Golf r20 bumper op gti

Voor al je body kits, bumpers, spuitwerk aan je in- en exterieur
Plaats reactie
R.martin88
Berichten: 5
Lid geworden op: 23 jul 2015, 03:04
Type auto: Golf MK6 GTI
Locatie: Limburg
Contacteer:

Golf r20 bumper op gti

Bericht door R.martin88 »

Hallo,

Wat vinden jullie ervan. Ik ben helemaal gek op de r20 maar staat het wel om een r20 bumper op een gti te zetten of zeggen jullie allemaal laat hem lekker origineel. Ik wou wel ( weet niet of dat gaat de gti logo's op de bumper laten) dus komt geen R op te staan, puur alleen voor de vorm en dagrij verlichting. Weet echt niet wat ik moet doen of ik zo de looks verpest of dat hij er juist bruut uit komt te zien.

Mijn broer heeft een tijdje een r20 gehad was echt verliefd op die auto , maar ben nu ook pas op mij zelf gaan wonen dus moet toch op mijn centen letten dus heb ik een GTI gekocht ipv een R20 want zit toch wel wat prijs verschil in.

Ook vindt ik het jammer dat de gti geen 4wd heeft aangezien ik hem toch aardig wil laten kietelen, dus uit eindelijk kost het nog een aardige cent helaas. Maar ik dwaal helemaal af. Heeft iemand op het forum dit al een keer gedaan of wat foto's hiervan en is het mogelijk het gti grilletje in de r20 bumper te krijgen of zouden jullie alleen het logo vervangen?\

Kan helaas nog niet in het projecten forum kijken omdat ik dan 6 maanden lid moet zijn anders had ik eens kunnen neuzen bij andere projecten, Er komen wel sowiewso recaro r20 stoelen in deze heeft mijn broer nog liggen aangezien hij ze met lederen stoelen verkocht had. Dus deze kan ik voor een leuk prijsje krijgen.
ferry
Berichten: 1401
Lid geworden op: 10 aug 2014, 14:39
Type auto: golf mk5 gti ed 30

Re: Golf r20 bumper op gti

Bericht door ferry »

Ik ben meer van de auto lekker orgineel laten. Upgrades kwa remmen en motorisch vind ik wel oke.
Ex Mercedes b-klasse full options.
Ex edition 30
Gebruikersavatar
HS2005
Berichten: 309
Lid geworden op: 05 mei 2014, 17:28
Type auto: Golf MK6 R
Locatie: Earth

Re: Golf r20 bumper op gti

Bericht door HS2005 »

Een GTI heeft zo zijn eigen charmes t.o.v. een R20 en persoonlijk zou ik een GTI origineel laten. Bijvoorbeeld; de honinggraad grill en koplampen van de GTI vind ik mooier ogen dan de standaard uitrusting van een R20. Zou deze modificaties echter niet op mijn R20 plaatsen.

Overige modificaties zoals het vervangen van logo’s, badge logo’s, verlichting zie je over het algemeen wat vaker.
JD Stage 5 | 556pk / 638Nm
Plaats reactie

Terug naar “Cosmetische modificaties”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten