Back@GTI K04 upgrade!

Forum voor projecten van leden. Hier kunnen leden die hun aanpassingen aan hun auto maken ze tonen. Uiteraard kan je er ook voor kiezen om je aanpassingen gewoon in je voorsteltopic bij te houden.
Gebruikersavatar
staffpride
Berichten: 2711
Lid geworden op: 31 dec 2011, 00:20
Type auto: Golf MK6 GTI + Lupo
Locatie: Alblasserdam
Contacteer:

Re: Back@GTI K04 upgrade!

Bericht door staffpride »

Dat is een hele leuke k04 update :mrgreen:

Ga je vast veel plezier mee beleven :D
MVG EMServices

Afbeelding
Jerommeke
Berichten: 206
Lid geworden op: 15 mei 2012, 08:13
Type auto: Golf v Gti

Re: Back@GTI K04 upgrade!

Bericht door Jerommeke »

Veel plezier met je nieuwe aanwinst

Groeten Jeroen
Gebruikersavatar
Renekesgti
Berichten: 1185
Lid geworden op: 08 jun 2011, 15:54
Type auto: MK7 GTI CS
Contacteer:

Re: Back@GTI K04 upgrade!

Bericht door Renekesgti »

Hey Michel!

Wat gaaf man dat je een Edition hebt gekocht. Heb het eigenlijk via ROBVR gehoord dus even gaan zoeken op het forum. De laatste tijd niet meer zoveel tijd voor. In ieder geval heb je de juiste keus gemaakt! Het meest waardevast en die K04 kan flink gekieteld worden. ;). Wat betreft die DSG, schakeltijd verkorting is natuurlijk wel aan te raden, maar vind ik eigenlijk heel erg duur bij JD.
Ik ben benieuwd wat deze doet met de eerste KAT eruit en chip op maat (Ik zou natuurlijk een downpipe van Milltek nemen.... Zal wel richting de 330pk gaan en 440nm.
Heel veel plezier en ik ben benieuwd wanneer we hem eens kunnen bewonderen.

Groet, René.
Gebruikersavatar
Back@GTI
Berichten: 336
Lid geworden op: 31 jul 2011, 21:12
Type auto: ED35

Re: Back@GTI K04 upgrade!

Bericht door Back@GTI »

Hey Rene,

We wilde toch wel weer iets "bijzonders", de 5 was toch wel erg basic en standaard.
Het intérieur vinden we gewoon erg gaaf en natuurlijk ook die lekkere motor.

Ik denk niet dat we er achter gaan komen wat deze gaat doen met een Kat-mod en chip op maat want ik ga deze keer denk ook
voor de downpijp! 8-) Ik vind die supersprint downpijp ook heel gaaf en anders "gewoon" een Milltek.

Wat betreft die DSG… :? ja….uh…. Dat is gewoon heel erg wennen en die moet zeker ook aangepast worden.

Het word inderdaad weer eens tijd voor een meeting of tourrit want ik heb dat racemonster van jou ook nog niet gezien. :D
Groeten Michel.


--------------------------------------------------------------------------------
Golf VI GTi Edition 35
Gebruikersavatar
RobvR
Berichten: 1684
Lid geworden op: 16 apr 2011, 23:32
Type auto: MK1 GTI+G60+ED35
Locatie: Noord Limburg

Re: Back@GTI K04 upgrade!

Bericht door RobvR »

Hoi Michel,

Zo, nu ook eindelijk de foto's gezien van je ed35. De kleine details maken hem net wat mooier dan de "gewone" mk6 gti. Helaas heb ik niet het bijbehorende alcantara honingraat motief maar de ruit.

Ondanks het wennen aan de dsg hoop ik dat ie na een upgrade wel gaat bevallen.

Groet Rob.
Groet RobvR
Gebruikersavatar
Renekesgti
Berichten: 1185
Lid geworden op: 08 jun 2011, 15:54
Type auto: MK7 GTI CS
Contacteer:

Re: Back@GTI K04 upgrade!

Bericht door Renekesgti »

RobvR schreef:Hoi Michel,

Zo, nu ook eindelijk de foto's gezien van je ed35. De kleine details maken hem net wat mooier dan de "gewone" mk6 gti. Helaas heb ik niet het bijbehorende alcantara honingraat motief maar de ruit.

Ondanks het wennen aan de dsg hoop ik dat ie na een upgrade wel gaat bevallen.

Groet Rob.
Ik had Michel al een pb terug gestuurd dat het inladen van de 5 DSG software waarschijnlijk beter bevalt. Het monster koppel zal straks ook wel meewerken :)
Plaats reactie

Terug naar “Projecten”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 126 gasten