fout bij plaatsen achterlichten led

De titel spreekt voor zich, plaats hier alles over VAG-COM.
Plaats reactie
remco1982
Berichten: 7
Lid geworden op: 10 jul 2014, 22:37
Type auto: golf 6

fout bij plaatsen achterlichten led

Bericht door remco1982 »

Beste mensen ik heb een setje achterlichten gekocht orgineel vw led achterlichten en nu verschijnt er een fout code op het mistlicht nu heb ik een andere bcm module geplaats en laten coderen nu werkt de cv niet meer dus ben ik naar de dealer gegaan voor de sleutels opnieuw te laten inlezen 43€lichter maar de vw garage kan mij niet helpen ze komen niet in het systeem krijg ik te horen inmidels heb ik de orginele bcm maar weer gemonteerd iemand een idee om de fout code weg te krijgen of iets anders ik hoor het graag
Gebruikersavatar
MkVI Nmgn
Berichten: 5037
Lid geworden op: 11 jul 2011, 21:24
Type auto: Golf7R
Locatie: Gelderland zuid

Re: fout bij plaatsen achterlichten led

Bericht door MkVI Nmgn »

remco1982 schreef:Beste mensen ik heb een setje achterlichten gekocht orgineel vw led achterlichten en nu verschijnt er een fout code op het mistlicht nu heb ik een andere bcm module geplaats en laten coderen nu werkt de cv niet meer dus ben ik naar de dealer gegaan voor de sleutels opnieuw te laten inlezen 43€lichter maar de vw garage kan mij niet helpen ze komen niet in het systeem krijg ik te horen inmidels heb ik de orginele bcm maar weer gemonteerd iemand een idee om de fout code weg te krijgen of iets anders ik hoor het graag

Bekent probleem.
Je boordnet computer staat nog in fabrieks-instellingen.. (transport modus)

http://www.ross-tech.com/vag-com/tour/a ... creen.html
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
remco1982
Berichten: 7
Lid geworden op: 10 jul 2014, 22:37
Type auto: golf 6

Re: fout bij plaatsen achterlichten led

Bericht door remco1982 »

Beste tonnie hoe krijg ik de bcm uit de fabrieks instelingen enig idee
Gebruikersavatar
MkVI Nmgn
Berichten: 5037
Lid geworden op: 11 jul 2011, 21:24
Type auto: Golf7R
Locatie: Gelderland zuid

Re: fout bij plaatsen achterlichten led

Bericht door MkVI Nmgn »

via vcds Applications en als goed is kun je het dan daar aanklikken.
Weet niet waar je vandaan komt maar der zijn hier vast jongens die dat kunnen bij je in de buurt.
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
remco1982
Berichten: 7
Lid geworden op: 10 jul 2014, 22:37
Type auto: golf 6

Re: fout bij plaatsen achterlichten led

Bericht door remco1982 »

Beste tonnie ik kom uit zuid limburg ik ga eens kijken of ik imand kan vinden hier in de buurt in idergeval bedankt voor je info als het probleem verholpen is laat ik het je weten mvg remco
Gebruikersavatar
KlouxOne
Berichten: 1502
Lid geworden op: 02 aug 2011, 21:05

Re: fout bij plaatsen achterlichten led

Bericht door KlouxOne »

wij hebben ruimen ervaring met het inleren/monteren van Boardnet computers. Het ziet er naar uit dat er inderdaad iets niet goed gaat met de transport modus. Daarnaast is het zo dat ook beide sleutels opnieuw moeten worden ingeleerd. anders doet inderdaad je CV het niet meer.
Plaats reactie

Terug naar “VAG-COM”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 135 gasten