OPROEP!!! Roestvorming op dorpels?

Bespreek hier alles met betrekking tot de mkIV.
fz-errie
Berichten: 6
Lid geworden op: 10 jul 2013, 09:46
Type auto: Golf MK5 GTI

OPROEP!!! Roestvorming op dorpels?

Bericht door fz-errie »

Beste mensen,

Zoals ik ook in mijn " voorsteltopic" heb geschreven, ben ik op zoek naar een Golf V GTI omdat ik het een geweldig mooie auto vind. Bij mijn zoektocht naar een goed exemplaar ( ik heb er tot nu toe 3 bekeken van het bj. 2005) is mij opgevallen dat er bij alle 3 exemplaren voor op de dorpels ( onder de voorschermen) roestvorming zit.

Bij navraag bij de importeur of dit onder garantie valt ( 12 jaar voor roesten van binnenuit), werd mij vertelt dat het per geval bekeken werd ( diagnose door een dealer). Als er bij alle drie de exemplaren die ik bekeken heb op exact dezelfde plekken roestvorming zit, dan is de kans dat het een externe oorzaak heeft volgens mij toch wel erg klein.

Als er meer mensen zijn die hetzelfde euvel hebben bij hun Golf, dan zal het voor de importeur toch moeilijk vol te houden zijn dat het geen roest van binnenuit is. Ik wil die mensen dan ook vragen om het in deze topic te melden. Als het een groot aantal is, wil ik dit kenbaar maken aan de importeur en op die manier proberen een algemene afhandeling van het roestprobleem te bewerkstelligen, zodat niet iedereen die het aangaat apart maar moet afwachten of een dealer het als roest van binnenuit ziet of niet.

Ik ben heel benieuwd.
Plaats reactie

Terug naar “GOLF IV GTI”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten