Scherm/menu opties MFA+

Bespreek hier alles met betrekking tot de mkV.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Limited
Berichten: 70
Lid geworden op: 08 jul 2011, 17:58
Type auto: Limited Edition 240

Scherm/menu opties MFA+

Bericht door Limited »

Kan iemand mij uitleggen wat alle opties zijn in het scherm tussen de toerenteller en de snelheids meter?

Ik neem aan dat er meer mensen zijn die niet weten wat alle functies zijn :roll:
Laatst gewijzigd door Limited op 22 aug 2011, 20:37, 1 keer totaal gewijzigd.
"Proud owner of A Golf V GTI Limited 240"
Gebruikersavatar
wehoo
Berichten: 4270
Lid geworden op: 09 jun 2011, 11:24

Re: Scherm opties

Bericht door wehoo »

Limited schreef:Kan iemand mij uitleggen wat alle opties zijn in het scherm tussen de toerenteller en de snelheids meter?

Ik neem aan dat er meer mensen zijn die niet weten wat alle functies zijn :roll:
Er van uitgaande dat je een MFA+ (Multi Funtions Anzeige Plus) bedoelt. Dit in tegenstelling tot een MFA (zonder plus), die een halve schermhoogte heeft en daardoor beperkte mogelijkheden om e.e.a. te laten zien in het display.
De verschillende functies zijn afhankelijk van hetgeen je aan je GTI gekoppeld hebt; er kunnen dus verschillen qua uitvoering zijn. Niet alle navigatie-functies zijn zichtbaar als er een "andere" dan VW satnav in zit. Telefoonopties zijn afhankelijk van de gebruikte bluetooth connector.

Uitleg a.h.v. plaatjes: Klik: Team Dezent --> MFA+ menu
Gr. Wehoo.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Limited
Berichten: 70
Lid geworden op: 08 jul 2011, 17:58
Type auto: Limited Edition 240

Re: Scherm opties

Bericht door Limited »

Juist die bedoel ik :oops: , nu ben ik net even in het convenience menu gekeken maar snap er niks van wat daar allemaal staat ook niet na op google al gezocht te hebben... heeft iemand hier een pdf van in het engels/nederlands... Mijn duits is niet zo goed als die van wehoo ;)
"Proud owner of A Golf V GTI Limited 240"
Gebruikersavatar
wehoo
Berichten: 4270
Lid geworden op: 09 jun 2011, 11:24

Re: Scherm/menu opties MFA+

Bericht door wehoo »

@Limited.
Helaas (nog) geen Engelse versie tegengekomen. En Nederlands zal wel niet bestaan. Ik weet zo niet uit mijn hoofd wat er over in de handleidingen staat; misschien staat daar wel iets over de instelmogelijkheden in.

Maar er bestaat wel iets visueels:





Gr. Wehoo.
Afbeelding
Gebruikersavatar
240
Berichten: 102
Lid geworden op: 15 jul 2011, 22:13

Re: Scherm opties

Bericht door 240 »

Limited schreef:Juist die bedoel ik :oops: , nu ben ik net even in het convenience menu gekeken maar snap er niks van wat daar allemaal staat ook niet na op google al gezocht te hebben... heeft iemand hier een pdf van in het engels/nederlands... Mijn duits is niet zo goed als die van wehoo ;)
Wat wil je precies weten?

Regenschliessen: ramen sluiten als het regent
Türoffnung: instellen of alleen de bestuurderskant opengaat als je de ab bedient.
DWA-Quittung - weet ik zo even niet
Komfortbed. - regelt of je het raam met één druk op de knop sluit/opent, of dat je de knop in moet houden
Spiegelabschenk - dat je rechterspiel kantelt als je achteruit gaat (maar dan moet je ook nog je spiegelbediening op het portier op rechts moeten zetten.
Spiegl verst. - beide spiegels synchroon verzetten of ieder apart


Maarre, je kan je menu in de auto toch op Engels zetten? :)
Zie "Sprache".
vwfrits2005
Berichten: 172
Lid geworden op: 02 jun 2011, 15:23
Type auto: Golf MK5 GTI
Locatie: utrechtse heuvelrug

Re: Scherm/menu opties MFA+

Bericht door vwfrits2005 »

dwa-quittung = hiermee kun je wanneer de alarm af fabriek hebt, de sirene even een signaal laten geven wanneer de auto open of dicht doet. Het klinkt bescheiden.

DWA = Diebstahl Warn Anlage
Die Straße brennt und raucht, ein GTI ist aufgetaucht! Maar ook met een Volvo V60CC D4 Polestar 4 x 4
BASK04
Berichten: 431
Lid geworden op: 18 jun 2011, 16:39

Re: Scherm/menu opties MFA+

Bericht door BASK04 »

Dat visuele heb ik gewoon in engels
Plaats reactie

Terug naar “GOLF V GTI”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 107 gasten