MkVI Nmgn *GESLOTEN*

Forum voor projecten van leden. Hier kunnen leden die hun aanpassingen aan hun auto maken ze tonen. Uiteraard kan je er ook voor kiezen om je aanpassingen gewoon in je voorsteltopic bij te houden.
Gebruikersavatar
Roderik
Berichten: 309
Lid geworden op: 11 okt 2012, 20:18
Type auto: MK5 GTI ed30
Locatie: zuiden des lands

Re: MkVI Nmgn # Downgrade v² Pagina 43

Bericht door Roderik »

Wat een gruwelijk trieste zaak weer dit... Van die halve tamme die niet van je auto af kunnen blijven. Makes me sad... :(
Gebruikersavatar
staffpride
Berichten: 2711
Lid geworden op: 31 dec 2011, 00:20
Type auto: Golf MK6 GTI + Lupo
Locatie: Alblasserdam
Contacteer:

Re: MkVI Nmgn # Downgrade v² Pagina 43

Bericht door staffpride »

Het zijn een stel teringlijers, gelukkig hebben we een paar weken geleden onze klusmiddag gehad ;) anders was hij helemaal weg geweest :(

Maar idd waar we het vanmorgen ook al over hadden, je kan er op wachten tot ze terug komen.
Het zal ze iig wel verbaast hebben dat hij niet te starten was haha :mrgreen:
Ze zijn er toch nog wel even zoet mee geweest als je ziet wat ze allemaal los hebben gemaakt.

Neemt niet weg dat je nu toch een flinke schadepost hebt opgelopen, door een stel van die prutsers.

Hoop dat alles weer netjes gemaakt wordt en je hem weer snel terug hebt
MVG EMServices

Afbeelding
Pedro
Berichten: 143
Lid geworden op: 11 mei 2011, 22:09

Re: MkVI Nmgn # Downgrade v² Pagina 43

Bericht door Pedro »

Misselijkmakend Tonnie, heel veel sterkte met het herstel!

Voor mij ook reden dat ik een garage genomen heb en toch (hoe triest ook) rekening hield met waar ik mijn ED30 wel en vooral ook niet neer durfde te zetten. Ook een reden waarom ik op termijn geen GTI meer zal rijden. Ik wil af van die doelgroep idioten die het vooral op dergelijke auto's hebben voorzien. :roll:
Gebruikersavatar
s3.
Berichten: 307
Lid geworden op: 27 aug 2012, 21:14
Type auto: Golf MK5 GTI
Locatie: Tilburg

Re: MkVI Nmgn # Downgrade v² Pagina 43

Bericht door s3. »

Pff..stelletje idioten. Zwervers zijn het ook, ga godverdomme werken voor je geld man! Ze halen je gewoon het bloed onder je nagels vandaan.
Gelukkig had je een navilock, zat daar nog wat schade op? Anders was je RNS weg ipv je tellerunit.
Schippersss
Berichten: 1158
Lid geworden op: 07 feb 2012, 16:47
Type auto: Passat CC TSI

Re: MkVI Nmgn # Downgrade v² Pagina 43

Bericht door Schippersss »

Kloten tonnie, denk dat die paupers dachten dat er een accu pool eraf omdat die kap binnen ligt.
Gebruikersavatar
MkVI Nmgn
Berichten: 5037
Lid geworden op: 11 jul 2011, 21:24
Type auto: Golf7R
Locatie: Gelderland zuid

Re: MkVI Nmgn # Downgrade v² Pagina 43

Bericht door MkVI Nmgn »

NICO! schreef:Tering, wat een eikels zijn die lui toch! Sorry Tonnie, je was net bezig er iets moois van te maken en dan slopen ze het weer.
Succes met de afhandeling!
Tja, ik wist dat dit er een keer aan zat te komen en weet dat ik er ook niks aan kan doen ik woon gewoon kl*te en om nou te verhuizen voor alleen een auto dat gaat me te ver, voorlopig zullen er ook weinig updates komen want heb het zachtjes uitgedrukt geen behoefte aan.

staffpride schreef:Het zijn een stel teringlijers, gelukkig hebben we een paar weken geleden onze klusmiddag gehad ;) anders was hij helemaal weg geweest :(

Maar idd waar we het vanmorgen ook al over hadden, je kan er op wachten tot ze terug komen.
Het zal ze iig wel verbaast hebben dat hij niet te starten was haha :mrgreen:
Ze zijn er toch nog wel even zoet mee geweest als je ziet wat ze allemaal los hebben gemaakt.

Neemt niet weg dat je nu toch een flinke schadepost hebt opgelopen, door een stel van die prutsers.

Hoop dat alles weer netjes gemaakt wordt en je hem weer snel terug hebt
Idd heeft onze hobby middag zijn vruchten afgeworpen en de schadepost kwam ongeveer na een snelle schatting op een €5000,- volgende week hoor ik het definitief als goed is en ze zullen zeker terug komen een GTI met zoveel opties is altijd gewild of ze slopen hem ter plekken als ze hem ook niet kunnen slepen dus ik zit een beetje met zou ik nog wat kunnen doen of moet ik toch misschien maar afschijt nemen van de auto en een frikadel kopen waar een kapotte hond nog niet tegen aan zeikt,
s3. schreef:Pff..stelletje idioten. Zwervers zijn het ook, ga godverdomme werken voor je geld man! Ze halen je gewoon het bloed onder je nagels vandaan.
Gelukkig had je een navilock, zat daar nog wat schade op? Anders was je RNS weg ipv je tellerunit.
Navilock had nog geen krasje maar daar zijn ze duidelijk ook niet voor gekomen die dachten we pakken de auto wel en kijken daarna wel na die navi alleen kwam dit boefje van de koude kermis thuis zonder auto.


@ de rest

Bedankt voor het mede leven en de schade zal wel goed hersteld worden daar ben ik niet zo bang voor alleen de vraag is dan voor hoelang :-)
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
Gebruikersavatar
sitechris
Berichten: 1104
Lid geworden op: 17 apr 2011, 14:37
Type auto: BMW 330i Touring
Contacteer:

Re: MkVI Nmgn # Downgrade v² Pagina 43

Bericht door sitechris »

Klote man! Zo triest dat anderen aan je spullen zitten! Sterkte met repairs, schade afhandeling etc
Voormalig GTI en GTD rijder. Nu een 2021 BMW 330i Touring (G21)
Like mijn blog: http://www.driveaholic.nl
ErikGTI

Re: MkVI Nmgn # Downgrade v² Pagina 43

Bericht door ErikGTI »

Godver de godver...wat een teringzooi zeg...

Die vuile flikkers hadden pech wat zullen die gebaald hebben zeg...dat is dan weer je oppeppertje.

Ondertussen wel flinke schade.... :evil:

Maar het ergste is dat klote gevoel wat meerdere slachtoffers (ik ook nog steeds) er voorlopig aan overhouden...

Ik hoop dat je er financieel nog een beetje uitspringt... ;)

Waarschijnlijk zijn het garage-criminelen geweest....ik heb zelf een eigen werkplaatsje maar zet nergens mijn initialen op ( tenzij er meerdere om me heen lopen met eigen gereedschap).

Ik hoop dat ze die " Rob de Bruin " snel ontdekken..... :lol:
Gebruikersavatar
MkVI Nmgn
Berichten: 5037
Lid geworden op: 11 jul 2011, 21:24
Type auto: Golf7R
Locatie: Gelderland zuid

Re: MkVI Nmgn # Downgrade v² Pagina 43

Bericht door MkVI Nmgn »

ErikGTI schreef:Godver de godver...wat een teringzooi zeg...

Die vuile flikkers hadden pech wat zullen die gebaald hebben zeg...dat is dan weer je oppeppertje.

Ondertussen wel flinke schade.... :evil:

Maar het ergste is dat klote gevoel wat meerdere slachtoffers (ik ook nog steeds) er voorlopig aan overhouden...

Ik hoop dat je er financieel nog een beetje uitspringt... ;)

Waarschijnlijk zijn het garage-criminelen geweest....ik heb zelf een eigen werkplaatsje maar zet nergens mijn initialen op tenzij er meerdere om me heen lopen met eigen gereedschap.

Ik hoop dat ze die " Rob de Bruin " snel ontdekken..... :lol:
Dat was zeker op het nippertje, dus dit bewijst ook weer OBD onderbreking heb je geen klote aan daar kijken ze niet eens naar ik raad echt iedereen aan die zijn 6 niet kwijt wilt een andere oplossing te vinden zoals ik deze gevonden heb samen met Staffpride en dit ook erin te laten zetten of als je behoorlijk handig bent dit zelf te doen,

En er is al eens een auto hier voor de deur van me gestolen dat is nu een 2Jaar geleden ook toen lag ik daar niet zo wakker van het blijft materialen schade en zolang ik er niks aan overhoud me vriendin of me Zoontje boeit me die auto niet veel vind het alleen heel erg zonde van de tijd en moeite die ik erin gestoken heb dus dat is bij deze ook afgelopen ik wou nog wat leuke dingen doen maar als ik dan zie hoe snel het verkloot word dan schiet het niet op,

En Financieel schiet ik er geen klote mee op want de auto word nooit zoals die was van tevoren ook mijn deur moet gespoten worden en dat word dan ook het eerste spuitwerk op deze auto,

En over die schroevendraaier kun je heel veel zeggen of heel weinig maar ik denk niet dat deze van de dader zelf was ''Neem aan dat ze niet zo dom zijn'' ook deze zou die wel ergens gestolen hebben.
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
bzb
Berichten: 3161
Lid geworden op: 16 apr 2012, 20:42

Re: MkVI Nmgn # Downgrade v² Pagina 43

Bericht door bzb »

Enorm klote jij doet zo veel moeite voor je auto zo goed mogelijk te krijgen. Nadeel van al je anti diefstal maatregelen is dat ze onzichtbaar zijn, de dief gaat er vanuit dat tie er zo mee wegrijd. En een bordje protected by staffpride zegt ook weinig.
O2RS
Berichten: 446
Lid geworden op: 12 aug 2012, 13:28
Type auto: Audi S4 Avant

Re: MkVI Nmgn # Downgrade v² Pagina 43

Bericht door O2RS »

Dit is gewoon klote Tonnie!
Van andermans spullen afblijven zit er tegenwoordig echt niet meer in jammer genoeg.
Sterkte en succes met de verdere afhandeling!
Stay positive en dadelijke weer genieten!!
Audi S4 Avant B8, JD motor en S-Tronic software (529pk/640nm)
ex: Octavia RS Combi, JD stage 2 (309pk/448nm)
Gebruikersavatar
MkVI Nmgn
Berichten: 5037
Lid geworden op: 11 jul 2011, 21:24
Type auto: Golf7R
Locatie: Gelderland zuid

Re: MkVI Nmgn # Downgrade v² Pagina 43

Bericht door MkVI Nmgn »

O2RS schreef:Dit is gewoon klote Tonnie!
Van andermans spullen afblijven zit er tegenwoordig echt niet meer in jammer genoeg.
Sterkte en succes met de verdere afhandeling!
Stay positive en dadelijke weer genieten!!
Ik ben nog aan de positieve kant alleen me vriendin heeft geen goed woord meer over :lol:
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
Gebruikersavatar
Glenne
Berichten: 586
Lid geworden op: 11 sep 2011, 16:09
Type auto: Golf VI GTI
Locatie: West-Vlaanderen

Re: MkVI Nmgn # Downgrade v² Pagina 43

Bericht door Glenne »

serieus klote.
mocht je die personen op heterdaad betrappen dan maak je ze gewoon af volgens mij uit woede.
maar zoals je zelf al zei is het enkel materiaal en is het gezin ongedeerd.
het is misschien ver gezocht, maar beveilig ook je huis zodat ze niet plots naast je bed staan met een blaffer tegen je hoofd en vragen om de sleutels.
kun je mij (via pm) wat info geven hoe je je wagen hebt beveiligd? daarom niet alle details want ik neem aan dat je die niet graag verspreid en wat de kostprijs is.

gr
Golf VI GTI
Gebruikersavatar
MkVI Nmgn
Berichten: 5037
Lid geworden op: 11 jul 2011, 21:24
Type auto: Golf7R
Locatie: Gelderland zuid

Re: MkVI Nmgn # Downgrade v² Pagina 43

Bericht door MkVI Nmgn »

Glenne schreef:serieus klote.
mocht je die personen op heterdaad betrappen dan maak je ze gewoon af volgens mij uit woede.
maar zoals je zelf al zei is het enkel materiaal en is het gezin ongedeerd.
het is misschien ver gezocht, maar beveilig ook je huis zodat ze niet plots naast je bed staan met een blaffer tegen je hoofd en vragen om de sleutels.
kun je mij (via pm) wat info geven hoe je je wagen hebt beveiligd? daarom niet alle details want ik neem aan dat je die niet graag verspreid en wat de kostprijs is.

gr
Bij mij binnen zullen ze niet 1.2.3. Doen Woon 10hoog de vluchtroute die duurt minimaal 3min en dat soort risico nemen ze niet snel denk ik en de informatie zal ik je wel even via Pb doen :)
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
GTIED30
Berichten: 195
Lid geworden op: 02 jul 2012, 14:26
Type auto: GTI edition 30

Re: MkVI Nmgn # Downgrade v² Pagina 43

Bericht door GTIED30 »

Erg kloten om te horen!! Alleen de tijd en de energie die je er weer in moet stoppen Grrrr..
En dan nog het idee dat ze misschien ooit nog weer een poging ondernemen .
Ik hoop toch voor je dat je de hobby weer kunt oppakken !!

Succes met de afhandeling .

Gr.
Gebruikersavatar
RobvR
Berichten: 1684
Lid geworden op: 16 apr 2011, 23:32
Type auto: MK1 GTI+G60+ED35
Locatie: Noord Limburg

Re: MkVI Nmgn # Downgrade v² Pagina 43

Bericht door RobvR »

Je staat er eg positief in en hou dat ook zo, maar het blijft triest dat er gasten zijn die andermans eigendom zo kunnen mollen. En dan ook nog op deze manier ... amateurs!
Groet RobvR
Gebruikersavatar
MkVI Nmgn
Berichten: 5037
Lid geworden op: 11 jul 2011, 21:24
Type auto: Golf7R
Locatie: Gelderland zuid

Re: MkVI Nmgn # Downgrade v² Pagina 43

Bericht door MkVI Nmgn »

RobvR schreef:Je staat er eg positief in en hou dat ook zo, maar het blijft triest dat er gasten zijn die andermans eigendom zo kunnen mollen. En dan ook nog op deze manier ... amateurs!
Kan me eigen wel druk maken maar het is toch al gebeurt,
En idd stelletje amateurs raam eruit tikken en cilinderslot breken is zo 2009...
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
Gebruikersavatar
JR-Mk5gti
Berichten: 199
Lid geworden op: 18 jun 2012, 13:35
Type auto: mk5 gti

Re: MkVI Nmgn # Downgrade v² Pagina 43

Bericht door JR-Mk5gti »

Grrr hier word je niet goed van, veel sterkte met de afhandeling.
Ik zou nooit meer lekker slapen als dit me zou gebeuren.
Ik had ff gegoogled op rdb. http://www.rb-groep.nl/onze-organisatie/rdb.html
Maar goed dat is zoeken naar een speld in een hooiberg.
Groetjes Jordi.
bzb
Berichten: 3161
Lid geworden op: 16 apr 2012, 20:42

Re: MkVI Nmgn # Downgrade v² Pagina 43

Bericht door bzb »

ja het bewijst nog weinig, wellicht is de oorspronkelijker eigenaar hem al 10 jaar kwijt.
Gebruikersavatar
Edition30
Berichten: 2663
Lid geworden op: 16 apr 2011, 21:55
Type auto: Edition 30
Locatie: Zuid-Holland

Re: MkVI Nmgn # Downgrade v² Pagina 43

Bericht door Edition30 »

Te triest voor woorden.....................


Succes met de schadeafwikkeling Tonnie.
Gr. Renco


Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
ErikGTI

Re: MkVI Nmgn # Downgrade v² Pagina 43

Bericht door ErikGTI »

Ik heb een Bearlock maar ze kunnen hem dan toch gewoon wegslepen of mis ik iets.. :?:
Gebruikersavatar
MkVI Nmgn
Berichten: 5037
Lid geworden op: 11 jul 2011, 21:24
Type auto: Golf7R
Locatie: Gelderland zuid

Re: MkVI Nmgn # Downgrade v² Pagina 43

Bericht door MkVI Nmgn »

ErikGTI schreef:Ik heb een Bearlock maar ze kunnen hem dan toch gewoon wegslepen of mis ik iets.. :?:
Als ze mijn auto niet uit de P krijgen dan kunnen ze hem niet slepen omdat de auto gewoon in de parkeerstand staat en niet in zijn vrij, of hij moet met zijn voetjes van de vloer maar welke crimineel heeft zo een oprij wagen tot zijn beschikking en hoe erg opvallend zal dat wel niet zijn? Zoveel risico gaan ze niet lopen dan gaan ze wel naar de volgende toe.
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
Gebruikersavatar
Bootje_Ronald
Berichten: 185
Lid geworden op: 06 okt 2012, 03:09
Type auto: Golf MK6 GTi DSG
Locatie: midden van het land

Re: MkVI Nmgn # Downgrade v² Pagina 43

Bericht door Bootje_Ronald »

Allereerst: veel succes met het herstel van je auto, het is te zot voor woorden dat je nergens je eigendommen achter kunt laten...Dan druk ik me zachtjes uit!

Iedere maatregel die je neemt, werkt vertragend. Ze zullen dus (helaas) eerder naar je buurman gaan. Maar als men toch met een oplegger gaat rijden, zijn de voetjes zo van de vloer en een paar rollers er onder...Maar denk niet dat dergelijke praktijken gaat uitvoeren; veel te tijdrovend en je alarm zal afgaan...

Wat enorm balen dit!!!
Groet, Ronald
MK6 GTi- Executive Plus / Advance
martijn1986
Berichten: 37
Lid geworden op: 12 nov 2011, 22:41
Type auto: Ed30 en Ed35

Re: MkVI Nmgn # Downgrade v² Pagina 43

Bericht door martijn1986 »

Tering wat een gezeik weer :x , en wat een slagveld hebben ze er van gemaakt , staat je auto voor de deur ? Wij hebben een babyphone in de auto :D . Maar geen alarm ?
Gebruikersavatar
jaco
Berichten: 326
Lid geworden op: 17 mei 2011, 23:36
Type auto: Golf GTI Clubsport
Locatie: Achterhoek

Re: MkVI Nmgn # Downgrade v² Pagina 43

Bericht door jaco »

Ontzettend klote situatie, maar moest hardop lachen toen ik las:
"frikadel kopen waar een kapotte hond nog niet tegen aan zeikt" :lol: :lol:
Gesloten

Terug naar “Projecten”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten