versterker nodig ???

Voor alle modellen. Geef wel aan om welk type het gaat door voor je post het type tussen [ ] te zetten.
Plaats reactie
Emrree
Berichten: 9
Lid geworden op: 29 dec 2013, 18:59
Type auto: golf 3 Gti 8V

versterker nodig ???

Bericht door Emrree »

Hallo allemaal
Het gaat hier om een mk3 GTI 8V bouwjaar 1997 3deurs.
Ik heb nou een vraag over mijn geluid in mijn auto.
Ik heb originele tweeters voor golf 3 gekocht en voor in de deuren climax 220 watt.
Voor de hoedenplank heb ik excalibur 450watt.
Radiospeler pioneer 4x50W mosfet.
Nou heb ik geen mooie bass.
En ik heb totaal geen verstand van.
Mij is verteld dat ik versterker kan aansluiten van een 4 kanaals voor de deuren en de hoedenplank voor een mooiere geluid qua bass of is er echt een subwoofer en condenser nodig ?
Gebruikersavatar
Spuugemmer
Berichten: 1055
Lid geworden op: 17 apr 2011, 21:26
Type auto: MK1 GTI

Re: versterker nodig ???

Bericht door Spuugemmer »

Een paar goede speakers en minstens net zo belangrijk juiste montage maken een groot verschil.

Het is leuk dat er een x vermogen op de speaker staat maar dat zegt niets over de geluids kwaliteit. Neemt niet weg dat een goede versterker het best een stuk beter kan maken.

Je kan voor een versterker gaan van de merken waar je al speakers van hebt als het on budget moet. Een beter alternatief kan dan zijn om naar tweedehands versterkers te kijken. Signat maakt hele leuke versterkers die vaak voor weinig worden aangeboden. Een roc 2 kan leuk zijn. Is 4x50 watt continu vermogen.
Golf MK1 GTI
Emrree
Berichten: 9
Lid geworden op: 29 dec 2013, 18:59
Type auto: golf 3 Gti 8V

Re: versterker nodig ???

Bericht door Emrree »

Spuugemmer schreef:Een paar goede speakers en minstens net zo belangrijk juiste montage maken een groot verschil.

Het is leuk dat er een x vermogen op de speaker staat maar dat zegt niets over de geluids kwaliteit. Neemt niet weg dat een goede versterker het best een stuk beter kan maken.