto: VW Golf 6 GTI

Re: RNS eruit Update! 2e inbraak

Bericht door Gengar »

Dit is echt verschrikkelijk! Ik word er alleen maar kwaad van :evil: Misschien moeten we een keertje met z'n allen een keertje nachtdienst draaien voor voertuigen die vaak ingebroken worden. :twisted: Dan kunnen we die gasten gelijk wat normen en waarden leren :twisted:
73GTI
Berichten: 584
Lid geworden op: 22 feb 2012, 16:16
Type auto: 73MKVR32
Locatie: amsterdam

Re: RNS eruit Update!

Bericht door 73GTI »

GTI usa schreef:
Heb het gevoel dat ik nu toch maar afscheid moet nemen van de GTI. Of heeft iemand nog ideen wat te doen? Garage is financieel geen optie.

Mvg Marcel
Ben zelf ook een paar keer aan de beurt geweest,heb toen een garage gekocht en dit kost me 80euro per maand rente+andere kosten ;) das best te doen dacht ik.
Enne je geld is niet weg want je heb een garage :lol:
heb me verzekering ook van allrisk naar wa+diefstal gedaan,hierdoor bespaar ik ongeveer 600euro per jaar premie.
ik betaal dus 12x80=960E voor mijn garage per jaar.
960-600(minder premie)=360E
DUS: voor 360E extra per jaar staat mijn auto droog en in een garage!!(30E/per maand)

mvg lex
Mvg Lex

I'd rather push my VW than drive an Opel.
Gebruikersavatar
Bas_T5
Berichten: 110
Lid geworden op: 17 okt 2012, 22:54
Type auto: S40_T5

Re: RNS eruit Update! 2e inbraak

Bericht door Bas_T5 »

Vind de berekening een beetje kort door de bocht gaan. Of heb je de auto alleen in de garage staan?
Een auto met een dagwaarde van boven de €10.000 dan lijkt het mij wel verstandig deze all risk te
verzekeren.... MK5 wat de TS heeft is idd nog een afweging wel of niet. MK6 geen twijfel.
Volvo S40 T5 294PK & 501NM -OBX racing 3" DP - 2.5" OBX catback exhaust - custom made FMIC -
Fasttech custom software - 19" OZ grandturismo GT wheels - Eibach verlaagd
73GTI
Berichten: 584
Lid geworden op: 22 feb 2012, 16:16
Type auto: 73MKVR32
Locatie: amsterdam

Re: RNS eruit Update! 2e inbraak

Bericht door 73GTI »

Bas_T5 schreef:Vind de berekening een beetje kort door de bocht gaan. Of heb je de auto alleen in de garage staan?
Een auto met een dagwaarde van boven de €10.000 dan lijkt het mij wel verstandig deze all risk te
verzekeren.... MK5 wat de TS heeft is idd nog een afweging wel of niet. MK6 geen twijfel.
tja dit is mijn situatie en zo heb ik het gedaan.(auto staat vooral snachts binnen)
berekening kan een 5Euro verschil hebben(p/m) :lol:

mvg lex
Mvg Lex

I'd rather push my VW than drive an Opel.
GTI usa
Berichten: 72
Lid geworden op: 17 apr 2011, 20:18
Type auto: Golf MK5 GTI usa

Re: RNS eruit Update! 2e inbraak

Bericht door GTI usa »

Zo had ik het nog niet bekeken. Ga toch maar ff rekenen wat er mogelijk is. Wil de GTI eigenlijk niet opgeven. En met een beetje mazzel vind ik de dader(s) nog wel. Heb nog wat vrienden van vroeger die soms in een ander wereldje leven. ;) Dan is de GTI weer "veilig", totdat een andere mafkees hem weer vind.

Mvg Marcel
Plaats reactie

Terug naar “Gestolen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 127 gasten