Hoeveel seconden 0-100 en 0-200

Hoeft niet eens over auto's te gaan, alles kan besproken worden, maar hou het netjes.
JeffFR
Berichten: 76
Lid geworden op: 04 feb 2014, 18:05
Type auto: LeonFR 1.8TSI
Locatie: Rotterdam

Re: Hoeveel seconden 0-100 en 0-200

Bericht door JeffFR »

Laptimer in dashboard ?.. Tijd die ik zei was fabrieksgegevens. Ik ben nu gechipt. Koppel van 63 erbij en een goeie 48.9 pk erbij. Dus die 7.2sec van 0-100 zal wel verbeterd zijn :) ik zal binnenkort een gps apparaat lenen van een maat. Voor je snelheid te meten :)
Seat Leon mk3 1.8TSI FR 230PK 313NM
20juni ga ik met vrienden de Modball Europe rijden!!
Like onze pagina op facebook https://www.facebook.com/dutchmodballteamNL, dit zouden wij als team zeker waarderen!!
Gebruikersavatar
R32Amsterdam
Berichten: 531
Lid geworden op: 01 mar 2013, 11:06
Type auto: Golf 6 R
Locatie: Amsterdam

Re: Hoeveel seconden 0-100 en 0-200

Bericht door R32Amsterdam »

JeffFR schreef:Laptimer in dashboard ?.. Tijd die ik zei was fabrieksgegevens. Ik ben nu gechipt. Koppel van 63 erbij en een goeie 48.9 pk erbij. Dus die 7.2sec van 0-100 zal wel verbeterd zijn :) ik zal binnenkort een gps apparaat lenen van een maat. Voor je snelheid te meten :)

Nice!!!!! dan zit je nu op de 230PK en 313NM ong. Gaat snel!!!!!!! En is het te merken?
Audi S3 - JDStage 2+ - Milltek Turbo back - GFB DV+ - Forge Twin Intake - Spec Stage 3+ clutch - 366,8PK 481NM (Verkocht)
Golf 6 R - JDStage 3+ - Milltek Turbo back - GFB DV+ - VW Racing Intake - R8 V10 Injectoren - HPFP - TT-RS Remmen - DSG Stage 3 - 387,4PK 504NM GESTOLEN!
BMW 335i - Stage 1 - 390PK 575NM
Gebruikersavatar
staffpride
Berichten: 2711
Lid geworden op: 31 dec 2011, 00:20
Type auto: Golf MK6 GTI + Lupo
Locatie: Alblasserdam
Contacteer:

Re: Hoeveel seconden 0-100 en 0-200

Bericht door staffpride »

R32Amsterdam schreef:Vraagje: Als ik de 0-100 wil testen, wanneer kan ik dan het beste schakelen voor de optimale performance, naald helemaal in het roden werken, of gewoon tot 5/6 duizend toeren aangezien er dan toch nog genoeg koppel is?
Helemaal in het rode werken zal je verlies in tijd opleveren. Het juiste moment om te schakelen is dat hij weer netjes terug valt op je max koppel (of net iets er voor)

Dit is bij elke auto natuurlijk anders, maar tussen de 5 a 6 duizend rpm zal je aardig in de buurt zitten schat ik
MVG EMServices

Afbeelding
bzb
Berichten: 3161
Lid geworden op: 16 apr 2012, 20:42

Re: Hoeveel seconden 0-100 en 0-200

Bericht door bzb »

vooral in de 1 wat eerder schakelen, in de 2 wellicht doortrekken als t louter tot de 100 moet (als die dat red in de 2), schakelen kost ook weer
Gebruikersavatar
R32Amsterdam
Berichten: 531
Lid geworden op: 01 mar 2013, 11:06
Type auto: Golf 6 R
Locatie: Amsterdam

Re: Hoeveel seconden 0-100 en 0-200

Bericht door R32Amsterdam »

Thanks Staffpride en BZB, 0-100 is wel echt moeilijk te meten vanuit stilstand, ik weet gewoon niet hoe ik moet beginnen :P haaha. Echt moeilijk man. Ik heb gister wel eindelijk 13 sec gehaald van 100-200 wel met mijn naald een stukje in het rooie gedeelte, daar ben ik wel blij om. Ik zal het nog een x testen met eerder schakelen bij de 5/6 toeren.
Audi S3 - JDStage 2+ - Milltek Turbo back - GFB DV+ - Forge Twin Intake - Spec Stage 3+ clutch - 366,8PK 481NM (Verkocht)
Golf 6 R - JDStage 3+ - Milltek Turbo back - GFB DV+ - VW Racing Intake - R8 V10 Injectoren - HPFP - TT-RS Remmen - DSG Stage 3 - 387,4PK 504NM GESTOLEN!
BMW 335i - Stage 1 - 390PK 575NM
Gebruikersavatar
wsnbm
Berichten: 100
Lid geworden op: 18 nov 2013, 18:37
Type auto: GOLF 6 GTI
Locatie: Rotterdam

Re: Hoeveel seconden 0-100 en 0-200

Bericht door wsnbm »

Ik vraag me af waar jullie dat dan doen, op een veilige manier?
En op een foto technisch veilige manier?

Heb in Nederland dat 2x gedaan, maar je vraagt je toch af " stel dat er zo een mallot met een camera langs de vangrail staat"

Dan heb ik toch echt een probleem.
Gebruikersavatar
theo
Global Moderator
Berichten: 920
Lid geworden op: 25 jun 2011, 18:38
Type auto: Polo GTI+BMW X5 F15
Locatie: Gelderland

Re: Hoeveel seconden 0-100 en 0-200

Bericht door theo »

R32Amsterdam schreef:Vraagje: Als ik de 0-100 wil testen, wanneer kan ik dan het beste schakelen voor de optimale performance, naald helemaal in het roden werken, of gewoon tot 5/6 duizend toeren aangezien er dan toch nog genoeg koppel is?
Je grafiek erbij pakken en kijken hoe het koppelverloop is. Kunst is om te zoeken naar een toerental waar je bij het moment van schakelen nog in de powerband zit en ook weer in de powerband terecht komt.

Ipv een roll-on een paar all gear testen draaien op de bank is ook een middel omdat je daarmee je motorkarakteristiek kan bepalen.

Ik heb mijn Volvo V60 PIH gemeten en die blijft toch altijd onder de 6 seconden naar de 100 en dat voor een auto van ruim 1800 kg en 285 pk (gecombineerd)..
bzb
Berichten: 3161
Lid geworden op: 16 apr 2012, 20:42

Re: Hoeveel seconden 0-100 en 0-200

Bericht door bzb »

ja dan blijven de banden wel op de weg gedrukt :mrgreen:
bzb
Berichten: 3161
Lid geworden op: 16 apr 2012, 20:42

Re: Hoeveel seconden 0-100 en 0-200

Bericht door bzb »

aleen hierme en met die odb methode weet je t zeker:

http://www.vboxmotorsport.co.uk/index.p ... ormancebox
O2RS
Berichten: 446
Lid geworden op: 12 aug 2012, 13:28
Type auto: Audi S4 Avant

Re: Hoeveel seconden 0-100 en 0-200

Bericht door O2RS »

staffpride schreef:
R32Amsterdam schreef:Vraagje: Als ik de 0-100 wil testen, wanneer kan ik dan het beste schakelen voor de optimale performance, naald helemaal in het roden werken, of gewoon tot 5/6 duizend toeren aangezien er dan toch nog genoeg koppel is?
Helemaal in het rode werken zal je verlies in tijd opleveren. Het juiste moment om te schakelen is dat hij weer netjes terug valt op je max koppel (of net iets er voor)

Dit is bij elke auto natuurlijk anders, maar tussen de 5 a 6 duizend rpm zal je aardig in de buurt zitten schat ik
Dit gaat denkik helaas niet helemaal op! Het zijn volgens mij toch echt de pk's die voor snelheid zorgen. Als ik naar mijn uitdraai kijk heb ik max koppel bij circa 3500 toeren (448nm) dat zou betekenen dat ik al bij circa 5000 toeren moet schakelen volgens jouw theorie.
Qua pk's zit je dan bij acceleratie tussen de 225 en 300. Ik ben toch echt sneller wanneer ik schakel bij 6300 toeren en dan terug val naar circa 4800 toeren (430nm), qua pk's zit je dan gemiddeld constant net boven de 300. Natuurlijk is dit bij iedere auto en versnellingsbakverhouding anders, maar ik denk dat het koppel verhaal zeker niet correct is eerlijk gezegd!
Bij 0-100 sprints kan het soms m.b.t. gripverlies wel slimmer zijn on eerder te schakelen, maar volgens mij ben je in theorie nog steeds sneller wanneer je rond je max pk's blijft zitten.
Audi S4 Avant B8, JD motor en S-Tronic software (529pk/640nm)
ex: Octavia RS Combi, JD stage 2 (309pk/448nm)
Gebruikersavatar
staffpride
Berichten: 2711
Lid geworden op: 31 dec 2011, 00:20
Type auto: Golf MK6 GTI + Lupo
Locatie: Alblasserdam
Contacteer:

Re: Hoeveel seconden 0-100 en 0-200

Bericht door staffpride »

Toch is het zo ;)

Als jij hem doortrek tot tegen de toerenbegrenzer bouw je minder snelheid op als dat je net wat eerder doorschakel.
dat het bij jou rond de 6300 rpm ligt zou best goed kunnen hoor.
Hangt sterk af van je vermogensopbouw en type motor.

Maar wat ik dus probeerde te zeggen is dat helemaal doortrekken minder snelheid genereerd als op je vermogen rijden.

koppel en pk's hebben daar beide een rol in.
Het is een samenspel van die 2.

miss beetje verkeerd beschreven om te zeggen op je max koppel of daarvoor. Met daarvoor bedoelde ik aan,de kant van je pk's
MVG EMServices

Afbeelding
bzb
Berichten: 3161
Lid geworden op: 16 apr 2012, 20:42

Re: Hoeveel seconden 0-100 en 0-200

Bericht door bzb »

anderzijds is het weer wel zo dat een lagere versnelling voor meer versnelling zorgt ook al loopt het koppel terug. het zal een beetje gokken blijven
O2RS
Berichten: 446
Lid geworden op: 12 aug 2012, 13:28
Type auto: Audi S4 Avant

Re: Hoeveel seconden 0-100 en 0-200

Bericht door O2RS »

Vermogen wordt natuurlijk ook gewoon verkregen door een bepaalde formule tussen koppel en toerental, dus alles hang zeker met elkaar samen. Maar toch kun je denkik beter naar de pk's kijken dan naar het koppel. Denk bijvoorbeeld aan een Honda S2000 die moet echt tot de toerenbegrenzer janken om het maximale eruit te halen. Extreem veel meer koppel heeft hij daar niet hoor, maar door het hoge toerental wel veel meer vermogen! Probeer het maar eens uit Erwin, ben benieuwd naar je bevindingen, wanneer je met jouw uitdraai rond de 5000 toeren schakelt of bij 6200, ik denk dat jij bij het laatste stukken sneller bent op bijvoorbeeld een 60-200 sprint, terwijl je koppel gemiddeld misschien wel 50nm minder is.
Audi S4 Avant B8, JD motor en S-Tronic software (529pk/640nm)
ex: Octavia RS Combi, JD stage 2 (309pk/448nm)
Gebruikersavatar
R32Amsterdam
Berichten: 531
Lid geworden op: 01 mar 2013, 11:06
Type auto: Golf 6 R
Locatie: Amsterdam

Re: Hoeveel seconden 0-100 en 0-200

Bericht door R32Amsterdam »

wsnbm schreef:Ik vraag me af waar jullie dat dan doen, op een veilige manier?
En op een foto technisch veilige manier?

Heb in Nederland dat 2x gedaan, maar je vraagt je toch af " stel dat er zo een mallot met een camera langs de vangrail staat"

Dan heb ik toch echt een probleem.
Op de A5 daar is het in de nacht stil, lange brede weg. Ik heb er nog nooit flitsers meegemaakt. Mocht volgens mij ook niet wegens verstoring van vliegtuigen of zo.
Maar het is inderdaad wel eng. Misschien handig om eerst een rondje te rijden om het te checken.
Audi S3 - JDStage 2+ - Milltek Turbo back - GFB DV+ - Forge Twin Intake - Spec Stage 3+ clutch - 366,8PK 481NM (Verkocht)
Golf 6 R - JDStage 3+ - Milltek Turbo back - GFB DV+ - VW Racing Intake - R8 V10 Injectoren - HPFP - TT-RS Remmen - DSG Stage 3 - 387,4PK 504NM GESTOLEN!
BMW 335i - Stage 1 - 390PK 575NM
Gebruikersavatar
R32Amsterdam
Berichten: 531
Lid geworden op: 01 mar 2013, 11:06
Type auto: Golf 6 R
Locatie: Amsterdam

Re: Hoeveel seconden 0-100 en 0-200

Bericht door R32Amsterdam »

O2RS schreef:Vermogen wordt natuurlijk ook gewoon verkregen door een bepaalde formule tussen koppel en toerental, dus alles hang zeker met elkaar samen. Maar toch kun je denkik beter naar de pk's kijken dan naar het koppel. Denk bijvoorbeeld aan een Honda S2000 die moet echt tot de toerenbegrenzer janken om het maximale eruit te halen. Extreem veel meer koppel heeft hij daar niet hoor, maar door het hoge toerental wel veel meer vermogen! Probeer het maar eens uit Erwin, ben benieuwd naar je bevindingen, wanneer je met jouw uitdraai rond de 5000 toeren schakelt of bij 6200, ik denk dat jij bij het laatste stukken sneller bent op bijvoorbeeld een 60-200 sprint, terwijl je koppel gemiddeld misschien wel 50nm minder is.
Klopt, wat ik zelf denk is dat je 0-100 1e vesnelling eerder schakeld bij ong. 5000 toeren en 2e versnelling misschien doorjagen tot het rode gedeelte. en als je 0-200 of 100-200 wil meten dan denk ik dat je toch wel moet door trekken tot 6300 toeren. Ik heb laatst geprobeerd om eerder te schakelen, en ik haalde 15 sec 100-200. als ik em een stukje doorjaag tot 6500 toeren haal ik 13 sec.
Audi S3 - JDStage 2+ - Milltek Turbo back - GFB DV+ - Forge Twin Intake - Spec Stage 3+ clutch - 366,8PK 481NM (Verkocht)
Golf 6 R - JDStage 3+ - Milltek Turbo back - GFB DV+ - VW Racing Intake - R8 V10 Injectoren - HPFP - TT-RS Remmen - DSG Stage 3 - 387,4PK 504NM GESTOLEN!
BMW 335i - Stage 1 - 390PK 575NM
Gebruikersavatar
staffpride
Berichten: 2711
Lid geworden op: 31 dec 2011, 00:20
Type auto: Golf MK6 GTI + Lupo
Locatie: Alblasserdam
Contacteer:

Re: Hoeveel seconden 0-100 en 0-200

Bericht door staffpride »

O2RS schreef:Vermogen wordt natuurlijk ook gewoon verkregen door een bepaalde formule tussen koppel en toerental, dus alles hang zeker met elkaar samen. Maar toch kun je denkik beter naar de pk's kijken dan naar het koppel. Denk bijvoorbeeld aan een Honda S2000 die moet echt tot de toerenbegrenzer janken om het maximale eruit te halen. Extreem veel meer koppel heeft hij daar niet hoor, maar door het hoge toerental wel veel meer vermogen! Probeer het maar eens uit Erwin, ben benieuwd naar je bevindingen, wanneer je met jouw uitdraai rond de 5000 toeren schakelt of bij 6200, ik denk dat jij bij het laatste stukken sneller bent op bijvoorbeeld een 60-200 sprint, terwijl je koppel gemiddeld misschien wel 50nm minder is.
Ja klopt, maar dat is geen turbomotor. Daar zit degelijk verschil in.

Ik schakel zelf idd rond de 6000 rpm, als ik verder doortrek tot tegen de begrenzer dan ben ik aanzienlijk minder snel.
Voel het verschil ook direct met het oppakken na het schakelen.

Nu is het zo dat onze turbo's het vermogen lekker breed uitsmeren, maar in bv mijn golf IV gti was het verschil helemaal goed merkbaar. Als je die te veel doortrok deed de turbo helemaal niet meer mee :(
MVG EMServices

Afbeelding
Gebruikersavatar
R32Amsterdam
Berichten: 531
Lid geworden op: 01 mar 2013, 11:06
Type auto: Golf 6 R
Locatie: Amsterdam

Re: Hoeveel seconden 0-100 en 0-200

Bericht door R32Amsterdam »

staffpride schreef:
O2RS schreef:Vermogen wordt natuurlijk ook gewoon verkregen door een bepaalde formule tussen koppel en toerental, dus alles hang zeker met elkaar samen. Maar toch kun je denkik beter naar de pk's kijken dan naar het koppel. Denk bijvoorbeeld aan een Honda S2000 die moet echt tot de toerenbegrenzer janken om het maximale eruit te halen. Extreem veel meer koppel heeft hij daar niet hoor, maar door het hoge toerental wel veel meer vermogen! Probeer het maar eens uit Erwin, ben benieuwd naar je bevindingen, wanneer je met jouw uitdraai rond de 5000 toeren schakelt of bij 6200, ik denk dat jij bij het laatste stukken sneller bent op bijvoorbeeld een 60-200 sprint, terwijl je koppel gemiddeld misschien wel 50nm minder is.
Ja klopt, maar dat is geen turbomotor. Daar zit degelijk verschil in.

Ik schakel zelf idd rond de 6000 rpm, als ik verder doortrek tot tegen de begrenzer dan ben ik aanzienlijk minder snel.
Voel het verschil ook direct met het oppakken na het schakelen.

Nu is het zo dat onze turbo's het vermogen lekker breed uitsmeren, maar in bv mijn golf IV gti was het verschil helemaal goed merkbaar. Als je die te veel doortrok deed de turbo helemaal niet meer mee :(
Afbeelding
Als ik zo kijk klopt dat voor mij wel ja bij 6000 toeren schakelen :mrgreen:
Audi S3 - JDStage 2+ - Milltek Turbo back - GFB DV+ - Forge Twin Intake - Spec Stage 3+ clutch - 366,8PK 481NM (Verkocht)
Golf 6 R - JDStage 3+ - Milltek Turbo back - GFB DV+ - VW Racing Intake - R8 V10 Injectoren - HPFP - TT-RS Remmen - DSG Stage 3 - 387,4PK 504NM GESTOLEN!
BMW 335i - Stage 1 - 390PK 575NM
O2RS
Berichten: 446
Lid geworden op: 12 aug 2012, 13:28
Type auto: Audi S4 Avant

Re: Hoeveel seconden 0-100 en 0-200

Bericht door O2RS »

@Staffpride; Eens, maar bij die 4GTI zal het vermogen dan ook al sterk aan het afnemen zijn geweest.
Oftewel je koppel zakt dusdanig hard in elkaar dat de pk's ook wegzakken. Wanneer je koppel vlak blijft blijven de pk's natuurlijk toenemen, zelfs bij een redelijk verval bovenin de toeren blijven de pk's stijgen. Bij een K04 tfsi bijvoorbeeld zul je bij het optimaal benutten van het vermogen vaak na opschakelen al terugvallen naar een toerental waarbij het koppel al dalende is. Zie bijvoorbeeld de uitdraai van Rob http://www.golfgtiforum.nl/forum/viewto ... 2&start=25 of die van GolfL http://www.golfgtiforum.nl/forum/viewto ... &start=125
In mijn opinie kun je dan toch echt stellen dat je moet schakelen zodat je vermogen (pk's) het hoogst is en niet moet kijken dat je terugvalt rond je maximaal koppel (nm's).
Maar goed zijn allemaal maar theorieën natuurlijk ;)
Laatst gewijzigd door O2RS op 27 feb 2014, 12:02, 2 keer totaal gewijzigd.
Audi S4 Avant B8, JD motor en S-Tronic software (529pk/640nm)
ex: Octavia RS Combi, JD stage 2 (309pk/448nm)
O2RS
Berichten: 446
Lid geworden op: 12 aug 2012, 13:28
Type auto: Audi S4 Avant

Re: Hoeveel seconden 0-100 en 0-200

Bericht door O2RS »

@ R32 denk dat je bij 6500 toeren schakelen sneller bent eerlijk gezegd ;)
Audi S4 Avant B8, JD motor en S-Tronic software (529pk/640nm)
ex: Octavia RS Combi, JD stage 2 (309pk/448nm)
Gebruikersavatar
R32Amsterdam
Berichten: 531
Lid geworden op: 01 mar 2013, 11:06
Type auto: Golf 6 R
Locatie: Amsterdam

Re: Hoeveel seconden 0-100 en 0-200

Bericht door R32Amsterdam »

O2RS schreef:@ R32 denk dat je bij 6500 toeren schakelen sneller bent eerlijk gezegd ;)
Thanks! toen ik die 13 sec haalde ging ik een stukkie door tot ong. 7000. Maar nu is het wel weer een test waard om tot 6500 toeren te schakelen.
Wie weet :D ik wil de 12 sec wel halen hoor :P Trouwens het is sowieso slecht om in het rooie gedeelte te komen toch?
Audi S3 - JDStage 2+ - Milltek Turbo back - GFB DV+ - Forge Twin Intake - Spec Stage 3+ clutch - 366,8PK 481NM (Verkocht)
Golf 6 R - JDStage 3+ - Milltek Turbo back - GFB DV+ - VW Racing Intake - R8 V10 Injectoren - HPFP - TT-RS Remmen - DSG Stage 3 - 387,4PK 504NM GESTOLEN!
BMW 335i - Stage 1 - 390PK 575NM
Gebruikersavatar
R32Amsterdam
Berichten: 531
Lid geworden op: 01 mar 2013, 11:06
Type auto: Golf 6 R
Locatie: Amsterdam

Re: Hoeveel seconden 0-100 en 0-200

Bericht door R32Amsterdam »

https://www.youtube.com/watch?v=K0VDawnV3Xk
Dit is een filmpje van mijn s3 waar ik dus de 100-200 wilde meten. Wat vinden jullie ervan? Deed ik het redelijk goed :P?
En is het een mooie record voor een 310PK 411NM S3? 13 sec duurde het!
Laatst gewijzigd door R32Amsterdam op 27 feb 2014, 14:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Audi S3 - JDStage 2+ - Milltek Turbo back - GFB DV+ - Forge Twin Intake - Spec Stage 3+ clutch - 366,8PK 481NM (Verkocht)
Golf 6 R - JDStage 3+ - Milltek Turbo back - GFB DV+ - VW Racing Intake - R8 V10 Injectoren - HPFP - TT-RS Remmen - DSG Stage 3 - 387,4PK 504NM GESTOLEN!
BMW 335i - Stage 1 - 390PK 575NM
bzb
Berichten: 3161
Lid geworden op: 16 apr 2012, 20:42

Re: Hoeveel seconden 0-100 en 0-200

Bericht door bzb »

hier is mijne ook 12/13 sec, gewoon de dsg in t rood laten lopen en zelf uit laten zoeken, maar lijkt me sterk dat eerder schakelen veel sneller zou zijn, anders heb ik een porsche killert

http://www.youtube.com/watch?v=WikDPYOHFP4
Gebruikersavatar
R32Amsterdam
Berichten: 531
Lid geworden op: 01 mar 2013, 11:06
Type auto: Golf 6 R
Locatie: Amsterdam

Re: Hoeveel seconden 0-100 en 0-200

Bericht door R32Amsterdam »

bzb schreef:hier is mijne ook 12/13 sec, gewoon de dsg in t rood laten lopen en zelf uit laten zoeken, maar lijkt me sterk dat eerder schakelen veel sneller zou zijn, anders heb ik een porsche killert

https://www.youtube.com/watch?v=K0VDawnV3Xk
ik heb handbak :( Maar dit is zeker snel!!! wauw, zal de mijne dan traag zijn? niet toch gti is ook nog 100 kg lichter en je hebt iets meer koppel.
En ik heb haldex weet alleen niet of alle wielen meedraaien met 100-200. Dus misschien kan ik dat niet als excuus gebruiken :P

Wel tof als ik op youtube kijk zie ik dat een RS3 100-200 ook in 12/13 sec doet!!! 8-) Dus we zijn best snel.
Laatst gewijzigd door R32Amsterdam op 27 feb 2014, 14:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Audi S3 - JDStage 2+ - Milltek Turbo back - GFB DV+ - Forge Twin Intake - Spec Stage 3+ clutch - 366,8PK 481NM (Verkocht)
Golf 6 R - JDStage 3+ - Milltek Turbo back - GFB DV+ - VW Racing Intake - R8 V10 Injectoren - HPFP - TT-RS Remmen - DSG Stage 3 - 387,4PK 504NM GESTOLEN!
BMW 335i - Stage 1 - 390PK 575NM
O2RS
Berichten: 446
Lid geworden op: 12 aug 2012, 13:28
Type auto: Audi S4 Avant

Re: Hoeveel seconden 0-100 en 0-200

Bericht door O2RS »

DSG schakelt echt super snel inderdaad, daar win je zeker wat tijd ten opzichten van een handbak.
Hij loopt in ieder geval goed door Bas, denk dat hij ongeveer net zo snel is als de mijne van 100-200
Audi S4 Avant B8, JD motor en S-Tronic software (529pk/640nm)
ex: Octavia RS Combi, JD stage 2 (309pk/448nm)
Gebruikersavatar
R32Amsterdam
Berichten: 531
Lid geworden op: 01 mar 2013, 11:06
Type auto: Golf 6 R
Locatie: Amsterdam

Re: Hoeveel seconden 0-100 en 0-200

Bericht door R32Amsterdam »

O2RS schreef:DSG schakelt echt super snel inderdaad, daar win je zeker wat tijd ten opzichten van een handbak.
Hij loopt in ieder geval goed door Bas, denk dat hij ongeveer net zo snel is als de mijne van 100-200
Ja echt wel DSG is echt supersnel, en de mijne dan O2RS? :P
Audi S3 - JDStage 2+ - Milltek Turbo back - GFB DV+ - Forge Twin Intake - Spec Stage 3+ clutch - 366,8PK 481NM (Verkocht)
Golf 6 R - JDStage 3+ - Milltek Turbo back - GFB DV+ - VW Racing Intake - R8 V10 Injectoren - HPFP - TT-RS Remmen - DSG Stage 3 - 387,4PK 504NM GESTOLEN!
BMW 335i - Stage 1 - 390PK 575NM
Plaats reactie

Terug naar “Wat je maar wil”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 106 gasten