Alarmerend! Webshop met inbrekersgereedschap voor je VAG!

Is je auto gestolen of iemand anders z'n auto? Post het hier.
Topic-titel moet kenteken, merk, type en kleur bevatten.
Tekst zelf moet omgeving en kenmerken van de auto vermelden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Dennis
Berichten: 39
Lid geworden op: 31 jul 2011, 17:17
Type auto: Polo 6R GTI
Contacteer:

Alarmerend! Webshop met inbrekersgereedschap voor je VAG!

Bericht door Dennis »

Zie dit blog op Seat-Online.nl. Bizar dat dit soort figuren open en bloot inbrekerstuig kan verkopen. Gek dat er zoveel Golfjes gejat worden. :(

http://www.seat-online.nl/entry.php?27- ... rijd-wacht

Hopelijk is die site snel uit de lucht!
Polo 6R GTI - 01/03/2012
Gengar
Berichten: 1322
Lid geworden op: 28 aug 2012, 21:25
Type auto: VW Golf 6 GTI

Re: Alarmerend! Webshop met inbrekersgereedschap voor je VAG

Bericht door Gengar »

Geen wonder dat er zoveel VAG voertuigen worden gejat :shock: Gaat de politie of PON er nog wat aan doen :?:
-SANDER-
Berichten: 136
Lid geworden op: 23 sep 2012, 20:29
Type auto: MK5 GTI Oranje
Locatie: Alblasserdam

Re: Alarmerend! Webshop met inbrekersgereedschap voor je VAG

Bericht door -SANDER- »

Gek zat!
Gebruikersavatar
Meik
Berichten: 423
Lid geworden op: 14 aug 2012, 11:23
Type auto: Golf MK6 GTI DSG
Locatie: Zuid Holland

Re: Alarmerend! Webshop met inbrekersgereedschap voor je VAG

Bericht door Meik »

Bizar
Groet,
Meik

Golf MK6 GTI DSG 2.0 TSI 297 PK
Golf MK3/4 Cabrio 1.9 TDI 110 PK
Gebruikersavatar
HC1973
Berichten: 311
Lid geworden op: 09 jul 2011, 14:55
Type auto: Golf VI GTI
Locatie: Regio Breda

Re: Alarmerend! Webshop met inbrekersgereedschap voor je VAG

Bericht door HC1973 »

Ik zie dat deze "ondernemer" bankiert bij de Rabobank.

Ik zal deze klant (volgende week) daar eens voorleggen voor een integriteitsonderzoek.
Nu:
- VW Golf VI GTI DSG, DDC, Deep Black, 18" Detroit&
- Seat Ibiza FR, Magic Black

Afbeelding

Hiervoor:
- Audi A4 Avant Proline Business 2.0 TFSI & Audi A4 1.8T
- Peugeot 106 GTI & Peugeot 106 XSI
Gebruikersavatar
NICO!
Forumeigenaar
Berichten: 3557
Lid geworden op: 16 apr 2011, 16:22
Type auto: BMW iX3
Locatie: Flevoland

Re: Alarmerend! Webshop met inbrekersgereedschap voor je VAG

Bericht door NICO! »

Zo, de tekst hier ook maar even plaatsen:
Te paard makkers, de strijd wacht!
Rate this Entry
37 Comments
by FRchippie , Yesterday at 16:27 (1444 Views)

Al heel wat jaren zien ‘we’ op dit forum autodiefstallen voorbijkomen. Leon 1P, Leon 1M, het maakt allemaal niks uit. Het wachten is nog even op de eerste eigenaar van een 5F die zich meldt. Ik ben zelf twee keer slachtoffer geweest en weet dus waar ik het over heb. Alles wat iets meer vermogen heeft dan de standaard Leon wordt gestolen. Benzine- of dieselmotor, als het pk’s heeft verdwijnt het.

De oorzaak kennen we ook allemaal: de onderdelen passen in alle andere modellen van de VAG-groep en zijn dus goud waard voor criminelen. Zo’n diefstal is kinderlijk eenvoudig; een beetje brutaal zijn, een beetje surfen op het grote internet en enige kennis van auto’s is voldoende om een Leon te kunnen ontvreemden.

Zo zijn er op E-bay met enige regelmaat zogenaamde Polenschleussel te vinden. Daarmee ram je het slot van een VW of Seat eenvoudig open. Even omdraaien en hop instappen. Maar op E-bay verdwijnen die advertenties telkens weer omdat oplettende gebruikers de beheerders erop attenderen dat het hier inbraakgereedschap betreft. Maar in het kader van de VOC-mentaliteit heeft een Nederlandse ondernemer een gat in de markt ontdekt. (Lang leve de SIDN.) Mocht u de ondernemer in kwestie willen feliciteren doe dat dan via dit mailadres, gezien de opzichtige hotmail ‘ik wil niet gevonden worden’ harrie_veen connectie is dit mailadres misschien beter. Dat hoort namelijk bij deze site. En die verkoopt dus zonder daar een geheim van te maken het gereedschap om een VAG-auto mee te stelen.

Even een mooie quote:

“Polensleutel van gehard staal voor VAG auto's: Audi, Volkswagen, Seat, Skoda, Porsche.
Dit is het nieuwe model sleutel die werkt op VAG autos vanaf 1996 tot heden.
Met deze sleutel is het kinderspel om een slot te openen van de meeste VAG auto's dit geld ook voor het contactslot.”

Daar zit geen woord Spaans bij. Wel een hele mooie taalfout, maar goed, het gaat natuurlijk allemaal om geld, dus ik snap best dat de websitemaker dat liever niet met dt schrijft.

“Goedemiddag meneer, U wilt een Leon stelen? Geen punt, wij verkopen alles wat u nodig heeft. Kijk eens hier, hier en om het allemaal nog wat eenvoudiger te maken hebben we ook nog deze.” Een kind kan de was doen.

Zeg meneer de rechercheur die mij laatst een jaar na de diefstal van mijn auto belde, U was bezig met een dossiertje opbouwen over een bepaalde jongeman. Misschien is dit wat voor uw volgende dossier. Ik zal alvast wat gegevens opsommen: Er staat keurig een webshopkeurmerk bovenaan de site net als het logo van Ideal en Paypal. Niet heel verrassend dat die links niet actief zijn. Geen idee wat dat leuke ‘webshopper’ keurmerk inhoudt trouwens, want daar is niks over te vinden. Dat zal dus niet veel zijn. Ze hebben zelfs een Facebookpagina , weinig vrienden, dat dan weer wel…. Het bedrijf staat in Nederland ingeschreven bij de Kamer van Koophandel met als vestigingsplaats een Duits adres. Als communicatiemiddel gebruikt deze betrouwbare website een formuliertje of een gsm nummer. En het mooiste komt nog: ophalen of verzenden kan allemaal. Ophalen moet dan wel bij McDonalds Hoogeveen. Leest u ook mee meneer McDonald?

Dappere strijders, laat ons het internet aanwenden voor iets goeds en de mooie site en zijn eigenaar onder de aandacht brengen van vrienden, familie, kennissen, PON, je dealer, oom agent, je verzekeringsmaatschappij (die willen vast ook wel een beetje druk uitoefenen op de politie, kost toch een hoop centjes al die VAG-modelletjes die verdwijnen). Meneer Van der Veen en zijn klopsleutelwinkeltje waarin hij overigens nog het één en ander aan inbraakwerktuigen en handig sleutelwerk verkoopt, moet maar heel snel van het internet verdwijnen. Want ik ben voor vrijheid op het internet, maar die vrijheid houdt op waar criminaliteit begint en deze meneer heeft die grens opgezocht en overschreden.

Kortom: Mannen, te paard. We trekken ten strijde. Gebruik uw Facebook, Twitter en laat het grote internet zijn werk verder maar doen.
Groeten, Nico
SabGTI
Berichten: 72
Lid geworden op: 10 aug 2011, 15:25
Type auto: Golf MK5 R32

Re: Alarmerend! Webshop met inbrekersgereedschap voor je VAG

Bericht door SabGTI »

moet niet gekker worden, dat dit zomaar kan.
Golf 5 GTI bj. 2005 ABT
Gebruikersavatar
GolfL
Berichten: 1533
Lid geworden op: 18 mei 2011, 17:10
Type auto: MKV GTI ED30 DSG

Re: Alarmerend! Webshop met inbrekersgereedschap voor je VAG

Bericht door GolfL »

Als je Vag drive box intypt op google zie je veel meer hits.

Zelfs Celtemp verkoopt het! : http://www.celtemp-services.nl/vag-driv ... -1865.html
Golf 5 GTI DSG ED30 on Air

JD stage 2 340pk/460nm | Milltek | Carbonio | 3SDM | Airlift | Viair
Gengar
Berichten: 1322
Lid geworden op: 28 aug 2012, 21:25
Type auto: VW Golf 6 GTI

Re: Alarmerend! Webshop met inbrekersgereedschap voor je VAG

Bericht door Gengar »

GolfL schreef:Als je Vag drive box intypt op google zie je veel meer hits.

Zelfs Celtemp verkoopt het! : http://www.celtemp-services.nl/vag-driv ... -1865.html
Je hebt gelijk, maar er staat onderaan wel geschreven dat zij uitsluitend aan garages verkopen.
bzb
Berichten: 3161
Lid geworden op: 16 apr 2012, 20:42

Re: Alarmerend! Webshop met inbrekersgereedschap voor je VAG

Bericht door bzb »

ja die zijn allemaal eerlijk dat scheelt :lol:

maar in de meeste gevallen hier slaan ze gewoon een ruit eruit en kraken ze de pc, nog goedkoper blijkbaar
Plaats reactie

Terug naar “Gestolen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 137 gasten