Tonnie zn GTI

De mooiste auto ooit gezien of juist de lelijkste? Denk je een bekende gezien te hebben? Plaats het hier.
Plaats reactie
O2RS
Berichten: 446
Lid geworden op: 12 aug 2012, 13:28
Type auto: Audi S4 Avant

Tonnie zn GTI

Bericht door O2RS »

Stond jouw GTI bij Kees van Gent vandaag Tonnie?
Overigens kwamen we elkaar laatst in Wijchen ook tegen, heb nog even mn claxon gebruikt ;)
Audi S4 Avant B8, JD motor en S-Tronic software (529pk/640nm)
ex: Octavia RS Combi, JD stage 2 (309pk/448nm)
Gebruikersavatar
MkVI Nmgn
Berichten: 5037
Lid geworden op: 11 jul 2011, 21:24
Type auto: Golf7R
Locatie: Gelderland zuid

Re: Tonnie zn GTI

Bericht door MkVI Nmgn »

O2RS schreef:Stond jouw GTI bij Kees van Gent vandaag Tonnie?
Overigens kwamen we elkaar laatst in Wijchen ook tegen, heb nog even mn claxon gebruikt ;)
Hij staat er nog steeds :)
Hegeman krijgt m'n stuur niet recht na dat ze motor uit gebouwd hadden.
het subframe was eronderuit gehaald en daarna hadden ze de auto niet opnieuw uitgelijnd dit was niet nodig volgend die monteur. :x dus mijn stuur stond scheef en sporing stond niet goed en dat is niet het ergste kijk maar eens wat 225 35 19 conti kost, Na dat ik twee keer terug ben geweest heb ik even duidelijk gemaakt dat ze de auto gewoon na Kees moeten brengen die heeft wel verstand van zijn werkzaamheden. Dus waarschijnlijk zal ik vandaag mijn auto wel kunnen ophalen anders snijden ze zichzelf nog meer in de vingers want ik betaal geen euro voor de huurauto die voor de deur staat. Ben een beetje klaar met deze dealer vooral omdat ik er gewerkt heb, en dan nog niet te spreken over onderdelen die wel op een werkorder stonden die "vervangen" zouden zijn en ik op snelweg rijd en op eens de klem van mijn einddemper los schiet. Dus ik gekeken of deze op de werkorder stond en ja deze stond erop dat die vervangen was, je kan mij meer vertellen maar ze een klem roest niet in 900km. Dus ik denk dat ik maar eens een mooie brief na pon ga schrijven want misschien zijn er wel meer onderdelen niet vervangen dus wil ik een second opinion.
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
bzb
Berichten: 3161
Lid geworden op: 16 apr 2012, 20:42

Re: Tonnie zn GTI

Bericht door bzb »

Wat een gezeur heb je toch ermee, nog met de a1 aan het rondtuffen?
Gebruikersavatar
MkVI Nmgn
Berichten: 5037
Lid geworden op: 11 jul 2011, 21:24
Type auto: Golf7R
Locatie: Gelderland zuid

Re: Tonnie zn GTI

Bericht door MkVI Nmgn »

bzb schreef:Wat een gezeur heb je toch ermee, nog met de a1 aan het rondtuffen?
Ben gepromoveerd naar een nieuwe golf variant :?
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
Plaats reactie

Terug naar “Gespot”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten