Poging tot diefstal !!!

Is je auto gestolen of iemand anders z'n auto? Post het hier.
Topic-titel moet kenteken, merk, type en kleur bevatten.
Tekst zelf moet omgeving en kenmerken van de auto vermelden.
Roman77
Berichten: 228
Lid geworden op: 04 sep 2011, 12:10

Re: Poging tot diefstal !!!

Bericht door Roman77 »

Bearlock hoeft zeker geen 800 euro te kosten, ik was 550 euro kwijt inclusief inbouw en SCM certificaat, had ik dan wel niet nodig maar gewoon omdat het kan.
Gebruikersavatar
s3.
Berichten: 307
Lid geworden op: 27 aug 2012, 21:14
Type auto: Golf MK5 GTI
Locatie: Tilburg

Re: Poging tot diefstal !!!

Bericht door s3. »

Pedro schreef:Als ik het goed gelezen heb iets meer dan een jaar brommen voor al deze veroorzaakte narigheid....zucht...
Heb het helemaal doorgelezen (al dan niet het laatste stukje wat sneller).
Ik las 4j cel en een heleboel schadeclaims. Kwam erop neer dat ze met nagemaakte sleutels inbraken en vervolgens via vcds de sleutel inleren en wegrijden. Mbt de bearlocks kon ik niet echt lezen hoe ze dit omzeilden.
Wel grappig. Verdachte 3 (vriendin?) had gewoon in korte tijd 20/30 auto's op haar naam gehad.
Gebruikersavatar
KnuffelTurk
Berichten: 1181
Lid geworden op: 28 jan 2013, 22:32
Locatie: Uit de Buurt

Re: Poging tot diefstal !!!

Bericht door KnuffelTurk »

s3. schreef:
Pedro schreef:Als ik het goed gelezen heb iets meer dan een jaar brommen voor al deze veroorzaakte narigheid....zucht...
Heb het helemaal doorgelezen (al dan niet het laatste stukje wat sneller).
Ik las 4j cel en een heleboel schadeclaims. Kwam erop neer dat ze met nagemaakte sleutels inbraken en vervolgens via vcds de sleutel inleren en wegrijden. Mbt de bearlocks kon ik niet echt lezen hoe ze dit omzeilden.
Wel grappig. Verdachte 3 (vriendin?) had gewoon in korte tijd 20/30 auto's op haar naam gehad.
Waneer deze klootzakken vrij zijn gaan ze gewoon weer lekker verder met waar ze gebleven waren.
Met vriendelijke groet,

KnuffelTurk


____________________________________________________


''Grappen over vrouwen zijn niet leuk. Tenzij ze om te lachen zijn.''
Pedro
Berichten: 143
Lid geworden op: 11 mei 2011, 22:09

Re: Poging tot diefstal !!!

Bericht door Pedro »

@S3, ik heb me gebaseerd op de schadeclaims idd die 4 jaar daarnaast heb ik blijkbaar overheen gelezen. Moet zeggen dat die strafmaat een stuk reeeler overkomt.
Gebruikersavatar
s3.
Berichten: 307
Lid geworden op: 27 aug 2012, 21:14
Type auto: Golf MK5 GTI
Locatie: Tilburg

Re: Poging tot diefstal !!!

Bericht door s3. »

Denk dat ze toch wel 3x nadenken na hun celstraf en de schadeclaims die ze aan hun broek hebben hangen. Ook vooral omdat ze nu weten hoe de recherche te werk gaat (aftappen met locatie, personen volgen, samenwerking met allerlei instanties etc.). Het rapport blijkt +/- 8000blz's te zijn. Dat is behoorlijk werk!
Gebruikersavatar
jwbakkenes
Berichten: 866
Lid geworden op: 09 feb 2012, 23:35
Type auto: BMW 550i

Re: Poging tot diefstal !!!

Bericht door jwbakkenes »

Die gasten worden (helaas) juist veel slimmer worden door de informatie die in de dossiers staan. Ze zullen ervoor zorgen dat ze met de volgende acties die fouten niet meer/minder maken.
De straffen voor die gasten moet gewoon 4 keer hoger, ook al zijn er bijvoorbeeld bij de daders kinderen in het spel die "opgevoed moeten worden". (wordt rekening mee gehouden in het vonnis!!)
Claims bij twijfel ook toewijzen, blijven plukken en het voorwaardelijke gedeelte moet ook omhoog, drastisch, zodat ze zich (misschien) bedenken.
Zolang er nog steeds zoveel afnemers zijn blijven deze gasten deze (in hun ogen kleine) risico's gewoon nemen.

Jan Willem
Met vriendelijke groet,
Jan Willem
Plaats reactie

Terug naar “Gestolen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 108 gasten