Wat moet er anders op het forum? Jullie mening telt!

Hier kan je alle handleidingen vinden voor het forum. Hoe plaats ik een foto? Etc. Etc. Ook al je vragen en ideeen voor het forum zijn hier welkom!
Gebruikersavatar
Frits@Vrolijk
Berichten: 705
Lid geworden op: 31 jul 2013, 22:50
Type auto: golf 6 Gti

Re: Wat moet er anders op het forum? Jullie mening telt!

Bericht door Frits@Vrolijk »

Haha thanks voor de info .ga verder hier met brain stormen
Mvg Frits
Gebruikersavatar
Verlengsnoer
Berichten: 1814
Lid geworden op: 29 jun 2011, 14:19

Re: Wat moet er anders op het forum? Jullie mening telt!

Bericht door Verlengsnoer »

Wat zou er anders kuennen op het forum...? Berichten van individuen die melden dat het hier geen marktplaats is. Ik zou zeggen laat lekker. Wie weet komt er iets voorbij waar ik of een ander van denkt!: Sweet kopen. Ik hoef ook helemaal niet te weten wie het aanbied in de zin van een Voorstel topic.

Indien er niemand reageert dan kan de topic na een maand gesloten worden of iets dergelijks. De modorators dienen dit te regelen. Misschien bestaat er ook wel een forum regel dat het hier geen "MP"is bedenk ik mij net. Misschien anders instellen dat als iemand <10 berichten heeft hij/zij geen toegang heeft tot het plaatsen van berichten in het Marktplaats gedeelte.
Golf88
Berichten: 2209
Lid geworden op: 05 nov 2012, 20:47

Re: Wat moet er anders op het forum? Jullie mening telt!

Bericht door Golf88 »

Verlengsnoer schreef:Wat zou er anders kuennen op het forum...? Berichten van individuen die melden dat het hier geen marktplaats is. Ik zou zeggen laat lekker. Wie weet komt er iets voorbij waar ik of een ander van denkt!: Sweet kopen. Ik hoef ook helemaal niet te weten wie het aanbied in de zin van een Voorstel topic.

Indien er niemand reageert dan kan de topic na een maand gesloten worden of iets dergelijks. De modorators dienen dit te regelen. Misschien bestaat er ook wel een forum regel dat het hier geen "MP"is bedenk ik mij net. Misschien anders instellen dat als iemand <10 berichten heeft hij/zij geen toegang heeft tot het plaatsen van berichten in het Marktplaats gedeelte.
Amen!
Gebruikersavatar
wehoo
Berichten: 4270
Lid geworden op: 09 jun 2011, 11:24

Re: Wat moet er anders op het forum? Jullie mening telt!

Bericht door wehoo »

Tsjonge, tsjonge, een topic sluiten omdat alles is gezegd. Schaam je. Je zou het hele topic en alle afzeikberichten in andere topics moeten verwijderen. Dat hoort bij een goed beheerder en forumleider. Geen persoonlijke afzeikberichten toestaan en meteen reageren. Niet doen alsof je iets mist, je bent goed op de hoogte. Het gebeurt herhaaldelijk. Op naar de volgende persoon die door dezelfde groep zal worden afgekraakt. Het was ooit anders en degenen die daarvoor zorgden zijn inmiddels vertrokken of zijn veel minder actief hier.

Ben benieuwd hoelang dit bericht in ongewijzigde vorm blijft staan. Het is namelijk directe op de persoon gerichte kritiek. Hypocriet als je het zou verwijderen omdat je als persoon wordt aangevallen en jouw forum in een kwaad daglicht komt te staan. Maar dan weet je wat het is als een groep haar pijlen op je richt. En tenslotte zegt, je bent het zelf schuld.

Misschien te directe kritiek en kom ik in de ban. Of laat je het toe dat hier met schunnige respectloze berichten over heen gegaan wordt. We zien het wel. Maar we gaan je er op aanspreken.
Gr. Wehoo.
Afbeelding
Konjo
Berichten: 139
Lid geworden op: 14 jun 2011, 15:29
Type auto: Golf GTI MK6

Re: Wat moet er anders op het forum? Jullie mening telt!

Bericht door Konjo »

Grappig dat je het hier post. Ik heb Nico ook al een PB gestuurd. Wil eigenlijk wel een statement hebben van Nico. Dit soort dingen horen er namelijk ook bij al beheerder en het topic zomaar sluiten is idd te makkelijk.
Gebruikersavatar
Hagar
Berichten: 354
Lid geworden op: 06 mei 2011, 19:02
Type auto: Golf VII GTI

Re: Wat moet er anders op het forum? Jullie mening telt!

Bericht door Hagar »

Uitgemolken? Sterke reactie NICO. "Wat moet er anders op het forum" is een retorische vraag?
Gebruikersavatar
NICO!
Forumeigenaar
Berichten: 3557
Lid geworden op: 16 apr 2011, 16:22
Type auto: BMW iX3
Locatie: Flevoland

Re: Wat moet er anders op het forum? Jullie mening telt!

Bericht door NICO! »

Ja, dat is altijd zo, bzb, zie dat je je reactie alweer verwijderd hebt helaas. Ik schijn verantwoordelijk te zijn voor alles wat er hier langs komt. Als ik dan ingrijp op een bepaalde manier, dan kan men daar tenminste nog over vallen.

Mensen moeten eens leren eerst tot 10 te tellen voordat ze iets op het internet plaatsen in emotie. Ik heb daar 0 invloed op, dat zit in de aard van het beestje.

Maar als jullie denken dat het allemaal aan mij ligt, prima, ik weet dat het niet zo is.

Volgens een enkeling doe ik het al vanaf het begin niet goed, dat soort opmerking beginnen te wennen.

Ben je het niet eens met hoe het hier gaat? Niemand dwingt een ander om te blijven, aanwezigheid op het forum is geheel vrijwillig.
Groeten, Nico
Gebruikersavatar
NICO!
Forumeigenaar
Berichten: 3557
Lid geworden op: 16 apr 2011, 16:22
Type auto: BMW iX3
Locatie: Flevoland

Re: Wat moet er anders op het forum? Jullie mening telt!

Bericht door NICO! »

wehoo schreef:Tsjonge, tsjonge, een topic sluiten omdat alles is gezegd. Schaam je. Je zou het hele topic en alle afzeikberichten in andere topics moeten verwijderen. Dat hoort bij een goed beheerder en forumleider. Geen persoonlijke afzeikberichten toestaan en meteen reageren. Niet doen alsof je iets mist, je bent goed op de hoogte. Het gebeurt herhaaldelijk. Op naar de volgende persoon die door dezelfde groep zal worden afgekraakt. Het was ooit anders en degenen die daarvoor zorgden zijn inmiddels vertrokken of zijn veel minder actief hier.

Ben benieuwd hoelang dit bericht in ongewijzigde vorm blijft staan. Het is namelijk directe op de persoon gerichte kritiek. Hypocriet als je het zou verwijderen omdat je als persoon wordt aangevallen en jouw forum in een kwaad daglicht komt te staan. Maar dan weet je wat het is als een groep haar pijlen op je richt. En tenslotte zegt, je bent het zelf schuld.

Misschien te directe kritiek en kom ik in de ban. Of laat je het toe dat hier met schunnige respectloze berichten over heen gegaan wordt. We zien het wel. Maar we gaan je er op aanspreken.
Dus wederom zeg je dat ik een slecht beheerder en forumleider ben. Dat zeg je erg graag. Misschien heb je wel gelijk.

En ik heb op dit moment een hoop dingen prive aan mijn hoofd, dus ik lees niet alles hier op het forum. Zou je dus niet voor mij willen invullen wat ik wel of niet weet!!

Stel je niet zo aan, je krijgt echt geen ban. Ik heb je ooit aangeboden/gevraagd om met mij dit forum te runnen, maar dat wilde je niet. Dan vervolgens alleen kritiek geven? Je lijkt Wilders wel.
Groeten, Nico
Gebruikersavatar
Verlengsnoer
Berichten: 1814
Lid geworden op: 29 jun 2011, 14:19

Re: Wat moet er anders op het forum? Jullie mening telt!

Bericht door Verlengsnoer »

Ed Kroket / Vrolijke Frits:

Ik had niets tegen hem en vond het zelfs "zielig" dat er door een schrijfstijl in advertentie (catchcan) werd gesuggereerd dat Ed Frits 1 persoon zou zijn. Ik vond het te ver gezocht, maar toen bleek het om 1 en dezelfde persoon te gaan! Hele vreemde actie van de man. Sinds dien als ik zie dat Frits heeft gereageerd open ik draadje niet eens.

Iedereen moet doen wat hij ermee wilt en reageren zoals je wilt dat er tegen jou gereageerd wordt. Nu kan ik me ook goed indenken dat als ik leip ga lopen doen mensen ook leip terug gaan doen.

Waar maken we ons eigenlijk ook alweer druk over?
Gebruikersavatar
Hagar
Berichten: 354
Lid geworden op: 06 mei 2011, 19:02
Type auto: Golf VII GTI

Re: Wat moet er anders op het forum? Jullie mening telt!

Bericht door Hagar »

NICO! schreef:Je lijkt Wilders wel.
Interessante vergelijking. Jij reageert immers niet inhoudelijk op een "probleem". Wilders neemt in de 2e kamer geen afstand van aanhangers die de Hitlergroet en andere nationalistische uitingen laten zien/horen.

Jij doet dat ook niet (afstand nemen) door bepaalde uitlatingen te gedogen. Hierdoor is er een groepje op het forum dat zich erg sterk voelt en zich van alles permitteert. Dit varieert van rancuneuze, discriminerende tot stigmatiserende uitlatingen. Dat kan niet de bedoeling zijn van dit forum. Iedereen moet zich veilig voelen om te reageren zonder persoonlijk aangevallen te worden.
Gebruikersavatar
NICO!
Forumeigenaar
Berichten: 3557
Lid geworden op: 16 apr 2011, 16:22
Type auto: BMW iX3
Locatie: Flevoland

Re: Wat moet er anders op het forum? Jullie mening telt!

Bericht door NICO! »

Hagar schreef:
NICO! schreef:Je lijkt Wilders wel.
Interessante vergelijking. Jij reageert immers niet inhoudelijk op een "probleem". Wilders neemt in de 2e kamer geen afstand van aanhangers die de Hitlergroet en andere nationalistische uitingen laten zien/horen.

Jij doet dat ook niet (afstand nemen) door bepaalde uitlatingen te gedogen. Hierdoor is er een groepje op het forum dat zich erg sterk voelt en zich van alles permitteert. Dit varieert van rancuneuze, discriminerende tot stigmatiserende uitlatingen. Dat kan niet de bedoeling zijn van dit forum. Iedereen moet zich veilig voelen om te reageren zonder persoonlijk aangevallen te worden.
Jij komt ook alleen met kritiek, dus kijk eerst naar jezelf. Wat is jouw oplossing dan?

En juist jij zou moeten weten, dat ik mensen achter de schermen aanspreek op hun gedrag, dat heb ik bij jou ook gedaan in het verleden.
Groeten, Nico
PaChaKoHa
Berichten: 135
Lid geworden op: 21 apr 2013, 20:42
Type auto: Golf MK5 GTI

Re: Wat moet er anders op het forum? Jullie mening telt!

Bericht door PaChaKoHa »

Verlengsnoer schreef:Ed Kroket / Vrolijke Frits:

Ik had niets tegen hem en vond het zelfs "zielig" dat er door een schrijfstijl in advertentie (catchcan) werd gesuggereerd dat Ed Frits 1 persoon zou zijn. Ik vond het te ver gezocht, maar toen bleek het om 1 en dezelfde persoon te gaan! Hele vreemde actie van de man. Sinds dien als ik zie dat Frits heeft gereageerd open ik draadje niet eens.

Iedereen moet doen wat hij ermee wilt en reageren zoals je wilt dat er tegen jou gereageerd wordt. Nu kan ik me ook goed indenken dat als ik leip ga lopen doen mensen ook leip terug gaan doen.

Waar maken we ons eigenlijk ook alweer druk over?
+1
Gebruikersavatar
staffpride
Berichten: 2711
Lid geworden op: 31 dec 2011, 00:20
Type auto: Golf MK6 GTI + Lupo
Locatie: Alblasserdam
Contacteer:

Re: Wat moet er anders op het forum? Jullie mening telt!

Bericht door staffpride »

Hagar schreef:Hierdoor is er een groepje op het forum dat zich erg sterk voelt en zich van alles permitteert. Dit varieert van rancuneuze, discriminerende tot stigmatiserende uitlatingen. Dat kan niet de bedoeling zijn van dit forum. Iedereen moet zich veilig voelen om te reageren zonder persoonlijk aangevallen te worden.

Dit varieert van rancuneuze, discriminerende tot stigmatiserende uitlatingen?


Volgens mij ligt je interpretatie vermogen ver onder het gemiddelde.
Je doet niet onderbouwde uitspraken en je vertoont in grote mate calimero gedrag.

Zoals gewoonlijk kom je weer om de hoek kijken als je maar denkt als er wat sensatie te beleven is.
Van een mug een olifant maken is ook een kunst uiteraard.
MVG EMServices

Afbeelding
Gebruikersavatar
JimmyGTI
Berichten: 472
Lid geworden op: 18 mei 2011, 13:55
Type auto: Golf VI GTI

Re: Wat moet er anders op het forum? Jullie mening telt!

Bericht door JimmyGTI »

Hagar schreef:
NICO! schreef:Je lijkt Wilders wel.
Interessante vergelijking. Jij reageert immers niet inhoudelijk op een "probleem". Wilders neemt in de 2e kamer geen afstand van aanhangers die de Hitlergroet en andere nationalistische uitingen laten zien/horen.

Jij doet dat ook niet (afstand nemen) door bepaalde uitlatingen te gedogen. Hierdoor is er een groepje op het forum dat zich erg sterk voelt en zich van alles permitteert. Dit varieert van rancuneuze, discriminerende tot stigmatiserende uitlatingen. Dat kan niet de bedoeling zijn van dit forum. Iedereen moet zich veilig voelen om te reageren zonder persoonlijk aangevallen te worden.
Mag ik vragen of je een stijve krijgt bij het gebruiken van woorden als ... rancuneuze.. en ....stigmatiserende...?

en +10 voor verlengsnoer en Crokko, Ik kan Frits ook echt niet meer serieus nemen, alle berichten die hij tot heden gepost heeft raken kant nog wal. Ze hebben totaal geen toegevoegde waarde aan het forum en dat is ook te zien aan de reactie van veel mensen.
Gr Jimmy.

GTI VI DSG /Carbon Steel crey/ Milltek downpipe / Milltek Cat-Back (GT100, Non resonated) / DVX Performance Stage 3+, K04 / CTS intercooler / CTS Cold Air Intake / HPFP / 380 PK - 490 nm
Gebruikersavatar
staffpride
Berichten: 2711
Lid geworden op: 31 dec 2011, 00:20
Type auto: Golf MK6 GTI + Lupo
Locatie: Alblasserdam
Contacteer:

Re: Wat moet er anders op het forum? Jullie mening telt!

Bericht door staffpride »

wehoo schreef:Tsjonge, tsjonge, een topic sluiten omdat alles is gezegd. Schaam je. Je zou het hele topic en alle afzeikberichten in andere topics moeten verwijderen. Dat hoort bij een goed beheerder en forumleider. Geen persoonlijke afzeikberichten toestaan en meteen reageren. Niet doen alsof je iets mist, je bent goed op de hoogte. Het gebeurt herhaaldelijk. Op naar de volgende persoon die door dezelfde groep zal worden afgekraakt. Het was ooit anders en degenen die daarvoor zorgden zijn inmiddels vertrokken of zijn veel minder actief hier.

Ben benieuwd hoelang dit bericht in ongewijzigde vorm blijft staan. Het is namelijk directe op de persoon gerichte kritiek. Hypocriet als je het zou verwijderen omdat je als persoon wordt aangevallen en jouw forum in een kwaad daglicht komt te staan. Maar dan weet je wat het is als een groep haar pijlen op je richt. En tenslotte zegt, je bent het zelf schuld.

Misschien te directe kritiek en kom ik in de ban. Of laat je het toe dat hier met schunnige respectloze berichten over heen gegaan wordt. We zien het wel. Maar we gaan je er op aanspreken.
Jij moet eens niet zo schijnheilig doen met je tactisch suggestief geplaatste berichten overal. Ergens omheen lullen daar ben je heel goed in, maar kritiek krijgen of je ongelijk geven heb je nogal moeite mee.

Miss zou je eens vaker wat directer in je berichten moeten zijn ipv altijd maar die tactische steken onder water en dan doen alsof je neus bloed.....
MVG EMServices

Afbeelding
Gebruikersavatar
Frits@Vrolijk
Berichten: 705
Lid geworden op: 31 jul 2013, 22:50
Type auto: golf 6 Gti

Re: Wat moet er anders op het forum? Jullie mening telt!

Bericht door Frits@Vrolijk »

Ben blij dat jou respons van enig verstand overtuigd .Maar prima verder lees nog wel wat en verder prima zo ..En er zijn mensen met andere woord keuze ook weer een probleem .Zo weer genoeg gelezen en gelachen .Laat het verder over aan de heren auto monteurs en techneuten . En snap nu ook waarom er zoveel leden zijn die naar 10 berichten hier op het forum nooit meer terug komen . En nope ga er ook niet meer op reageren . Control ald delete en de mazzel
Mvg Frits
Gebruikersavatar
MkVI Nmgn
Berichten: 5037
Lid geworden op: 11 jul 2011, 21:24
Type auto: Golf7R
Locatie: Gelderland zuid

Re: Wat moet er anders op het forum? Jullie mening telt!

Bericht door MkVI Nmgn »

Afbeelding verwijderd
Laatst gewijzigd door NICO! op 26 sep 2013, 12:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Dit ging net te ver.....
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
Gebruikersavatar
JimmyGTI
Berichten: 472
Lid geworden op: 18 mei 2011, 13:55
Type auto: Golf VI GTI

Re: Wat moet er anders op het forum? Jullie mening telt!

Bericht door JimmyGTI »

Frits@Vrolijk schreef:Ben blij dat jou respons van enig verstand overtuigd .Maar prima verder lees nog wel wat en verder prima zo ..En er zijn mensen met andere woord keuze ook weer een probleem .Zo weer genoeg gelezen en gelachen .Laat het verder over aan de heren auto monteurs en techneuten . En snap nu ook waarom er zoveel leden zijn die naar 10 berichten hier op het forum nooit meer terug komen . En nope ga er ook niet meer op reageren . Control ald delete en de mazzel
Je hoeft niet persé controll alt delete te doen frits, je kunt ook gewoon op het kruisje klikken rechts bovenin!
Gr Jimmy.

GTI VI DSG /Carbon Steel crey/ Milltek downpipe / Milltek Cat-Back (GT100, Non resonated) / DVX Performance Stage 3+, K04 / CTS intercooler / CTS Cold Air Intake / HPFP / 380 PK - 490 nm
Gebruikersavatar
Hagar
Berichten: 354
Lid geworden op: 06 mei 2011, 19:02
Type auto: Golf VII GTI

Re: Wat moet er anders op het forum? Jullie mening telt!

Bericht door Hagar »

NICO! schreef:Jij komt ook alleen met kritiek, dus kijk eerst naar jezelf.
Je zet als forum eigenaar op deze manier wel de toon (idem je reactie richting wehoo) en je ziet aan de reacties van JimmyGTI en staffpride hoe dat uitpakt. Tis puur persoonlijk en niet constructief. Op deze manier gaat het forum naar de kl*ten en dat zou IK bijzonder spijtig vinden.
NICO! schreef:Wat is jouw oplossing dan?
Als je pagina 1 van dit topic aanklikt heb ik volgens mij een constructief antwoord gegeven op die vraag.

Aanvullend zou ik willen zeggen dat mijn suggestie voor een oplossing is dat je actief (en zonder aanzien des persoon!) leden aanspreekt op hun textueel gedrag. Nu maak je een selectieve indruk en reageer je niet op meldingen van ongepast gedrag, ondanks je aanmoediging hiertoe (iig niet naar mij nav enkele berichten hier op het forum die ik als ongepast heb gerapporteerd).
NICO! schreef:En juist jij zou moeten weten, dat ik mensen achter de schermen aanspreek op hun gedrag, dat heb ik bij jou ook gedaan in het verleden.
Dat bedoel ik dus met selectief... Ik quote mezelf maar even:
Hagar schreef:Mijn (recente) bijdrage aan een discussie met verwijzing naar juridische info over de strafmaat in geval van autodiefstal vond Vince82 (organisator) 'schijnheilig', KlouxOne vond het een 'kansloos bericht', MkVI Nmgn maakte me uit voor een 'halve wout', staffpride maakte (off-topic) van de gelegenheid gebruik om in z'n algemeenheid te laten weten wat hij van mijn bijdragen vond en Tijger droeg bij aan de discussie met latent aanmatigend commentaar.
Al met al niet een prettig sfeertje om bij te dragen aan een discussie en geen moderator te bekennen...
Welke actie heb je hierop genomen? En als er een actie is geweest, waarom krijg ik dan hierover geen terugkoppeling? Mijn beleving van dit forum wordt hierdoor mede bepaald... Staffpride heeft de boodschap iig niet begrepen.

BTW, ik heb privé ook veel aan m'n hoofd en dat beïnvloed veel aspecten in het dagelijks leven, het ontslaat me nergens van mijn verantwoordelijkheid.
Gebruikersavatar
NICO!
Forumeigenaar
Berichten: 3557
Lid geworden op: 16 apr 2011, 16:22
Type auto: BMW iX3
Locatie: Flevoland

Re: Wat moet er anders op het forum? Jullie mening telt!

Bericht door NICO! »

Nogmaals Hagar, niemand verplicht je hier te komen. Heb je het niet naar je zin, dan kom je niet.

Ik ga geen politie agent spelen die bij iedere vorm van kinderachtig gedrag met z'n vinger gaat staan zwaaien en bans gaat uitdelen.

Zijn jullie kinderen of volwassenen? Als jullie als kleine kinderen op elkaar blijven reageren, dan lok je het wat mij betreft gewoon uit. Negeer iemand die je niet aanstaat en het zal uiteindelijk vanzelf stoppen, maar daar is iedereen te eigenwijs voor, want iedereen wil altijd het laatste woord hebben.
Groeten, Nico
Gebruikersavatar
geurt2007
Berichten: 72
Lid geworden op: 12 jun 2011, 17:44
Type auto: Golf 6R

Re: Wat moet er anders op het forum? Jullie mening telt!

Bericht door geurt2007 »

Een bepaalt type auto trekt een bepaalt type volk aan.
Zeker als ze betaalbaar worden...
Daar zit de angel van dit probleem.
Geef mij dan maar het AW forum terug. 8-)
Golf 6R Stage 3 387,4 pk / 504 Nm
Gebruikersavatar
wehoo
Berichten: 4270
Lid geworden op: 09 jun 2011, 11:24

Re: Wat moet er anders op het forum? Jullie mening telt!

Bericht door wehoo »

NICO! schreef:Dus wederom zeg je dat ik een slecht beheerder en forumleider ben. Dat zeg je erg graag. Misschien heb je wel gelijk.

En ik heb op dit moment een hoop dingen prive aan mijn hoofd, dus ik lees niet alles hier op het forum. Zou je dus niet voor mij willen invullen wat ik wel of niet weet!!

Stel je niet zo aan, je krijgt echt geen ban. Ik heb je ooit aangeboden/gevraagd om met mij dit forum te runnen, maar dat wilde je niet. Dan vervolgens alleen kritiek geven? Je lijkt Wilders wel.
Ik zeg het nu openbaar, omdat het normaal wordt om hier met modder te gaan gooien. Alleen jij kunt ingrijpen door berichten te verwijderen c.q. aan te passen. (zoals je onlangs deed). En nee.... ik zeg dit niet graag, maar zou willen dat het afzeiken afgelopen was. Zo was het voorheen ook. (en op het AW-forum werd daar strenger de hand aan gehouden). Maar als dit de interpretatie van geen grenzen, vrijheid blijheid is, dan zie je wat er van komt.
Hoe het privé bij je zit, weet ik niet, heb ik niets mee te maken. Daarom is het ook privé, bij jou en bij mij. Maar dit is een openbaar forum met een moderator (zelfs meerdere) en die hebben wel verantwoordelijkheid.
Ik lever kritiek op het feit dat je toestaat dat forumleden respectloos worden benaderd. Dat is ook de enige kritiek die ik steeds heb geleverd. Zelfs de oplossing daarvoor heb ik je verteld. Wat dat betreft gaat het een stukje verder dan Wilders. Een opmerking die ik overigens niet waardeer. Ik scheld je ook niet uit en vergelijk je ook niet met anderen.

Zou ik op je aanbod in zijn gegaan destijds, dan was mijn voorwaarde dat de beheerders op één lijn staan t.a.v. het forum gebruik. Geen vrijheid blijheid en grenzeloosheid. Eigenlijk zoals het op andere fora ook gebeurt. Waarschijnlijk zou het daar al op struikelen. Wat dat betreft is mijn mening al lang bij je bekend.

Na +/- 3800 berichten, lezen dat als het je niet bevalt, je maar moet gaan, zou toch niet je oplossing moeten zijn. Dan hou je alleen het afzeikgroepje over. En zeg je dat er geen kritiek gegeven mag worden. Daardoor is dit topic in ieder geval overbodig geworden.
NICO! schreef: En juist jij zou moeten weten, dat ik mensen achter de schermen aanspreek op hun gedrag, dat heb ik bij jou ook gedaan in het verleden. (t.a.v. Hagar)
Dan worden de mensen met de beledigende, rancuneuze, discriminerende en stigmatiserende uitlatingen niet aangesproken, of ze trekken zich er niets van aan en het blijft doorgaan.
staffpride schreef: Jij moet eens niet zo schijnheilig doen met je tactisch suggestief geplaatste berichten overal. Ergens omheen lullen daar ben je heel goed in, maar kritiek krijgen of je ongelijk geven heb je nogal moeite mee.

Miss zou je eens vaker wat directer in je berichten moeten zijn ipv altijd maar die tactische steken onder water en dan doen alsof je neus bloed.....
De directheid die jij hanteert, noem ik afzeiken en daar gaat het nu juist over. Mijn berichten zijn altijd tactisch geplaatst. Vooral in die zin dat ze overdacht zijn en geen losse kreten. Suggestief zijn ze niet, dat is vooral jouw beleving. Als ik ergens om heen lul, moet je maar zeggen waar het over gaat. Krijg je ook meteen antwoord. Feit blijft dat jij iedereen die niet in jouw straatje past en bij je klandizie hoort op een respectloze wijze (al dan niet met plaatjes) afzeikt. Frits@Vrolijk was niet de eerste waar je het bij deed.
NICO! schreef:Nogmaals Hagar, niemand verplicht je hier te komen. Heb je het niet naar je zin, dan kom je niet.

Ik ga geen politie agent spelen die bij iedere vorm van kinderachtig gedrag met z'n vinger gaat staan zwaaien en bans gaat uitdelen.

Zijn jullie kinderen of volwassenen? Als jullie als kleine kinderen op elkaar blijven reageren, dan lok je het wat mij betreft gewoon uit. Negeer iemand die je niet aanstaat en het zal uiteindelijk vanzelf stoppen, maar daar is iedereen te eigenwijs voor, want iedereen wil altijd het laatste woord hebben.
En dat is de dooddoener; ga maar als je het niet naar je zin hebt. Dus accepteer maar dat je wordt afgezeikt en mede-forummers dit overkomt. Je neemt het allemaal te persoonlijk op. Je hebt een rol als forumbeheerder en daarnaast ben je gewoon Nico. Dat moet je gescheiden zien. Als je als forumbeheerder regels hanteert, kun je daarop terugvallen. Dan weet iedereen waar die aan toe is en hoef je niet onverwacht uit de hoek te komen en met de botte bijl te gaan regeren.
Afzeiken op de manier zoals het nu gebeurt door o.a. een topic over iemand te openen, noem ik geen kinderachtig gedrag. Al deze gedragingen gaan te ver om te negeren. Daarom wordt er ook nu zo fel op ingegaan.
geurt2007 schreef:Een bepaalt type auto trekt een bepaalt type volk aan.
Zeker als ze betaalbaar worden...
Daar zit de angel van dit probleem.
Ik zou niet weten wie je daarmee bedoelt. Het zouden er best meer kunnen zijn.
Gr. Wehoo.
Afbeelding
Gebruikersavatar
staffpride
Berichten: 2711
Lid geworden op: 31 dec 2011, 00:20
Type auto: Golf MK6 GTI + Lupo
Locatie: Alblasserdam
Contacteer:

Re: Wat moet er anders op het forum? Jullie mening telt!

Bericht door staffpride »

wehoo schreef:
staffpride schreef: Jij moet eens niet zo schijnheilig doen met je tactisch suggestief geplaatste berichten overal. Ergens omheen lullen daar ben je heel goed in, maar kritiek krijgen of je ongelijk geven heb je nogal moeite mee.

Miss zou je eens vaker wat directer in je berichten moeten zijn ipv altijd maar die tactische steken onder water en dan doen alsof je neus bloed.....
De directheid die jij hanteert, noem ik afzeiken en daar gaat het nu juist over. Mijn berichten zijn altijd tactisch geplaatst. Vooral in die zin dat ze overdacht zijn en geen losse kreten. Suggestief zijn ze niet, dat is vooral jouw beleving. Als ik ergens om heen lul, moet je maar zeggen waar het over gaat. Krijg je ook meteen antwoord. Feit blijft dat jij iedereen die niet in jouw straatje past en bij je klandizie hoort op een respectloze wijze (al dan niet met plaatjes) afzeikt. Frits@Vrolijk was niet de eerste waar je het bij deed.
Idd, dat noem jij afzeiken omdat jij dat zo interpreteert.
En dat jouw berichten suggestief zijn is mijn interpretatie.
Moge het duidelijk dat we het daar dan niet over eens zijn. Op je antwoord zit ik niet te wachten, heb al meerdere malen een discussie met je gehad en dat draait toch nergens op uit, omdat je (zoals ik al aangaf) net doet of je neus bloed en nooit je ongelijk toe zal geven.
Maar laten we het er maar op houden dat ik het mezelf inbeeld.

Miss moet je je feiten toch nog even beter nagaan, want ook anderen die, zoals jij zegt, in mijn straatje passen hebben al dan niet met plaatjes een portie humor over zich heen gekregen.
Alleen het verschil zit er in, dat die humor en "afzeiken" wel kunnen onderscheiden

En als je dan toch over feiten begint, wil ik je mening wel eens horen over onderstaan feitje.

Wat vind je van het feit dat deze discussie over frits zwaar overtrokken en aangezwengeld is door personen die er niets mee te maken hebben. Over rancuneus gesproken!!
MVG EMServices

Afbeelding
PaChaKoHa
Berichten: 135
Lid geworden op: 21 apr 2013, 20:42
Type auto: Golf MK5 GTI

Re: Wat moet er anders op het forum? Jullie mening telt!

Bericht door PaChaKoHa »

Wat ik vind dat beter kan op dit forum, dat is uiteindelijk waar dit topic over gaat, is dat we onszelf eerst eens een aantal dingen moeten realiseren:

Ten eerste zijn we allemaal individuen en hebben we onze eigen eigenaardigheden en gebruiksaanwijzingen.
Ten tweede hebben we hier te maken met een medium dat zich niet leent tot het gebruik van enige intonatie en/of non- verbale communicatie en leest men naar eigen interpretatie, wat tot best vervelende discussies kan leiden(zie bovenstaand).

Ik wil me per definitie niet negatief uitlaten t.o.v. mede forummers, maar heb wel een aardige kanttekening op het moment dat er iemand is die, om wat voor reden dan ook, een andere alias aanmaakt en berichten plaatst die, in mijn ogen, niets toevoegen.
Dit terwijl ikzelf zeker constructief mee probeer te posten, lukt niet altijd, maar toch.

De aanleiding voor de huidige situatie is naar mijn mening toch het geintje dat Frits heeft uitgehaald en de soms rare opmerkingen die hij plaatst als er iets over word gezegd (don't kill me e.d.) en de inhoud van sommige posts.
Daarna zijn er inderdaad grapjes gemaakt aan het adres van Frits en dat is best te begrijpen.

Nogmaals; ik vind dit een prettig forum en lees met veel plezier de posts en ik haal heel veel informatie uit de verschillende topics, maar laat aub ruimte voor fouten die men kan maken, zonder daarbij de eigen mening aan iemand op te leggen.

Groet,

P
Gebruikersavatar
NICO!
Forumeigenaar
Berichten: 3557
Lid geworden op: 16 apr 2011, 16:22
Type auto: BMW iX3
Locatie: Flevoland

Re: Wat moet er anders op het forum? Jullie mening telt!

Bericht door NICO! »

PaChaKoHa schreef:Wat ik vind dat beter kan op dit forum, dat is uiteindelijk waar dit topic over gaat, is dat we onszelf eerst eens een aantal dingen moeten realiseren:

Ten eerste zijn we allemaal individuen en hebben we onze eigen eigenaardigheden en gebruiksaanwijzingen.
Ten tweede hebben we hier te maken met een medium dat zich niet leent tot het gebruik van enige intonatie en/of non- verbale communicatie en leest men naar eigen interpretatie, wat tot best vervelende discussies kan leiden(zie bovenstaand).

Ik wil me per definitie niet negatief uitlaten t.o.v. mede forummers, maar heb wel een aardige kanttekening op het moment dat er iemand is die, om wat voor reden dan ook, een andere alias aanmaakt en berichten plaatst die, in mijn ogen, niets toevoegen.
Dit terwijl ikzelf zeker constructief mee probeer te posten, lukt niet altijd, maar toch.

De aanleiding voor de huidige situatie is naar mijn mening toch het geintje dat Frits heeft uitgehaald en de soms rare opmerkingen die hij plaatst als er iets over word gezegd (don't kill me e.d.) en de inhoud van sommige posts.
Daarna zijn er inderdaad grapjes gemaakt aan het adres van Frits en dat is best te begrijpen.

Nogmaals; ik vind dit een prettig forum en lees met veel plezier de posts en ik haal heel veel informatie uit de verschillende topics, maar laat aub ruimte voor fouten die men kan maken, zonder daarbij de eigen mening aan iemand op te leggen.

Groet,

P
+1

Mooi onder woorden gebracht!
Groeten, Nico
Plaats reactie

Terug naar “Forum Tips & Trucs en Vragen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 118 gasten