RNS eruit Update! 2e inbraak

Is je auto gestolen of iemand anders z'n auto? Post het hier.
Topic-titel moet kenteken, merk, type en kleur bevatten.
Tekst zelf moet omgeving en kenmerken van de auto vermelden.
GTI usa
Berichten: 72
Lid geworden op: 17 apr 2011, 20:18
Type auto: Golf MK5 GTI usa

RNS eruit Update! 2e inbraak

Bericht door GTI usa »

Na 4 jaar ben ik aan de beurt geweest. :evil:
Kom vanmorgen bij mijn auto, ligt de ruit achter de auto. Ja hoor, RNS eruit en flink wat schade aan deurframe en carrosserie. Ze hebben nl mijn ruit er in het geheel uitgekregen dmv een schroevendraaier die tussen carrosserie,deurframe en ruit als hefboom werd gebruikt. Waarom er geen alarm is afgegaan is mij een raadsel.

Mvg Marcel

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Laatst gewijzigd door GTI usa op 14 feb 2013, 20:52, 2 keer totaal gewijzigd.
bzb
Berichten: 3161
Lid geworden op: 16 apr 2012, 20:42

Re: RNS eruit

Bericht door bzb »

enorm k!!, krijg je nog iets vergoed? ik heb er laatst anti inbraakschroeven ingedraaid, ook in mijn klokkenkast, flinke pain in the butt hole om die er weer uit te krijgen

ramen zijn flink getint! nooit last mee gehad met de popo?
Tijger

Re: RNS eruit

Bericht door Tijger »

Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Zulke dingen maken me zo ontzettend boos.
Ik zou niet weten wat ik zou doen als ik iemand betrap.
Ik wil er eigenlijk niet over nadenken.
Maar een ding staat vast. Hij eet wellicht de rest van zijn leven de maaltijden middels een slangetje in zijn neus.
Daar heb ik wel wat nachtjes brommen voor over.
Als de NL staat zo makkelijk is in sancties opleggen doe ik het zelf wel.

Ja sorry. Het is niet goed wat is schrijf maar .......
Jerommeke
Berichten: 206
Lid geworden op: 15 mei 2012, 08:13
Type auto: Golf v Gti

Re: RNS eruit

Bericht door Jerommeke »

Dat is mooi kut verzekering betaalt natuurlijk niet alles uit maar ik ben het wel met tijger eens ik weet ook niet wat ik zou doen als ik ze zou aantreffen maar inderdaad we raar dat je alarm niet is af gegaan in ieder geval succes met alles

Grt Jeroen
GTI usa
Berichten: 72
Lid geworden op: 17 apr 2011, 20:18
Type auto: Golf MK5 GTI usa

Re: RNS eruit

Bericht door GTI usa »

Ik weet niet wat de verzekering doet, heb ze amper gesproken. Ik hoor het wel. Jammer maar helaas..

@bzb

De ramen zijn idd iets te donker. 1keer aangehouden zonder dat ze het meetapperaat bij zich hadden. Moest mee naar het bureau. Heb gezegd dat ik niet mee ging aangezien ik net boodschappen had gedaan en diepvriesprodukten had. Daar trapten ze in. Ze stonden wel raar te kijken toen ik, nadat ik het gezegd had, weer instapte en wegreed. :mrgreen:

Mvg Marcel
Gebruikersavatar
KnuffelTurk
Berichten: 1181
Lid geworden op: 28 jan 2013, 22:32
Locatie: Uit de Buurt

Re: RNS eruit

Bericht door KnuffelTurk »

:twisted: :twisted: :twisted:

Stelletje *****zakken zijn het!! Ze moeten van andermans spullen aflbijven met hun klauwen!!
Misschien een idee om een navilock kopen, als je nog een rns 510 neemt natuurlijk? In ieder geval succes met de verzekering.

groetjes Burak
Met vriendelijke groet,

KnuffelTurk


____________________________________________________


''Grappen over vrouwen zijn niet leuk. Tenzij ze om te lachen zijn.''
Gengar
Berichten: 1322
Lid geworden op: 28 aug 2012, 21:25
Type auto: VW Golf 6 GTI

Re: RNS eruit

Bericht door Gengar »

Dit is echt klote :!: Wederom is de dievengilde weer bezig. Welke plaats is het gebeurd :?: Ik hoop dat jouw verzekering alles vergoed en waarom neem jij de volgende keer geen navi lock? Het spaart wel een hoop ellende.
Gebruikersavatar
JR-Mk5gti
Berichten: 199
Lid geworden op: 18 jun 2012, 13:35
Type auto: mk5 gti

Re: RNS eruit

Bericht door JR-Mk5gti »

:evil: Sjonge jonge blijft maar doorgaan ongelooflijk en ook zo gemakkelijk hoe ze het doen.
En voor wat? 300,400 euro.laat ze werken voor hun geld teringleiers.

Succes met de afhandeling van de schade
Groetjes Jordi.
yal
Berichten: 1477
Lid geworden op: 20 nov 2011, 20:20
Type auto: mk1gti-mk2gti16v

Re: RNS eruit

Bericht door yal »

Vervelend dit , gewoon handjes afhakken van dit soort lui.

Nadeel v/d navilock is dat je pech hebt en ze moeten perse je navi hebben je gehele dashboard gesloopt wordt.
Tijdje geleden stond er een Passat bij de dealer , die moest een geheel nieuw dashboard hebben van Eur.5500,- ex BTW :shock: vanwege de navilock hadden ze slijptol in het dashoboard gezet..... :evil:

Grt Yal
mk1 GTI DX / mk2 GTI 16v KR
bzb
Berichten: 3161
Lid geworden op: 16 apr 2012, 20:42

Re: RNS eruit

Bericht door bzb »

als mijn rns er ooit uit wordt gehaald komt tie never nooit meer terug, pioneer,apline,kenwood, zie wel, als het complete front er maar af kan
freduc
Berichten: 53
Lid geworden op: 07 feb 2012, 11:20
Type auto: golf VI R20
Locatie: zuid holland

Re: RNS eruit

Bericht door freduc »

heel vevelend , die etters verpesten een hoop , inderdaad wat al meerdere zeggen een navilock dat schrilt toch af , sterkte met de afhandeling
Gebruikersavatar
MkVI Nmgn
Berichten: 5037
Lid geworden op: 11 jul 2011, 21:24
Type auto: Golf7R
Locatie: Gelderland zuid

Re: RNS eruit

Bericht door MkVI Nmgn »

Zo te zien is deze Rns achteraf erin gezet ( Antenne op de grond ) Hoop voor je dat er een bon bij zit anders kan je waarschijnlijk na de centen fluiten, En volgende keer gewoon een Navilock plaatsen scheelt een hoop ellende en schade of ze komen terug met een elektrische zaag en dan ben je nog net wat verder van huis.
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
Gebruikersavatar
KnuffelTurk
Berichten: 1181
Lid geworden op: 28 jan 2013, 22:32
Locatie: Uit de Buurt

Re: RNS eruit

Bericht door KnuffelTurk »

Ik zou voor de rns 310/315 gaan hoogst waarschijnlijk komen ze over een tijdje terug om te kijken of je al een nieuwe rns 510 hebt. Zo een 310/315 is toch net weer iets minder aantrekkelijk voor ze ( denk ik ).
Met vriendelijke groet,

KnuffelTurk


____________________________________________________


''Grappen over vrouwen zijn niet leuk. Tenzij ze om te lachen zijn.''
Gebruikersavatar
Timvgti
Berichten: 1417
Lid geworden op: 12 mei 2011, 17:59

Re: RNS eruit

Bericht door Timvgti »

MkVI Nmgn schreef:Zo te zien is deze Rns achteraf erin gezet ( Antenne op de grond ) Hoop voor je dat er een bon bij zit anders kan je waarschijnlijk na de centen fluiten, En volgende keer gewoon een Navilock plaatsen scheelt een hoop ellende en schade of ze komen terug met een elektrische zaag en dan ben je nog net wat verder van huis.
Erg klote dit inderdaad! En zo'n hoop schade erbij, bah...
Wat MkVI Nmgn zegt klopt, jouw rns510 is inderdaad (te zien aan de externe gps die nu op de bijrijdersmat ligt) niet fabrieksaf geplaatst, dus naderhand (2e hands?) gekocht. Dat gaat bij de verzekering zéér moeilijk worden. Aan de andere kant heeft er neem ik aan standaard wel een rcd300/rcd310 ingezeten. Die kan je wel declareren en als je die nieuw bij de dealer koopt dan is die ook zodanig duur dat je voor dat uitgekeerde bedrag makkelijk een 2ehands rns510 (of als je nu niet meer wil, een kenwood/pioneer/zenec/etc) kopen!
Succes ermee.

Overigens zie je nu de nadelen van het blinderen van je ramen: doordat het raam niet in stukjes valt als je er één tikje op geeft, moet hij er in zijn gehaal uitgehaald worden. Dat is voor dieven veel lastiger en daarom hebben ze nu zo'n hoop extra schade aangericht.
Dat je alarm niet is afgegaan is vreemd. Is het een origineel VW alarm? Misschien is hij wel afgegaan maar is er gewoon niemand op aangeslagen? Dat is nml het meest voorkomende. Rond 3 uur 's nachts slaapt men zodanig diep, dat zulke relatief zachte alarmtonen niet worden waargenomen/men er niet op reageert.
Gebruikersavatar
GolfL
Berichten: 1533
Lid geworden op: 18 mei 2011, 17:10
Type auto: MKV GTI ED30 DSG

Re: RNS eruit

Bericht door GolfL »

Ik had opzich wel baat bij mijn blindering op mijn zijruit. Ze hebben de ruit stukgeslagen, maar door de folie is deze niet compleet versplintert. Dus scheelt mij erg veel glasscherven!

Maar weer een RNS510 weg, je zou toch zeggen dat ze onderhand wel genoeg hebben!!
Golf 5 GTI DSG ED30 on Air

JD stage 2 340pk/460nm | Milltek | Carbonio | 3SDM | Airlift | Viair
GTI usa
Berichten: 72
Lid geworden op: 17 apr 2011, 20:18
Type auto: Golf MK5 GTI usa

Re: RNS eruit

Bericht door GTI usa »

Mijn ex RNS is er later ingezet, door de garage waar ik hem kocht, omdat er een US rcd inzat. Kon alleen maar oneven kanalen ontvangen. En hij had nog een RNS liggen, vandaar. Maar geen bon. :cry: Heb nog niets van de verzekering gehoord.

Mvg Marcel
Gebruikersavatar
Maarten
Berichten: 991
Lid geworden op: 06 okt 2012, 01:10
Type auto: Seat Leon ST FR 2016

Re: RNS eruit

Bericht door Maarten »

GTI usa schreef:Mijn ex RNS is er later ingezet, door de garage waar ik hem kocht, omdat er een US rcd inzat. Kon alleen maar oneven kanalen ontvangen. En hij had nog een RNS liggen, vandaar. Maar geen bon. :cry: Heb nog niets van de verzekering gehoord.

Mvg Marcel
Ik heb precies hetzelfde gehad. Door de garage is er een RNS510 ingezet... december 2012 is die van mij gejat (ruit ingeslagen)
wat zegt de verzekering zeer koelbloedig: Fabrieks af er niet in, geen factuur: 86 euro krijg je er voor... :x

WTF kan ik voor 86 euro erin zetten? Moet dus gewoon keihard bijleggen... :shock:

Natuurlijk mijn eigen fout, zonder factuur.. maar je staat er niet bij stil tot hij eruit is gejat... Nu maar een RCD310 erin gezet... :cry:
Serviced by EMServices.
Gebruikersavatar
MkVI Nmgn
Berichten: 5037
Lid geworden op: 11 jul 2011, 21:24
Type auto: Golf7R
Locatie: Gelderland zuid

Re: RNS eruit

Bericht door MkVI Nmgn »

Ik heb achteraf rns erin gezet met factuur om deze onzin te voorkomen..
Ken nog iemand die een onbeschoft bedrag van zijn verzekering kreeg omdat die geen Bon had van zijn rns510.
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
Golf88
Berichten: 2209
Lid geworden op: 05 nov 2012, 20:47

Re: RNS eruit

Bericht door Golf88 »

Niet zo eerlijk, maar misschien wel een idee? RNS kopen bij de dealer, kopie maken van de bon en een dag later terug brengen?
Gebruikersavatar
Timvgti
Berichten: 1417
Lid geworden op: 12 mei 2011, 17:59

Re: RNS eruit

Bericht door Timvgti »

Golf88 schreef:Niet zo eerlijk, maar misschien wel een idee? RNS kopen bij de dealer, kopie maken van de bon en een dag later terug brengen?
Dan klopt de datum van je factuur toch niet ivm de datum op je proces verbaal van aangifte (en vind ik wel erg ver gaan)!
Maar je kan misschien wel je originele radio (rcd300) claimen. Dat is genoeg geld om 2ehands iets beters uit te zoeken en die heeft er ook gewoon origineel, dus op factuur van aankoop auto, ingezeten.
Gebruikersavatar
GolfL
Berichten: 1533
Lid geworden op: 18 mei 2011, 17:10
Type auto: MKV GTI ED30 DSG

Re: RNS eruit

Bericht door GolfL »

Ik heb ook geen af fabriek een RNS510(maar wel een MFD2 dus al wel gps voorbereiding), maar bij aanschaf van mijn auto heb ik een RNS510 aangeschaft. Dus het stond (gelukkig) op de bon!
Golf 5 GTI DSG ED30 on Air

JD stage 2 340pk/460nm | Milltek | Carbonio | 3SDM | Airlift | Viair
Gebruikersavatar
Maarten
Berichten: 991
Lid geworden op: 06 okt 2012, 01:10
Type auto: Seat Leon ST FR 2016

Re: RNS eruit

Bericht door Maarten »

Timvgti schreef:
Golf88 schreef:Niet zo eerlijk, maar misschien wel een idee? RNS kopen bij de dealer, kopie maken van de bon en een dag later terug brengen?
Dan klopt de datum van je factuur toch niet ivm de datum op je proces verbaal van aangifte (en vind ik wel erg ver gaan)!
Maar je kan misschien wel je originele radio (rcd300) claimen. Dat is genoeg geld om 2ehands iets beters uit te zoeken en die heeft er ook gewoon origineel, dus op factuur van aankoop auto, ingezeten.
Je kan je RCD300 wel claimen, maar dan moet je in je aangifte en bij de schade afhandelaar aangeven dat er een RCD300 is uit gestolen... Anders krijg je ook niets...

maarjah dan zit je weer met valsheid in geschrifte...
Serviced by EMServices.
Gebruikersavatar
Timvgti
Berichten: 1417
Lid geworden op: 12 mei 2011, 17:59

Re: RNS eruit

Bericht door Timvgti »

Maarten schreef:
Je kan je RCD300 wel claimen, maar dan moet je in je aangifte en bij de schade afhandelaar aangeven dat er een RCD300 is uit gestolen... Anders krijg je ook niets...

maarjah dan zit je weer met valsheid in geschrifte...
Inderdaad. En daar ben ik eigenlijk ook geen voorstander van (zo betalen wij steeds meer en meer premie, doordat mensen de verzekeringen proberen op te lichten).
Kortom:
1 - 0 voor de inbreker.

(En zo blijft het cirkeltje rond gaan, want als de topicstarter besluit toch weer 2ehands een andere rns510 te kopen, zal hij vast geen 2000,- uit willen geven en zoekt men op marktplaats eerder in de categorie van 400,- euro. En ik durf te wedden dat nou juist al diegenen ook van diefstal afkomstig zijn...)
Gebruikersavatar
rabies
Berichten: 897
Lid geworden op: 17 apr 2011, 09:24

Re: RNS eruit

Bericht door rabies »

Ik denk dat het verbieden van marktplaats/ebay etc. 2e hands handel de misdaad in dit soort artikelen met zeker 50% laat zakken.
MK5 liefhebbers verzamelen :http://www.facebook.com/loveformk5
Gebruikersavatar
MkVI Nmgn
Berichten: 5037
Lid geworden op: 11 jul 2011, 21:24
Type auto: Golf7R
Locatie: Gelderland zuid

Re: RNS eruit

Bericht door MkVI Nmgn »


Inderdaad. En daar ben ik eigenlijk ook geen voorstander van (zo betalen wij steeds meer en meer premie, doordat mensen de verzekeringen proberen op te lichten).
Kortom:
1 - 0 voor de inbreker.

(En zo blijft het cirkeltje rond gaan, want als de topicstarter besluit toch weer 2ehands een andere rns510 te kopen, zal hij vast geen 2000,- uit willen geven en zoekt men op marktplaats eerder in de categorie van 400,- euro. En ik durf te wedden dat nou juist al diegenen ook van diefstal afkomstig zijn...)
Ik heb er een 1 te koop die is 100euro duurder en 100% eerlijk,
Alleen is het een B type.
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
Plaats reactie

Terug naar “Gestolen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 58 gasten