Golf 6 t best beveiligen?

Voor alle modellen. Geef wel aan om welk type het gaat door voor je post het type tussen [ ] te zetten.
Diiaan92
Berichten: 86
Lid geworden op: 03 jun 2013, 20:28
Type auto: Golf 6

Golf 6 t best beveiligen?

Bericht door Diiaan92 »

Vraagje, ik ga binnenkort nieuwe golf aanschaffen, mijn andere is gestolen en niet terug gevonden (nu 2.5 week geleden). De nieuwe golf wil ik extra goed beveiligen, omdat het stelen hier in rdam heel hoog ligt. Nu is mijn vraag wat kan ik t beste ermee doen? Er komt een 3 alarm op, een bearlock, zo een ding dat je gaspendaal en rem vast zit, t stekkertje waar ze hun laptop op aansluiten ergens anders plaatsenen wil er gps in. Wat kan ik nog meer doen om m extra goed te beveiligen? En welke gps is t beste, op internet varieert t van 80 tot 500 euro. Wie heeft hier ervaring mee? Alvast bedankt!
Gebruikersavatar
MkVI Nmgn
Berichten: 5037
Lid geworden op: 11 jul 2011, 21:24
Type auto: Golf7R
Locatie: Gelderland zuid

Re: Golf 6 t best beveiligen?

Bericht door MkVI Nmgn »

Goede verzekering.
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
Diiaan92
Berichten: 86
Lid geworden op: 03 jun 2013, 20:28
Type auto: Golf 6

Re: Golf 6 t best beveiligen?

Bericht door Diiaan92 »

Ja, wil sowieso even kijken voor andere verzekering nu ook krijg dagwaarde maar terug.. Maar die verzekering regelt me vader. Heb jij toevallig verstand van gps? Heb t forum al doorgekeken maar niet zoveel over kunnen vinden of ik heb er overheen gekeken. Dankje
Gebruikersavatar
MkVI Nmgn
Berichten: 5037
Lid geworden op: 11 jul 2011, 21:24
Type auto: Golf7R
Locatie: Gelderland zuid

Re: Golf 6 t best beveiligen?

Bericht door MkVI Nmgn »

Diiaan92 schreef:Ja, wil sowieso even kijken voor andere verzekering nu ook krijg dagwaarde maar terug.. Maar die verzekering regelt me vader. Heb jij toevallig verstand van gps? Heb t forum al doorgekeken maar niet zoveel over kunnen vinden of ik heb er overheen gekeken. Dankje
Gps zal ik niet aanbeginnen bijna elke inbreker gebruikt GPS JAMMER die het signaal blokt dus je betaald je scheel aan abonnement kosten of prepaid kosten. Terwijl je auto nooit terug gevonden gaat worden. Een Bearlock is een goede oplossing en een onderbreking misschien eens contact opnemen met staffpride die kan beide inbouwen voor een nette prijs.
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
Diiaan92
Berichten: 86
Lid geworden op: 03 jun 2013, 20:28
Type auto: Golf 6

Re: Golf 6 t best beveiligen?

Bericht door Diiaan92 »

Hartstikke bedankt voor je advies!! ;)
Gebruikersavatar
NielsED30
Berichten: 1231
Lid geworden op: 11 aug 2011, 20:49
Type auto: MK7 GTI Clubsport
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Golf 6 t best beveiligen?

Bericht door NielsED30 »

Je moet je k-line onderbreken d.m.v. een schakelaartje en die wegwerken op een plek die je niet zo snel vind, en alleen jij weet. De k-line is eigenlijk het draadje die de communicatie verzorgd met alle regelapparaten, is die onderbroken, komt het dievengilde nergens meer in en kunnen ze hem niet meer meenemen.
Golf VII GTI Clubsport - 375PK, 500NM

Ex: Golf VI GTI - 285PK, 415NM
Ex: Golf V GTI Edition30 - 385PK, 506NM
Ex: Golf IV GTI 25 Jahre Jubileum Edition - 310PK, 430NM
Gebruikersavatar
MkVI Nmgn
Berichten: 5037
Lid geworden op: 11 jul 2011, 21:24
Type auto: Golf7R
Locatie: Gelderland zuid

Re: Golf 6 t best beveiligen?

Bericht door MkVI Nmgn »

Ik durf met zekerheid te zeggen dat als je die onderbreekt dat je met foutmeldingen komt te zitten. En tegenwoordig nemen ze de golf 6 binnen 1 minute mee dus de beste beveiliging is toch hardwarematig zoals een klasse 3 alarm is weg gegooid geld want die is bij mij ook tweemaal toe niet afgegaan en wel een totaal plaatje van €10.000 schade. Nu ik een Bearlock in mijn auto heb is er geen poging meer gewaagd waarschijnlijk omdat der nog steeds 10x zoveel auto's staan die ze makkelijker mee krijgen en de kans vermindert om gepakt te worden.
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
Gebruikersavatar
KnuffelTurk
Berichten: 1181
Lid geworden op: 28 jan 2013, 22:32
Locatie: Uit de Buurt

Re: Golf 6 t best beveiligen?

Bericht door KnuffelTurk »

MkVI Nmgn schreef:Ik durf met zekerheid te zeggen dat als je die onderbreekt dat je met foutmeldingen komt te zitten. En tegenwoordig nemen ze de golf 6 binnen 1 minute mee dus de beste beveiliging is toch hardwarematig zoals een klasse 3 alarm is weg gegooid geld want die is bij mij ook tweemaal toe niet afgegaan en wel een totaal plaatje van €10.000 schade. Nu ik een Bearlock in mijn auto heb is er geen poging meer gewaagd waarschijnlijk omdat der nog steeds 10x zoveel auto's staan die ze makkelijker mee krijgen en de kans vermindert om gepakt te worden.
+1
Met vriendelijke groet,

KnuffelTurk


____________________________________________________


''Grappen over vrouwen zijn niet leuk. Tenzij ze om te lachen zijn.''
73GTI
Berichten: 584
Lid geworden op: 22 feb 2012, 16:16
Type auto: 73MKVR32
Locatie: amsterdam

Re: Golf 6 t best beveiligen?

Bericht door 73GTI »

Ik kom uit 020 :lol: en heb een garage gekocht voor de beveiliging :mrgreen:(ook extra startonderbreker)
resultaat: van 5x ingebroken/poging diefstal in 3 jaar, naar 0x nu hij binnen slaapt 8-)

mvg lex
Mvg Lex

I'd rather push my VW than drive an Opel.
WJ_GTI
Berichten: 30
Lid geworden op: 13 apr 2012, 17:07
Type auto: Golf MK VII GTI

Re: Golf 6 t best beveiligen?

Bericht door WJ_GTI »

Burak schreef:
MkVI Nmgn schreef:Ik durf met zekerheid te zeggen dat als je die onderbreekt dat je met foutmeldingen komt te zitten. En tegenwoordig nemen ze de golf 6 binnen 1 minute mee dus de beste beveiliging is toch hardwarematig zoals een klasse 3 alarm is weg gegooid geld want die is bij mij ook tweemaal toe niet afgegaan en wel een totaal plaatje van €10.000 schade. Nu ik een Bearlock in mijn auto heb is er geen poging meer gewaagd waarschijnlijk omdat der nog steeds 10x zoveel auto's staan die ze makkelijker mee krijgen en de kans vermindert om gepakt te worden.
+2
Golf VII GTI Clubsport / Black Magic / DSG / Pretoria velgen
Gebruikersavatar
staffpride
Berichten: 2711
Lid geworden op: 31 dec 2011, 00:20
Type auto: Golf MK6 GTI + Lupo
Locatie: Alblasserdam
Contacteer:

Re: Golf 6 t best beveiligen?

Bericht door staffpride »

73GTI schreef:Ik kom uit 020
Das al erg zat :(



:lol:
MVG EMServices

Afbeelding
Diiaan92
Berichten: 86
Lid geworden op: 03 jun 2013, 20:28
Type auto: Golf 6

Re: Golf 6 t best beveiligen?

Bericht door Diiaan92 »

Maar dat stekkertje vervangen waar ze hun laptop op aansluiten kan gewoon wel verstopt worden toch en een neppe plaatsen zonder dat er storingen komen?
Gebruikersavatar
KnuffelTurk
Berichten: 1181
Lid geworden op: 28 jan 2013, 22:32
Locatie: Uit de Buurt

Re: Golf 6 t best beveiligen?

Bericht door KnuffelTurk »

Diiaan92 schreef:Maar dat stekkertje vervangen waar ze hun laptop op aansluiten kan gewoon wel verstopt worden toch en een neppe plaatsen zonder dat er storingen komen?
Ze stelen de auto via de km teller plaat.
Met vriendelijke groet,

KnuffelTurk


____________________________________________________


''Grappen over vrouwen zijn niet leuk. Tenzij ze om te lachen zijn.''
Diiaan92
Berichten: 86
Lid geworden op: 03 jun 2013, 20:28
Type auto: Golf 6

Re: Golf 6 t best beveiligen?

Bericht door Diiaan92 »

En dat kan met niks verkomen worden? Dacht juist dat ze via obd kabel deden joh snap er nu helemaal niks meer van :p
Lean
Berichten: 198
Lid geworden op: 08 jan 2012, 15:22

Re: Golf 6 t best beveiligen?

Bericht door Lean »

Het dievengilde wordt steeds creatiever.
Gebruikersavatar
KnuffelTurk
Berichten: 1181
Lid geworden op: 28 jan 2013, 22:32
Locatie: Uit de Buurt

Re: Golf 6 t best beveiligen?

Bericht door KnuffelTurk »

Diiaan92 schreef:En dat kan met niks verkomen worden? Dacht juist dat ze via obd kabel deden joh snap er nu helemaal niks meer van :p
Een bearlock is meer dan genoeg + onderbreking maar daar heb jehet al over gehad met staffpride ;)
Met vriendelijke groet,

KnuffelTurk


____________________________________________________


''Grappen over vrouwen zijn niet leuk. Tenzij ze om te lachen zijn.''
Diiaan92
Berichten: 86
Lid geworden op: 03 jun 2013, 20:28
Type auto: Golf 6

Re: Golf 6 t best beveiligen?

Bericht door Diiaan92 »

Net bij de dealer geweest om te informeren over de witte golf die hij binnen krijgt. Hij heeft zelf een gti en heeft de sloten van de deur veranderd (hij liet t me ook zien) nu zei die dat ik dat ook t beste erbij kan doen, maar heb t gevoel dat ze dat toch wel open krijgen.. Burak over welke onderbreking heb jij t nou onder storingen te krijgen haha sorry hoor snap er niks meer van (ben een meisje die hebben geen verstand van zulk soort dingen :p)
Gebruikersavatar
KnuffelTurk
Berichten: 1181
Lid geworden op: 28 jan 2013, 22:32
Locatie: Uit de Buurt

Re: Golf 6 t best beveiligen?

Bericht door KnuffelTurk »

Diiaan92 schreef:Net bij de dealer geweest om te informeren over de witte golf die hij binnen krijgt. Hij heeft zelf een gti en heeft de sloten van de deur veranderd (hij liet t me ook zien) nu zei die dat ik dat ook t beste erbij kan doen, maar heb t gevoel dat ze dat toch wel open krijgen.. Burak over welke onderbreking heb jij t nou onder storingen te krijgen haha sorry hoor snap er niks meer van (ben een meisje die hebben geen verstand van zulk soort dingen :p)
Pff zonde voor je geld laat je slot lekker zitten of hij moet het gratis doen ( en wanneer je batt van de AB leeg is ofzo dan kom je je auto ook niet meer in ), ze tillen je raam eruit ik 1 geheel ( afgelopen zondag nog iemand gesproken die zijn raam in 1 geheel naast zijn auto vond. En voor de onderbreking waardoor je geen meldingen krijg moet je staffpride ff een berichtje sturen.
Met vriendelijke groet,

KnuffelTurk


____________________________________________________


''Grappen over vrouwen zijn niet leuk. Tenzij ze om te lachen zijn.''
Diiaan92
Berichten: 86
Lid geworden op: 03 jun 2013, 20:28
Type auto: Golf 6

Re: Golf 6 t best beveiligen?

Bericht door Diiaan92 »

Ga ik zeker doen, wacht nog ffies tot ik m bijna heb maar doe bearlock komt er sws in!!! Hartstikke bedankt !
Gebruikersavatar
eddiea
Berichten: 569
Lid geworden op: 27 feb 2013, 21:38
Type auto: Golf MK6 GTI

Re: Golf 6 t best beveiligen?

Bericht door eddiea »

Als ik op de site van bearlock kijk zie ik scm gecertificeerde bedrijven en niet gecertificeerde bedrijven. Nu zitten in mijn omgeving natuurlijk alleen de niet gecertificeerde bedrijven. Maakt dit nog uit?

Gr

Ed
Gebruikersavatar
KnuffelTurk
Berichten: 1181
Lid geworden op: 28 jan 2013, 22:32
Locatie: Uit de Buurt

Re: Golf 6 t best beveiligen?

Bericht door KnuffelTurk »

eddiea schreef:Als ik op de site van bearlock kijk zie ik scm gecertificeerde bedrijven en niet gecertificeerde bedrijven. Nu zitten in mijn omgeving natuurlijk alleen de niet gecertificeerde bedrijven. Maakt dit nog uit?

Gr

Ed
En wat is jou omgeving? En ja ik zou toch voor gecertificeerde bedrijven gaan want sommige verzekringsmaatschappijen geven korting als je een bearlock heb.
Met vriendelijke groet,

KnuffelTurk


____________________________________________________


''Grappen over vrouwen zijn niet leuk. Tenzij ze om te lachen zijn.''
Gebruikersavatar
eddiea
Berichten: 569
Lid geworden op: 27 feb 2013, 21:38
Type auto: Golf MK6 GTI

Re: Golf 6 t best beveiligen?

Bericht door eddiea »

Dezelfde als Diane omgeving 010. Ik zie wel een camperbedrijf redelijk dichtbij maar om daar mijn auto te gaan brengen?
Gebruikersavatar
KnuffelTurk
Berichten: 1181
Lid geworden op: 28 jan 2013, 22:32
Locatie: Uit de Buurt

Re: Golf 6 t best beveiligen?

Bericht door KnuffelTurk »

eddiea schreef:Dezelfde als Diane omgeving 010. Ik zie wel een camperbedrijf redelijk dichtbij maar om daar mijn auto te gaan brengen?
In omg dordrecht doen staffpride en klouxone miss kan je hun ff benaderen
Met vriendelijke groet,

KnuffelTurk


____________________________________________________


''Grappen over vrouwen zijn niet leuk. Tenzij ze om te lachen zijn.''
Gebruikersavatar
eddiea
Berichten: 569
Lid geworden op: 27 feb 2013, 21:38
Type auto: Golf MK6 GTI

Re: Golf 6 t best beveiligen?

Bericht door eddiea »

Ok dank je wel! Als ik de auto heb zal ik ze contacten.
Gebruikersavatar
MkVI Nmgn
Berichten: 5037
Lid geworden op: 11 jul 2011, 21:24
Type auto: Golf7R
Locatie: Gelderland zuid

Re: Golf 6 t best beveiligen?

Bericht door MkVI Nmgn »

Welk slot hebben ze aangeraakt bij mij ? :lol:
Zoals Burak zei ze halen je Tellerunit eruit en daarmee starten ze hem.
DUUUUUUSSSSSSSS Bearlock erin en een onderbreking. en dan heb ik het niet over je OBD stekker.


Afbeelding
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
Plaats reactie

Terug naar “Electronica en Audio / Video”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 72 gasten