Philips Airfryer

Hoeft niet eens over auto's te gaan, alles kan besproken worden, maar hou het netjes.
Plaats reactie
pasiee
Berichten: 353
Lid geworden op: 02 aug 2014, 17:13
Type auto: Golf 6 GTI
Locatie: Zuid-holland

Philips Airfryer

Bericht door pasiee »

(TOTAAL IETS ANDERS DAN AUTO's haha)

Ben nu een maand in het bezit van de Philips Airfryer en super tevreden, zijn hier nog meer mensen die er 1 hebben of nog twijfelen haha?
Gebruikersavatar
bluetiger
Berichten: 1224
Lid geworden op: 14 jun 2011, 15:37
Type auto: Golf 7 GTI Perf + T5
Locatie: Lansingerland

Re: Philips Airfryer

Bericht door bluetiger »

Ik twijfel erover. De normale philips frituur gaat bijna nooit aan. Woon in een appartement en kan het bijv niet buiten doen. Is de geur minder? En hoe zijn de patatjes?
-Marco-
Golf MK7 GTI Performance - Full Milltek, APR intake, JD Stage 2 340pk/465nm
T5 GP 2.0 TDI BiT JD chip 218pk/510nm AWD DSG
pasiee
Berichten: 353
Lid geworden op: 02 aug 2014, 17:13
Type auto: Golf 6 GTI
Locatie: Zuid-holland

Re: Philips Airfryer

Bericht door pasiee »

bluetiger schreef:Ik twijfel erover. De normale philips frituur gaat bijna nooit aan. Woon in een appartement en kan het bijv niet buiten doen. Is de geur minder? En hoe zijn de patatjes?
De geur is een stuk minder, je ruikt alleen een klein beetje als je hem opendoet een paar seconde na het bakken maar dat heb je met de oven soms ook.

De patatjes zijn echt heerlijk(beste kan je even proeven bij vrienden of familie als ze hem hebben), je hebt van bepaalde merken patat en snacks die speciaal voor de airfryer/oven gemaakt zijn.
Ik maak ze meestal zelf haha.

Maar je kan er ook gewoon verse maaltijden in maken als je wilt.

Hoop dat je hier wat aan hebt en anders hoor ik je vragen graag.
JeroenR32
Berichten: 235
Lid geworden op: 02 aug 2011, 22:03
Type auto: A5 Sportback
Contacteer:

Re: Philips Airfryer

Bericht door JeroenR32 »

Wij hebben ook al een tijdje zo'n ding en het is een stuk minder vet!

Het is inderdaad ideaal voor o.a. friet en kip. Bij sommige snacks moet je kiezen voor Mora, die zijn er speciaal voor gemaakt en komen er nog krokant uit, bij andere merken komt het er vrij bleek/slap uit.

Wat ik wel lastig vind is het schoonmaken, het blijft snel aangekoekt zitten en de vaatwasser is zo vol.
pasiee
Berichten: 353
Lid geworden op: 02 aug 2014, 17:13
Type auto: Golf 6 GTI
Locatie: Zuid-holland

Re: Philips Airfryer

Bericht door pasiee »

JeroenR32 schreef:Wij hebben ook al een tijdje zo'n ding en het is een stuk minder vet!

Het is inderdaad ideaal voor o.a. friet en kip. Bij sommige snacks moet je kiezen voor Mora, die zijn er speciaal voor gemaakt en komen er nog krokant uit, bij andere merken komt het er vrij bleek/slap uit.

Wat ik wel lastig vind is het schoonmaken, het blijft snel aangekoekt
zitten en de vaatwasser is zo vol.
Als zo beetje bleek/slap eruit komen moet je ze even insmeren met 1 eetlepel olie dan heb je daar geen last van.
Ja in de vaatwasser zit het snel vol Haha, ik doe het altijd met afwasborsteltje zo gedaan.
Plaats reactie

Terug naar “Wat je maar wil”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 114 gasten