hey
kan er iemand mij helpen aan plannetje of electrische schema's van golf 1 gti DX motor 1983 ?
ook had ik graag geweten of dit klopt aan men zekering/relaiskast en of dat er alles inzit dat er moet inzitten, blijft stilvallen, ff draait ie en ofwel valt ie zelf stil ofwel valt ie direct stil als ik gas geef, als ik zeker ben van zekeringkast dan kan ik dat ook al uitsluiten hé
4
greetz
Ronald
vraagje ivm zekeringen/relaiskast
Re: vraagje ivm zekeringen/relaiskast
Je zou je brandstof relais kunnen doorverbinden en dit relais zo uitsluiten.
Ik geloof niet in een defect in de zekeringskast , tenzij deze nat is geworden.
Denk eerder aan een brandstof probleem.
Koop een manual en meet alles op je gemak eens door , wellicht is de thermotijd schakelaar defect of spuit de koude start injector constant in....
Kijk of de brandstof opbrengst goed is , of de plunjer in de spinnekop vrij kan bewegen.
Ik geloof niet in een defect in de zekeringskast , tenzij deze nat is geworden.
Denk eerder aan een brandstof probleem.
Koop een manual en meet alles op je gemak eens door , wellicht is de thermotijd schakelaar defect of spuit de koude start injector constant in....
Kijk of de brandstof opbrengst goed is , of de plunjer in de spinnekop vrij kan bewegen.
mk1 GTI DX / mk2 GTI 16v KR
-
- Berichten: 64
- Lid geworden op: 06 mar 2014, 01:35
- Type auto: VW Golf VI GTD
- Locatie: Vl Brabant België
Re: vraagje ivm zekeringen/relaiskast
Ik heb met GTI 1 ((1982)idem probleem als jij gehad.
Storing was ook brandstofrelais, op oudere zekeringkast was het de enige telais met extra zekering op.
Jij heb de (1983) nieuwere versie.
Brandstofpomp nabij het rechtse achterwiel moet je horen draaien/pompen tijdens het starten.
Relais kortsluiten (lees benzinepomp rechtstreeks onder 12v zetten) kan je zekerheid geven voor oplossing probleem.
Storing was ook brandstofrelais, op oudere zekeringkast was het de enige telais met extra zekering op.
Jij heb de (1983) nieuwere versie.
Brandstofpomp nabij het rechtse achterwiel moet je horen draaien/pompen tijdens het starten.
Relais kortsluiten (lees benzinepomp rechtstreeks onder 12v zetten) kan je zekerheid geven voor oplossing probleem.
Re: vraagje ivm zekeringen/relaiskast
brandstofpomp werkt, zoemt vanaf ik start, en auto start ook direct maar blijft niet draaien, valt stil, benzinetank, vulpijp, aantal lidingen en benzinepomp zijn nieuw
greetz
Ronald
greetz
Ronald
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten