De terugkeer van de R32?
-
- Berichten: 1158
- Lid geworden op: 07 feb 2012, 16:47
- Type auto: Passat CC TSI
Re: De terugkeer van de R32?
Goeie zaak, zo v6 van vw is de enige echte R met mooi geluid.
- Hillebrand
- Berichten: 108
- Lid geworden op: 28 jul 2011, 19:34
- Type auto: Golf VI GTI
- Locatie: Ouddorp
- g-loudertje
- Berichten: 452
- Lid geworden op: 20 jun 2013, 22:51
- Type auto: Porsche Boxster S
- Locatie: Sommelsdijk
Re: De terugkeer van de R32?
Oh yeah
-
- Berichten: 760
- Lid geworden op: 11 mei 2011, 18:38
- Type auto: Golf MK5 GTI
- Locatie: Overijssel
Re: De terugkeer van de R32?
hehe zo wel heel erg vet zijn een 3.0 met twin turbo!!
- JGHans
- Berichten: 87
- Lid geworden op: 09 jan 2013, 17:07
- Type auto: Golf MK5 GTI
- Locatie: Midden Nederland
Re: De terugkeer van de R32?
Kom maar op... Geluid van de 6 cilinder blijft het mooist
Re: De terugkeer van de R32?
Heerlijk die roffel!
- sitechris
- Berichten: 1104
- Lid geworden op: 17 apr 2011, 14:37
- Type auto: BMW 330i Touring
- Contacteer:
Re: De terugkeer van de R32?
Prachtig zo'n zescilinder. Zou mooi zijn.
Voormalig GTI en GTD rijder. Nu een 2021 BMW 330i Touring (G21)
Like mijn blog: http://www.driveaholic.nl
Like mijn blog: http://www.driveaholic.nl
Re: De terugkeer van de R32?
Laat maar komen!
- maRRRtinus
- Berichten: 381
- Lid geworden op: 27 jul 2013, 07:06
- Type auto: Audi TTS comp 500
Re: De terugkeer van de R32?
Niet akkoord, als de R voor 'Racing' staat zijn de huidige r20 modellen de enige echte R want die rijden de 'oude' R32 het snot voor de ogen.Schippersss schreef:Goeie zaak, zo v6 van vw is de enige echte R met mooi geluid.
-
- Berichten: 760
- Lid geworden op: 11 mei 2011, 18:38
- Type auto: Golf MK5 GTI
- Locatie: Overijssel
Re: De terugkeer van de R32?
De oude wel, deze nieuwe niet met twin turbo setup!!!maRRRtinus schreef:Niet akkoord, als de R voor 'Racing' staat zijn de huidige r20 modellen de enige echte R want die rijden de 'oude' R32 het snot voor de ogen.Schippersss schreef:Goeie zaak, zo v6 van vw is de enige echte R met mooi geluid.
Re: De terugkeer van de R32?
Toch denk ik, dat Vettel in een 'oude' R32 iedereen hier met een R20 het snot voor de ogen rijdt op de RingmaRRRtinus schreef:Niet akkoord, als de R voor 'Racing' staat zijn de huidige r20 modellen de enige echte R want die rijden de 'oude' R32 het snot voor de ogen.Schippersss schreef:Goeie zaak, zo v6 van vw is de enige echte R met mooi geluid.
mvg lex
Mvg Lex
I'd rather push my VW than drive an Opel.
I'd rather push my VW than drive an Opel.
-
- Berichten: 1158
- Lid geworden op: 07 feb 2012, 16:47
- Type auto: Passat CC TSI
Re: De terugkeer van de R32?
Ik had het over het geluid, die 2.0t klinken aardig maar verre van zo mooie v6.maRRRtinus schreef:Niet akkoord, als de R voor 'Racing' staat zijn de huidige r20 modellen de enige echte R want die rijden de 'oude' R32 het snot voor de ogen.Schippersss schreef:Goeie zaak, zo v6 van vw is de enige echte R met mooi geluid.
- maRRRtinus
- Berichten: 381
- Lid geworden op: 27 jul 2013, 07:06
- Type auto: Audi TTS comp 500
Re: De terugkeer van de R32?
Wel akkoord Zelfs mijn oude Leon vr6 met miltek en BMC klonk veel beter dan mijn huidige R. Eigenlijk klonk ie zonder miltek uitlaat ook al beterSchippersss schreef:Ik had het over het geluid, die 2.0t klinken aardig maar verre van zo mooie v6.maRRRtinus schreef:Niet akkoord, als de R voor 'Racing' staat zijn de huidige r20 modellen de enige echte R want die rijden de 'oude' R32 het snot voor de ogen.Schippersss schreef:Goeie zaak, zo v6 van vw is de enige echte R met mooi geluid.
Re: De terugkeer van de R32?
Reed laatst in een Golf 4 2.8 4 motion.
Reed ok en klonk inderdaad goed.
Reed ok en klonk inderdaad goed.
- bluetiger
- Berichten: 1224
- Lid geworden op: 14 jun 2011, 15:37
- Type auto: Golf 7 GTI Perf + T5
- Locatie: Lansingerland
Re: De terugkeer van de R32?
Volkswagen toont op de Auto China in Beijing hoe ver het zijn 2.0 TFSI kan uitknijpen: tot 200 pk per liter in dit geval (da’s 10 pk/l minder dan zusje Audi), omhuld door een extra dikke Golf met 4Motion. Dit is de Golf R 400.
De R400, op basis van de Golf (7) R, sprint in 3,9 s van 0-100 km/h, en haalt een topsnelheid van 280 km/u. De auto, die 1.420 kg in de schaal legt (dus 3,55 kg/pk), heeft flink uitgeklopte wielkasten met hierin 19-inch lichtmetaal. Extra wijde koelopeningen, een carbon splitter en de gele accentlijnen onderscheiden de studie verder van de ‘gewone’ R met zijn laffe 300 peekaatjes. Het maximumkoppel van de R400 komt uit op 450 Nm (+70).
Aan de achterzijde zien we een diffuser met twee grote uitlaatpijpen, een knipoog naar de R32, en een dubbele dakspoiler. Praktisch blijft het concept wel, want je kunt er dankzij zijn twee achterstoelen nog steeds 4 personen in kwijt.
-Marco-
Golf MK7 GTI Performance - Full Milltek, APR intake, JD Stage 2 340pk/465nm
T5 GP 2.0 TDI BiT JD chip 218pk/510nm AWD DSG
Golf MK7 GTI Performance - Full Milltek, APR intake, JD Stage 2 340pk/465nm
T5 GP 2.0 TDI BiT JD chip 218pk/510nm AWD DSG
- maRRRtinus
- Berichten: 381
- Lid geworden op: 27 jul 2013, 07:06
- Type auto: Audi TTS comp 500
Re: De terugkeer van de R32?
Zet hem zo maar voor mn deur
Re: De terugkeer van de R32?
En 1 voor mijn deur.
- bluetiger
- Berichten: 1224
- Lid geworden op: 14 jun 2011, 15:37
- Type auto: Golf 7 GTI Perf + T5
- Locatie: Lansingerland
Re: De terugkeer van de R32?
Hier ook. Bruut ding
-Marco-
Golf MK7 GTI Performance - Full Milltek, APR intake, JD Stage 2 340pk/465nm
T5 GP 2.0 TDI BiT JD chip 218pk/510nm AWD DSG
Golf MK7 GTI Performance - Full Milltek, APR intake, JD Stage 2 340pk/465nm
T5 GP 2.0 TDI BiT JD chip 218pk/510nm AWD DSG
- Nikkor27
- Berichten: 372
- Lid geworden op: 08 apr 2013, 11:14
- Type auto: G7 GTI PERFORMANCE
- Locatie: Zuid-Limburg (BE)
Re: De terugkeer van de R32?
Pff, zo'n ding moet toch eecht een 6-cylinder aan boord hebben! Terug upsizen VW!
- maRRRtinus
- Berichten: 381
- Lid geworden op: 27 jul 2013, 07:06
- Type auto: Audi TTS comp 500
Re: De terugkeer van de R32?
Ja weet t niet hoor, zo'n v6 hoe gaaf ik ze ook zelf vind, maakt zo'n kleine auto toch wel erg zwaar in de neus.Nikkor27 schreef:Pff, zo'n ding moet toch eecht een 6-cylinder aan boord hebben! Terug upsizen VW!
Re: De terugkeer van de R32?
Precies.maRRRtinus schreef:Ja weet t niet hoor, zo'n v6 hoe gaaf ik ze ook zelf vind, maakt zo'n kleine auto toch wel erg zwaar in de neus.Nikkor27 schreef:Pff, zo'n ding moet toch eecht een 6-cylinder aan boord hebben! Terug upsizen VW!
En je achterbank inleveren om daar de V6 te plaatsen is ook weer zoiets.
- Nikkor27
- Berichten: 372
- Lid geworden op: 08 apr 2013, 11:14
- Type auto: G7 GTI PERFORMANCE
- Locatie: Zuid-Limburg (BE)
Re: De terugkeer van de R32?
Waarvoor ben je precies bang dan, dat ie niet genoeg trekkracht heeft met 400pk/450nm?
Of dat ie daarmee overstuur of onderstuur creëert dankzij die zware neus?
Autoblog wist anders mede te delen
De brom was toch echt wel iets speciaals!
Of dat ie daarmee overstuur of onderstuur creëert dankzij die zware neus?
Autoblog wist anders mede te delen
het vermogen gaat naar de wielen via een Haldex-koppeling en geïntegreerde elektronische sperdifferentiëlen. XDS+, een soort torque vectoring, op vóór- en achteras is standaard.
De brom was toch echt wel iets speciaals!
Re: De terugkeer van de R32?
Nikkor27 schreef:Pff, zo'n ding moet toch eecht een 6-cylinder aan boord hebben! Terug upsizen VW!
en gelijk 15 ruggen extra betalen voor de uitstoot tax zeker
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten