Achteraan de rij aansluiten
Tweede eigenaar is altijd de grote winnaar.
Koopargumenten GTI VII
Re: Koopargumenten GTI VII
Even een kleine update. Ben inmiddels bezig met het zoeken naar een GTI Performance in Duitsland. Hier zou je behoorlijk wat voordeel mee kunnen pakken. Het wachten is nog op eentje met de juiste specs en kleur. Sowieso zijn de standaard specs beter dan in NL met o.a. voor mij belangrijke zaken als xenon, stoelverwarming, winterpakket, parkpilot en spiegelpakket als standaard. Deze zaken kosten in NL zomaar € 2900 extra! Cruise-control is dan weer een extra in Dld wat ik graag zou willen hebben.
Het aanbod is trouwens behoorlijk groot maar helaas (voor mij) hoofdzakelijk DSG. Dus ik moet nog even geduld hebben.
Het aanbod is trouwens behoorlijk groot maar helaas (voor mij) hoofdzakelijk DSG. Dus ik moet nog even geduld hebben.
Audi A4 Avant 1.8 TFSI S-Edition 170 pk, 20" PRG, panoramadak, MMI+, B&O, stoelverwarming, opbergpakket
VW Polo Blue GT 5-deurs, Candy White, Xenon, Navi, Stoelverwarming, privacy glass, anthraciet 17"
VW Polo Blue GT 5-deurs, Candy White, Xenon, Navi, Stoelverwarming, privacy glass, anthraciet 17"
Re: Koopargumenten GTI VII
DSG rijdt ook leuk hoorVroemTFSI schreef:Even een kleine update. Ben inmiddels bezig met het zoeken naar een GTI Performance in Duitsland. Hier zou je behoorlijk wat voordeel mee kunnen pakken. Het wachten is nog op eentje met de juiste specs en kleur. Sowieso zijn de standaard specs beter dan in NL met o.a. voor mij belangrijke zaken als xenon, stoelverwarming, winterpakket, parkpilot en spiegelpakket als standaard. Deze zaken kosten in NL zomaar € 2900 extra! Cruise-control is dan weer een extra in Dld wat ik graag zou willen hebben.
Het aanbod is trouwens behoorlijk groot maar helaas (voor mij) hoofdzakelijk DSG. Dus ik moet nog even geduld hebben.
Zeker als je veel zou moeten schakelen zoals ik in stadsverkeer.
Ik twijfelde ook tussen DSG en manueel maar durfde geen manueel bestellen zonder te testen. Heb ik niet kunnen doen omdat er nog geen testmodellen waren toen. Dus dan maar veilig gegaan en DSG genomen, nog geen spijt van gehad. Voor een automaat rijdt hij super maar je moet er voor zijn natuurlijk.
Heb lange tijd gereden met een Audi met Multitronic 8speed, maar die vond ik maar niets. De DSG rijdt veel leuker.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 143 gasten