Anti diefstal beveiliging.

Krijg je iets net los? Of krijg je het niet meer vast? Weet jij de oplossing? Voor alle modellen. Geef wel aan om welk type het gaat door voor je post het type tussen [ ] te zetten.
Gebruikersavatar
MkVI Nmgn
Berichten: 5037
Lid geworden op: 11 jul 2011, 21:24
Type auto: Golf7R
Locatie: Gelderland zuid

Re: Anti diefstal beveiliging.

Bericht door MkVI Nmgn »

Leuk dat je nu dat bericht stuurt pascal ik denk dat ik 4 weken geleden een mail gestuurd had en tot heden niks ontvangen
( dat is al een rede voor mij dat ik geen CONSTRUCT meer neem )
En dan heb ik het nog niet over een prijs verschil tussen de concurrent ( Bearlock ) die door vele toch liever geplaatst word dan een CONSTRUCT
Denk niet dat mensen voor €15,- naar CONSTRUCT gaan als het nu 100/150 scheelt is het anders
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
Pascari automotive
Berichten: 13
Lid geworden op: 14 okt 2011, 14:04
Contacteer:

Re: Anti diefstal beveiliging.

Bericht door Pascari automotive »

Beste Tonnie024,

Bij mijn weten heb ik enkel onderstaande mail van je ontvangen via het forum:

Zondag 23-10-2011 om 19:46

Hallo Pascari automotive,

Dit bericht bevat een e-mail die de gebruiker "tonnie024" naar jou gestuurd
heeft via Golf GTI Forum. In geval van misbruik, neem contact op met de
verzender van de e-mail of de beheerder van de site. De beheerder is te
bereiken via het volgende e-mailadres:

info@golfgtiforum.nl

Neem in dat geval de volledige tekst van deze e-mail in je bericht op,
inclusief de headers van het bericht.

Let op! Het antwoordadres voor deze mail is het e-mailadres van
"tonnie024".

Het volgende bericht is naar je verzonden:
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ik had een vraagje wat de inbouwprijs is voor de Construct in een golf 5
Gti Handgeschakeld

Prijs op locatie **Nijmegen**
Prijs inbouw center

Gr Tonnie

_____________

Heb je mail ontvangen op Zondag 23-10-2011 om 19:46h en beantwoord via het forum op 24-10-2011 om 22:12h
(je eigen mail adres stond er niet bij, dus heb ik via het forum naar je gereageerd).
Heb dus een dag na je mail gereageerd, lijkt mij toch acceptabel? Dit is ook geen +/- 4 weken waar jij het over hebt.

Heb tevens alle mails nagekeken, tot 6 weken voor je bericht via het forum, maar kom niets tegen van je.
Misschien is de mail die je buiten het forum zou hebben verstuurd verkeerd verstuurd?

Vindt het jammer dat je daarom zegt dat je geen Construct zou willen nemen, omdat ik volgens jouw weten in gebreke ben geweest qua mail.
Zoals ik hierboven duidelijk heb proberen te maken is dit zeker niet mijn bedoeling geweest en beantwoord ik alle vragen met een dag en ben ik bij mijn weten niet in gebreke geweest.

Indien je toch van mening bent dat ik wel in gebreke ben geweest, biedt ik je hierbij mijn excuses voor aan.

Groeten Pascal.
Gebruikersavatar
Timvgti
Berichten: 1417
Lid geworden op: 12 mei 2011, 17:59

Re: Anti diefstal beveiliging.

Bericht door Timvgti »

Wat is nou het echte prijsverschil?
Pascari automotive
Berichten: 13
Lid geworden op: 14 okt 2011, 14:04
Contacteer:

Re: Anti diefstal beveiliging.

Bericht door Pascari automotive »

Beste Timvgti,

Prijzen kunnen verschillen per dealer/aanbieder.
Zowel tussen de Construct dealers maar natuurlijk ook van de dealers van onze concurrent.

Ik kan daarom helaas niet zeggen wat de exacte prijsverschillen zullen zijn.
In de regel wordt wel iedere Construct verkocht voor zo'n € 595,=.

Zoals je kunt zien, zijn wij sponsor geworden bij dit forum en hebben we een aktie gemaakt:
I.p.v. € 595 betaal je nu € 499,=. Dit is een all-in-prijs en komen wij op locatie bij je inbouwen.

Dit kan in heel NL bij je thuis, werk of andere locatie. Zowel doordeweeks maar ook in het weekend.

Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik dat graag.

Groeten Pascal.
Gebruikersavatar
Timvgti
Berichten: 1417
Lid geworden op: 12 mei 2011, 17:59

Re: Anti diefstal beveiliging.

Bericht door Timvgti »

Beste Pascal,

Bedankt voor de uitleg en prijsopgave.
Was niet specifiek voor mijzelf, ik heb al een klein jaartje een Bearlock.
Je prijzen zijn in ieder geval netjes en wat lager dan de concurrent.
Succes met de verkoop.
Hoewel ik twijfel aan het animo hier. Kijkende naar per wanneer je hier lid bent/sponsor en dat er bij mijn weten nog nul construct sloten bij forumleden zijn ingebouwd.
Hopelijk komt het snel van de grond voor je.

Mvg

Tim
Pascari automotive
Berichten: 13
Lid geworden op: 14 okt 2011, 14:04
Contacteer:

Re: Anti diefstal beveiliging.

Bericht door Pascari automotive »

Bedankt Tim,

Ik ben pas een maand lid en net een week sponsor, dus we zullen het zien of de leden en pascari iets voor elkaar kunnen betekenen, vindt het iig een leuk forum.

Als ik kijk naar de aantal diefstallen en de verkopen via de VAG dealers, zal ook hier een (hopelijk) het een en ander uit kunnen komen. Tot slot zijn we allemaal gek op onze VW's en deze zullen we allemaal willen blijven houden en niet laten stelen. Heb zelf ook 3x een golf gti gehad (2x de 5 en 1x de 6)... 's wat reed dat toch super zeg :) als eigen ondernemer moet ik het wat rustiger aan doen, dus nu helaas niet meer in het bezit van de gti, maar hopelijk zit dat er weer een keertje in haha

Groeten Pascal.
daniel10
Berichten: 24
Lid geworden op: 05 dec 2011, 15:44
Type auto: golf VI GTI

Re: Anti diefstal beveiliging.

Bericht door daniel10 »

Wat is nou slim om te doen. je auto totaal beveiligen met alle mogelijke middelen zoals bearlock, stuurslot, alarm klasse 5 en dan het risico lopen dat ze bij je binnen komen om de sleutels te.
daar zitten we niet op te wachten. of gewoon zonder al teveel gekke toetser en bellen en hem dan maar mee te laten nemen want veiligheid van het gezin staat op 1!!!
woon zelf in de buurt van rotterdam en wil graag een golf 6. zijn er mensen die weten of site's bestaan waarop onder andere staat welke kleuren golf geliefd zijn, weet dat zwart wel op 1 staat.
maar heb je bv met een blauwe of grijze minder kans dat ie gestolen wordt.

groeten daniel
Gebruikersavatar
Timvgti
Berichten: 1417
Lid geworden op: 12 mei 2011, 17:59

Re: Anti diefstal beveiliging.

Bericht door Timvgti »

Daniel: de kleur maakt niet uit. Behalve als hij roze is. Alle kleuren is een afzetmarkt voor.
Ben zelf van mening dat als je je voertuig meer beveiligd dan anderen, dan slaan ze jouw voertuig vlot over. Want een paar straten verder staat ongetwijfeld een andere gelijkende auto (in ons geval golf) die alleen de standaardbeveiging heeft.
Vooral zichtbare beveiliging als een Bearlock doet dan wonderen.

Zelfde geldt voor je huis. Het gaat erom of je betere sloten/beveiliging hebt dan je buurman. Dan slaan ze je sneller over.
Tenzij het persoonlijk gericht is of je iets exclusiefs hebt.
Onze golfjes zijn niet exclusief. Ook niet als je hem zelf 'getuned' hebt.
De illegale afzetmarkt is alleen groot voor onder andere de Golf 5/6.
Dus tenzij het iets op jou persoonlijk gericht is, is het altijd wijs je beter te beveiligen dan de woning of gelijkende auto van de buurman/omgeving.
daniel10
Berichten: 24
Lid geworden op: 05 dec 2011, 15:44
Type auto: golf VI GTI

Re: Anti diefstal beveiliging.

Bericht door daniel10 »

timvgti, ja dat dacht ik zelf ook. denk dat de uitvoering misschien ook nog wel iets veranderd aan het aantrekkelijk maken van je golf. zelf hoef ik geen bomvolle gti gaat mij om de auto en niet om de
navigatie of open dak. heb zelf een golf 5 gti full options gehad en was na 5 maanden gestolen. zat alleen klasse 3 op. nu denk ik bij mijn volgende gti aan een standaard uitvoering hopelijk
scheelt dat.
Gebruikersavatar
Timvgti
Berichten: 1417
Lid geworden op: 12 mei 2011, 17:59

Re: Anti diefstal beveiliging.

Bericht door Timvgti »

De uitvoering scheelt niets.
Geloof me....
Ik werk bij een bedrijf dat dat dagelijks monitort zeg maar...
Gebruikersavatar
MkVI Nmgn
Berichten: 5037
Lid geworden op: 11 jul 2011, 21:24
Type auto: Golf7R
Locatie: Gelderland zuid

Re: Anti diefstal beveiliging.

Bericht door MkVI Nmgn »

Verzekering Of Politie?
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
daniel10
Berichten: 24
Lid geworden op: 05 dec 2011, 15:44
Type auto: golf VI GTI

Re: Anti diefstal beveiliging.

Bericht door daniel10 »

bearlock was ik zeker van plan.en nog een aantal extra dingen om de auto te beveiligen.


groetjes daniel
Gebruikersavatar
MkVI Nmgn
Berichten: 5037
Lid geworden op: 11 jul 2011, 21:24
Type auto: Golf7R
Locatie: Gelderland zuid

Re: Anti diefstal beveiliging.

Bericht door MkVI Nmgn »

Je kan natuurlijk een Bearlock nemen en een fake OBD stekker dan is er al heel wat moeite om je auto mee te nemen,
En als je het helemaal moeilijk wil maken dan zal ik een onderbreking plaatsen van de plus of de min in je contact.
Dan kunnen ze je auto sowieso niet starten en met een fake OBD stekker ook al niet of ze moeten je wat andere dingen doen maar dan ga ik zo niet allemaal plaatsen
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
daniel10
Berichten: 24
Lid geworden op: 05 dec 2011, 15:44
Type auto: golf VI GTI

Re: Anti diefstal beveiliging.

Bericht door daniel10 »

ik had al zoiets gelezen inderdaad van die obd stekker. bedankt voor de info @tonnie024
Gebruikersavatar
Jeffreyvdt
Berichten: 1743
Lid geworden op: 21 apr 2011, 16:09

Re: Anti diefstal beveiliging.

Bericht door Jeffreyvdt »

Nieuw soort jammer (GPS BLOCKER)
Dit is weer het nieuwste uit de oostblok
Beste mensen controleer of de auto wel op slot zit!
Afbeelding
Afbeelding
Ter info:
Deze Jammer is via Internet te bestellen voor slechts 140,00 Euro.
Het heeft een bereik van 6 tot 10 meter rondom het voertuig. (12 Volt)
Dit toestel werd aangetroffen in een voertuig met 2 Poolse inzittenden.
Het apparaat wordt aangesloten op de sigarettenaansteker van een voertuig en verstoort radiogolven in de buurt.
Andere voertuigen in de buurt van dit toestel kunnen niet met de afstandsbediening worden afgesloten.
De niets vermoedende chauffeur denkt, dat hij zijn voertuig slotvast achterlaat, hetgeen dus niet het geval is. Vervolgens hebben de dieven vrije toegang tot het voertuig om dit leeg te roven.
Gr. Jeffrey (gticlub-holland) & (Vag*force)
Gebruikersavatar
GolfL
Berichten: 1533
Lid geworden op: 18 mei 2011, 17:10
Type auto: MKV GTI ED30 DSG

Re: Anti diefstal beveiliging.

Bericht door GolfL »

Normaliter luister ik altijd naar het "geklik" van het geluid als de deuren op slot gaan. Dan weet ik dat de auto op slot zit, maar sinds ik de "alarm chirp" aan heb is dit nog makkelijker.
Golf 5 GTI DSG ED30 on Air

JD stage 2 340pk/460nm | Milltek | Carbonio | 3SDM | Airlift | Viair
Gebruikersavatar
KlouxOne
Berichten: 1502
Lid geworden op: 02 aug 2011, 21:05

Re: Anti diefstal beveiliging.

Bericht door KlouxOne »

Die chirp van jou hoor je 3 straten verderop nog :D
Hoppers
Berichten: 265
Lid geworden op: 13 dec 2011, 16:54

Re: Anti diefstal beveiliging.

Bericht door Hoppers »

Is de zogenaamde chirp ook in te stellen als je geen alarm hebt? Ik bedoel dat je bijv je claxon hoort bij het locken..
Turbolag is there for a reason, it gives you time to put your coffee away in the cupholder.
Gebruikersavatar
KlouxOne
Berichten: 1502
Lid geworden op: 02 aug 2011, 21:05

Re: Anti diefstal beveiliging.

Bericht door KlouxOne »

Hoppers schreef:Is de zogenaamde chirp ook in te stellen als je geen alarm hebt? Ik bedoel dat je bijv je claxon hoort bij het locken..
Naar mijn weten in ieder geval niet.
Gebruikersavatar
gerben302JD
Berichten: 654
Lid geworden op: 20 jan 2012, 15:09
Type auto: Golf VI GTI
Locatie: Overijssel

Re: Anti diefstal beveiliging.

Bericht door gerben302JD »

Hoppers schreef:Is de zogenaamde chirp ook in te stellen als je geen alarm hebt? Ik bedoel dat je bijv je claxon hoort bij het locken..
Volgens mij ook niet!
Naar mij weten komt de "CHIRP" vanuit je alarmhoorn!

Groet Gerben
Stage 2 JD 302 Pk / 426 Nm
Hoppers
Berichten: 265
Lid geworden op: 13 dec 2011, 16:54

Re: Anti diefstal beveiliging.

Bericht door Hoppers »

Oke dan. Iemand nog een aanrader voor een aftermarket alarm?
Turbolag is there for a reason, it gives you time to put your coffee away in the cupholder.
Gebruikersavatar
gerben302JD
Berichten: 654
Lid geworden op: 20 jan 2012, 15:09
Type auto: Golf VI GTI
Locatie: Overijssel

Re: Anti diefstal beveiliging.

Bericht door gerben302JD »

Alles is te kraken en te stelen! :(

Maar heb 1/5 jaar geleden een defa alarm klasse 3 erop laten zetten.
Werkt perfect ook met "CHIRP" geluid en interieur beveiliging en hellinghoek +glasbruikbeveiliging.
Het geeft een enorm kabaal bij het afgaan van de sirene
en je kunt je interieurbeveiliging tijdelijk uitschakelen als je bijvb kinderen of je huisdier even in de auto laat!

Succes

Groet Gerben
Stage 2 JD 302 Pk / 426 Nm
Gebruikersavatar
MkVI Nmgn
Berichten: 5037
Lid geworden op: 11 jul 2011, 21:24
Type auto: Golf7R
Locatie: Gelderland zuid

Re: Anti diefstal beveiliging.

Bericht door MkVI Nmgn »

Ook dat omzeilen ze, Heb het gezien bij het inbouwen lieten ze me zien hoe snel dit alarm uit te schakelen was zonder ook maar 1 piepje te hebben gehoord.Dus in mijn ogen is het 100% geld weg gooien
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
Gebruikersavatar
gerben302JD
Berichten: 654
Lid geworden op: 20 jan 2012, 15:09
Type auto: Golf VI GTI
Locatie: Overijssel

Re: Anti diefstal beveiliging.

Bericht door gerben302JD »

Ik vindt dat je deels gelijk hebt,
Want voor de hobby en amateur diefjes is het nog een redelijk systeem.(voor de eerste schrikreactie)
Tuurlijk alles is te kraken wat ik al aangaf en overal is wel weer een programmaatje voor om het te omzeilen.
Misschien dat het totaal niet helpt, maar heb persoonkijk wel het gevoel dat het nu wel beter beveiligd is dan alleen startblokkering.

Zelfs een bearlock is niet bestendig tegen het dievengeweld en track en trace hebben ze tegenwoordig ook al stoorzenders voor!
Dit alles wat ik hierboven genoemd heb, werkt perfect alleen voor de kleine jongens!! :(

Groet gerben
Stage 2 JD 302 Pk / 426 Nm
Gebruikersavatar
Verlengsnoer
Berichten: 1814
Lid geworden op: 29 jun 2011, 14:19

Re: Anti diefstal beveiliging.

Bericht door Verlengsnoer »

Ik kom net foto's tegen op het EOS forum inzake de RNS510 lock welke te koop is:

Afbeelding

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “DIY + Tips & Trucs”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten