Chris5gti

Forum voor projecten van leden. Hier kunnen leden die hun aanpassingen aan hun auto maken ze tonen. Uiteraard kan je er ook voor kiezen om je aanpassingen gewoon in je voorsteltopic bij te houden.
Gebruikersavatar
Verlengsnoer
Berichten: 1814
Lid geworden op: 29 jun 2011, 14:19

Re: Chris5gti

Bericht door Verlengsnoer »

Er af stelen!? Onder je auto en dan met een schroevendraaier eruit drukken? No way!
Gebruikersavatar
Chris5gti
Berichten: 1837
Lid geworden op: 22 sep 2011, 19:19
Type auto: Golf 5 GTI
Locatie: zuid limburg

Re: Chris5gti

Bericht door Chris5gti »

Ja stelen is mogelijk maar dan zullen ze het kapje en de velg toch wel zwaar beschadigen omdat ze echt vlak erin liggen en er niet veel plaats is om te wrikken .. Hier een paar fotos met de kapjes erin .

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Golf88
Berichten: 2209
Lid geworden op: 05 nov 2012, 20:47

Re: Chris5gti

Bericht door Golf88 »

Ziet er goed uit Chris!
Gebruikersavatar
Chris5gti
Berichten: 1837
Lid geworden op: 22 sep 2011, 19:19
Type auto: Golf 5 GTI
Locatie: zuid limburg

Re: Chris5gti

Bericht door Chris5gti »

Thanks !
Gebruikersavatar
Renekesgti
Berichten: 1185
Lid geworden op: 08 jun 2011, 15:54
Type auto: MK7 GTI CS
Contacteer:

Re: Chris5gti

Bericht door Renekesgti »

Schitterend wiel Chris!
Gebruikersavatar
Chris5gti
Berichten: 1837
Lid geworden op: 22 sep 2011, 19:19
Type auto: Golf 5 GTI
Locatie: zuid limburg

Re: Chris5gti

Bericht door Chris5gti »

Normaal gesproken ben ik echt absoluut tegen stickers en overbodige prullen aan de auto , maar vond deze wel grappig . Zag hem bij MIVW en dacht ik plak hem eens erop . Toevallig maakte bij Volkstylebase iemand een foto ervan .


Afbeelding
bzb
Berichten: 3161
Lid geworden op: 16 apr 2012, 20:42

Re: Chris5gti

Bericht door bzb »

die logo's trek je er toch mooi recht af met een goeie zuignap, welke bandenmaat heb je eromheen getrokken?
Gebruikersavatar
MkVI Nmgn
Berichten: 5037
Lid geworden op: 11 jul 2011, 21:24
Type auto: Golf7R
Locatie: Gelderland zuid

Re: Chris5gti

Bericht door MkVI Nmgn »

Mijn BBS wielen krijg jij de logo's er niet afgetrokken met een zuignap omdat er bij die set een beveiligingsring omheen zit zodat als je een rondje Ring rijd je logo's niet verliest :lol: :lol: :lol:
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
Gebruikersavatar
Edition30
Berichten: 2663
Lid geworden op: 16 apr 2011, 21:55
Type auto: Edition 30
Locatie: Zuid-Holland

Re: Chris5gti

Bericht door Edition30 »

Kijk! zo lever je een set velgkapjes aan!!

Heel gaaf project Chris, leuk dat je dit zelf (plaatwerk en spuiten) zelf kan doen. Resultaat mag er zijn en heeft details die weinig hebben. Dit nog even los van de Lambo's die onder je auto zitten. Wees wel zuinig op je velgen en kapjes!

Zo'n sticker kan natuurlijk absoluut niet, maar voor iemand met echte Lambo's onder zijn auto maken we een uitzondering :lol:
Gr. Renco


Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
bzb
Berichten: 3161
Lid geworden op: 16 apr 2012, 20:42

Re: Chris5gti

Bericht door bzb »

MkVI Nmgn schreef:Mijn BBS wielen krijg jij de logo's er niet afgetrokken met een zuignap omdat er bij die set een beveiligingsring omheen zit zodat als je een rondje Ring rijd je logo's niet verliest :lol: :lol: :lol:
lambo caps hebben dat niet helaas
Gebruikersavatar
Chris5gti
Berichten: 1837
Lid geworden op: 22 sep 2011, 19:19
Type auto: Golf 5 GTI
Locatie: zuid limburg

Re: Chris5gti

Bericht door Chris5gti »

bzb schreef:die logo's trek je er toch mooi recht af met een goeie zuignap, welke bandenmaat heb je eromheen getrokken?
Dacht ik eigenlijk ook in het begin voor dat ik ze erin heb geduwd maar die naafkapjes zitten echt moervast , als je ze van buitenaf eruit zou willen halen denk ik dat je de kapjes kapot maakt of de velg .. Maargoed de auto staat in de garage dus ben er eigenlijk niet meer bang voor dat iemand eraan komt .

banden zijn 225 35 19 van Achilles die zijn erg smal tegenover andere merken , heb het laats met iemand anders vergleken die had 215 erop zitten en zijn banden leken nog altijd balon banden tegenover mijn dus optisch is dit echt een aanrader . Met droog weer ook perfekt maar op nat wegdek is het natuurlijk niet optimaal .

@Edition30
Dankje voor de complimenten ! De sticker was ook meer als grap bedoeld voor mivw en volkstyle meeting . Hij gaat er binnekort weer vanaf denk ik , op zijn laatst als de winterwielen eronder gaan . ;)
kevin78
Berichten: 760
Lid geworden op: 11 mei 2011, 18:38
Type auto: Golf MK5 GTI
Locatie: Overijssel

Re: Chris5gti

Bericht door kevin78 »

Zulke velgen verdienen wel fatsoenlijke banden!!
Gebruikersavatar
RobvR
Berichten: 1684
Lid geworden op: 16 apr 2011, 23:32
Type auto: MK1 GTI+G60+ED35
Locatie: Noord Limburg

Re: Chris5gti

Bericht door RobvR »

Gave hoepels Chris!
Groet RobvR
Gebruikersavatar
Chris5gti
Berichten: 1837
Lid geworden op: 22 sep 2011, 19:19
Type auto: Golf 5 GTI
Locatie: zuid limburg

Re: Chris5gti

Bericht door Chris5gti »

kevin78 schreef:Zulke velgen verdienen wel fatsoenlijke banden!!
ieder zijn eigen .. ik heb liever niet zon balon banden, het oog wil ook wat . Behalve op mijn winterset heb ik Bridgestone , maja zijn ook maar denver velgen voor de winter ..

@ RobvR : Dank U ;)
Plaats reactie

Terug naar “Projecten”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 128 gasten