Xenon lichten Golf 6 GTI

Hier kan je alle handleidingen vinden voor het forum. Hoe plaats ik een foto? Etc. Etc. Ook al je vragen en ideeen voor het forum zijn hier welkom!
Plaats reactie
fredje87
Berichten: 8
Lid geworden op: 21 jan 2013, 12:52
Type auto: Golf MK6 GTI
Locatie: Tielt

Xenon lichten Golf 6 GTI

Bericht door fredje87 »

Hallo

Ik hou dit forum al even in het oog, maar dit zal wellicht mijn eerste post zijn.

Sedert November vorig jaar heb ik een nieuwe Golf 6 GTI gekocht, bevat redelijk wat opties afgezien van de GPS (die heb ik toch op mijn smartphone) alsook Xenon lichten (wat ik me nu wel beklaag).

Vorige week ben ik naar mijn garagehouder geweest om te vragen of hij dit er nog kon in krijgen, hij gaf aan dat het moeilijk ging zijn en dat dit veel te veel geld ging kosten zonder daar een concreet bedrag op te plakken. Heeft iemand van jullie ervaring met het plaatsen van Xenon lichten? Moeten de koplampen dan 1 op 1 vervangen worden door andere met Xenon of hoe gaat dat in zijn werk + op hoeveel mag ik ongeveer rekenen mocht ik dit laten doen?

Bedankt!
VW Golf 6 GTI - 2013
Gebruikersavatar
Renekesgti
Berichten: 1185
Lid geworden op: 08 jun 2011, 15:54
Type auto: MK7 GTI CS
Contacteer:

Re: Xenon lichten Golf 6 GTI

Bericht door Renekesgti »

fredje87 schreef:Hallo

Ik hou dit forum al even in het oog, maar dit zal wellicht mijn eerste post zijn.

Sedert November vorig jaar heb ik een nieuwe Golf 6 GTI gekocht, bevat redelijk wat opties afgezien van de GPS (die heb ik toch op mijn smartphone) alsook Xenon lichten (wat ik me nu wel beklaag).

Vorige week ben ik naar mijn garagehouder geweest om te vragen of hij dit er nog kon in krijgen, hij gaf aan dat het moeilijk ging zijn en dat dit veel te veel geld ging kosten zonder daar een concreet bedrag op te plakken. Heeft iemand van jullie ervaring met het plaatsen van Xenon lichten? Moeten de koplampen dan 1 op 1 vervangen worden door andere met Xenon of hoe gaat dat in zijn werk + op hoeveel mag ik ongeveer rekenen mocht ik dit laten doen?

Bedankt!
Stuur staffpride even een berichtje of Klouxone. Die kunnen dit regelen voor je.

Je hebt nodig: Een boordnet highline, adapterkabels en natuurlijk de Xenon lampen. Een hoogteregelsensor is natuurlijk ook mooi om meteen mee te nemen, zodat je je mede weggebruikers niet verblind.
fredje87
Berichten: 8
Lid geworden op: 21 jan 2013, 12:52
Type auto: Golf MK6 GTI
Locatie: Tielt

Re: Xenon lichten Golf 6 GTI

Bericht door fredje87 »

Renekesgti schreef:
fredje87 schreef:Hallo

Ik hou dit forum al even in het oog, maar dit zal wellicht mijn eerste post zijn.

Sedert November vorig jaar heb ik een nieuwe Golf 6 GTI gekocht, bevat redelijk wat opties afgezien van de GPS (die heb ik toch op mijn smartphone) alsook Xenon lichten (wat ik me nu wel beklaag).

Vorige week ben ik naar mijn garagehouder geweest om te vragen of hij dit er nog kon in krijgen, hij gaf aan dat het moeilijk ging zijn en dat dit veel te veel geld ging kosten zonder daar een concreet bedrag op te plakken. Heeft iemand van jullie ervaring met het plaatsen van Xenon lichten? Moeten de koplampen dan 1 op 1 vervangen worden door andere met Xenon of hoe gaat dat in zijn werk + op hoeveel mag ik ongeveer rekenen mocht ik dit laten doen?

Bedankt!
Stuur staffpride even een berichtje of Klouxone. Die kunnen dit regelen voor je.

Je hebt nodig: Een boordnet highline, adapterkabels en natuurlijk de Xenon lampen. Een hoogteregelsensor is natuurlijk ook mooi om meteen mee te nemen, zodat je je mede weggebruikers niet verblind.
Sweet :] dankjewel! Ja die licht & zicht module zoals die dan heette, die heb ik ook niet genomen, mocht ik dit wel hebben genomen dan hoefde ik wellicht niet die hoogteregelsensor nemen zoals je, of wellicht zat die er dan al in.

Dju! (>.<)
VW Golf 6 GTI - 2013
Gebruikersavatar
Renekesgti
Berichten: 1185
Lid geworden op: 08 jun 2011, 15:54
Type auto: MK7 GTI CS
Contacteer:

Re: Xenon lichten Golf 6 GTI

Bericht door Renekesgti »

Je moet het boordnet regelapparaat (highline) hebben, je hebt nu midline.
Anders werken je shutters niet en kun je geen grootlicht geven.

Dus je hebt beide nodig wil je het goed doen. Om het gewoonweg te laten werken alleen de boordnet + kabels en lampen + handjes staffpride en kloux.
Plaats reactie

Terug naar “Forum Tips & Trucs en Vragen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 119 gasten