Koopargumenten GTI VII

Bespreek hier alles met betrekking tot de mkVII.
LucaGTI
Berichten: 425
Lid geworden op: 21 apr 2011, 15:14
Type auto: Golf GTI VII

Re: Koopargumenten GTI VII

Bericht door LucaGTI »

Achteraan de rij aansluiten :lol:

Tweede eigenaar is altijd de grote winnaar.
Gebruikersavatar
VroemTFSI
Berichten: 276
Lid geworden op: 17 mei 2011, 10:19

Re: Koopargumenten GTI VII

Bericht door VroemTFSI »

Even een kleine update. Ben inmiddels bezig met het zoeken naar een GTI Performance in Duitsland. Hier zou je behoorlijk wat voordeel mee kunnen pakken. Het wachten is nog op eentje met de juiste specs en kleur. Sowieso zijn de standaard specs beter dan in NL met o.a. voor mij belangrijke zaken als xenon, stoelverwarming, winterpakket, parkpilot en spiegelpakket als standaard. Deze zaken kosten in NL zomaar € 2900 extra! Cruise-control is dan weer een extra in Dld wat ik graag zou willen hebben.
Het aanbod is trouwens behoorlijk groot maar helaas (voor mij) hoofdzakelijk DSG. Dus ik moet nog even geduld hebben.
Audi A4 Avant 1.8 TFSI S-Edition 170 pk, 20" PRG, panoramadak, MMI+, B&O, stoelverwarming, opbergpakket
VW Polo Blue GT 5-deurs, Candy White, Xenon, Navi, Stoelverwarming, privacy glass, anthraciet 17"
Nick87
Berichten: 228
Lid geworden op: 25 jun 2013, 14:26
Type auto: Golf 7 GTI PFM

Re: Koopargumenten GTI VII

Bericht door Nick87 »

VroemTFSI schreef:Even een kleine update. Ben inmiddels bezig met het zoeken naar een GTI Performance in Duitsland. Hier zou je behoorlijk wat voordeel mee kunnen pakken. Het wachten is nog op eentje met de juiste specs en kleur. Sowieso zijn de standaard specs beter dan in NL met o.a. voor mij belangrijke zaken als xenon, stoelverwarming, winterpakket, parkpilot en spiegelpakket als standaard. Deze zaken kosten in NL zomaar € 2900 extra! Cruise-control is dan weer een extra in Dld wat ik graag zou willen hebben.
Het aanbod is trouwens behoorlijk groot maar helaas (voor mij) hoofdzakelijk DSG. Dus ik moet nog even geduld hebben.
DSG rijdt ook leuk hoor :-)
Zeker als je veel zou moeten schakelen zoals ik in stadsverkeer.

Ik twijfelde ook tussen DSG en manueel maar durfde geen manueel bestellen zonder te testen. Heb ik niet kunnen doen omdat er nog geen testmodellen waren toen. Dus dan maar veilig gegaan en DSG genomen, nog geen spijt van gehad. Voor een automaat rijdt hij super maar je moet er voor zijn natuurlijk.

Heb lange tijd gereden met een Audi met Multitronic 8speed, maar die vond ik maar niets. De DSG rijdt veel leuker.
Plaats reactie

Terug naar “GOLF VII GTI”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 143 gasten