Nieuwe ronde nieuwe kansen help mij een GOLF 6 R te vinden.

Bespreek hier alles met betrekking tot de GOLF R in alle uitvoeringen.
Plaats reactie
Dodge (R)
Berichten: 29
Lid geworden op: 20 jul 2011, 20:31
Type auto: Golf MK7 GTD

Nieuwe ronde nieuwe kansen help mij een GOLF 6 R te vinden.

Bericht door Dodge (R) »

Hoi!

Lang geleden bezat ik al eens een golf 6 r. (heb ik 2 jaar in gereden met heeeeeeel veel plezier)
Heb hier sinds 2012 niets meer gepost maar we gaan weer beginnen hoop ik.

Het verhaal:

Vandaag zou ik een scirocco R kopen maar werd onderweg gesmst door de verkoper dat de R gister avond verkocht was... :?
De auto is bedoeld voor mijn vrouw, het was dan ook balen voor ons beiden dat we weer rechtsomkeert moesten maken.
Nu heeft mevrouw dodge (r) besloten dat ze toch liever een Golf R heeft, dit ook omdat er dan wat meer keuze is op de NL markt.

Uiteraard kunnen we allemaal dezelfde advertenties online vinden. Maar hier komt ie...

Stel je hebt 25.000 euro te besteden (MAXIMAAL) welke golf R zou je dan kopen? importeren mag ook houd dan wel rekening met bpm dus in Duitsland mag hij denk ik max 20-22 kosten.

Vereisten zijn:
DSG, niet GROEN van kleur, 5 deurs, niet meer dan 120k op teller. LEER of schaalstoelen,

Pre's zijn in volgorde van importantie:
Schaalstoelen, Leer, Groot navigatie, lage km stand, schuifkantel dak, DCC, <100k km


Ik ben benieuwd of jullie mij willen helpen beslissen.
Er zijn er in NL niet veel rond het bedrag van 25k zou het op prijs stellen als iemand mij kan behoeden voor een fout dus als iemand iets weet van de NL aangeboden golf 6 R zou het fantastische waardevolle informatie kunnen zijn voor mij.

gr
Dodge
ferry
Berichten: 1401
Lid geworden op: 10 aug 2014, 14:39
Type auto: golf mk5 gti ed 30

Re: Nieuwe ronde nieuwe kansen help mij een GOLF 6 R te vind

Bericht door ferry »

Misschien handig als jij ze zelf uitkiest. De advertentie hier plaatst en dan de mensen die er verstand van hebben hopelijk reageren.
Ex Mercedes b-klasse full options.
Ex edition 30
Gebruikersavatar
FGT
Berichten: 1356
Lid geworden op: 27 aug 2011, 19:07
Type auto: 7R Lapiz Blue
Locatie: Den Haag

Re: Nieuwe ronde nieuwe kansen help mij een GOLF 6 R te vind

Bericht door FGT »

Deze zou wel iets zijn:

http://link.marktplaats.nl/m979051487

Zover ik weet is deze R van de eigenaar van Cartronics in Den Haag geweest. Hij heeft verkocht aan iemand in Wateringen en heeft m na een korte periode te koop gezet en is gekocht door dit bedrijf. Toen hij in bezit was van de eigenaar uit Wateringen heeft hij volgens mij een beurt gehad bij MP Carworks, waar mijn auto ook in onderhoud is. Pin me niet op de aantal eigenaar vast, maar het is wel iets in die strekking.
Golf 7R DSG Lapiz Blue
Dodge (R)
Berichten: 29
Lid geworden op: 20 jul 2011, 20:31
Type auto: Golf MK7 GTD

Re: Nieuwe ronde nieuwe kansen help mij een GOLF 6 R te vind

Bericht door Dodge (R) »

Deze staat wel op de short list iig.. Is over compleet en past binnen het budget.

Iemand die deze toevallig al bekeken heeft? of het verhaal van FGT kan bevestigen/aanvullen ?


FGT schreef:Deze zou wel iets zijn:

http://link.marktplaats.nl/m979051487

Zover ik weet is deze R van de eigenaar van Cartronics in Den Haag geweest. Hij heeft verkocht aan iemand in Wateringen en heeft m na een korte periode te koop gezet en is gekocht door dit bedrijf. Toen hij in bezit was van de eigenaar uit Wateringen heeft hij volgens mij een beurt gehad bij MP Carworks, waar mijn auto ook in onderhoud is. Pin me niet op de aantal eigenaar vast, maar het is wel iets in die strekking.
Dodge (R)
Berichten: 29
Lid geworden op: 20 jul 2011, 20:31
Type auto: Golf MK7 GTD

Re: Nieuwe ronde nieuwe kansen help mij een GOLF 6 R te vind

Bericht door Dodge (R) »

ferry schreef:Misschien handig als jij ze zelf uitkiest. De advertentie hier plaatst en dan de mensen die er verstand van hebben hopelijk reageren.

Je hebt helemaal gelijk. Maar ik wil jullie het liefst met zoveel mogelijk werk opzadelen. ;)
Gebruikersavatar
jaco
Berichten: 326
Lid geworden op: 17 mei 2011, 23:36
Type auto: Golf GTI Clubsport
Locatie: Achterhoek

Re: Nieuwe ronde nieuwe kansen help mij een GOLF 6 R te vind

Bericht door jaco »

Als ik op https://ovi.rdw.nl/ en het kenteken intik zie ik dat het een auto is die na 2 jaar ingevoerd is en waar de BPM staat op Eur 3824,-; beetje laag.
Kijk vervolgens op http://www.zomoto.nl en zie dat er drie eigenaren slechts kort in het bezit van de auto zijn geweest; ook niet vertrouwenwekkend.
Reden om heel goed naar de auto te kijken en de verkoper uit te horen over de geschiedenis.
Overigens wel een super mooie R met een hele complete uitrusting.


Dodge (R) schreef:Deze staat wel op de short list iig.. Is over compleet en past binnen het budget.

Iemand die deze toevallig al bekeken heeft? of het verhaal van FGT kan bevestigen/aanvullen ?


FGT schreef:Deze zou wel iets zijn:

http://link.marktplaats.nl/m979051487

Zover ik weet is deze R van de eigenaar van Cartronics in Den Haag geweest. Hij heeft verkocht aan iemand in Wateringen en heeft m na een korte periode te koop gezet en is gekocht door dit bedrijf. Toen hij in bezit was van de eigenaar uit Wateringen heeft hij volgens mij een beurt gehad bij MP Carworks, waar mijn auto ook in onderhoud is. Pin me niet op de aantal eigenaar vast, maar het is wel iets in die strekking.
siepwokkel
Berichten: 96
Lid geworden op: 25 mar 2015, 17:08
Type auto: Scirocco R

Re: Nieuwe ronde nieuwe kansen help mij een GOLF 6 R te vind

Bericht door siepwokkel »

Ik weet nog wel een origineel blauwe nederlandse scirocco r met dsg, leer, groot navi. En 30000km maar die is iets boven je budget denk ik. Van 2e eigenaar met aankoopbon alles erbij. Een nettere vind je niet dat weet ik zeker.
Gebruikersavatar
FGT
Berichten: 1356
Lid geworden op: 27 aug 2011, 19:07
Type auto: 7R Lapiz Blue
Locatie: Den Haag

Re: Nieuwe ronde nieuwe kansen help mij een GOLF 6 R te vind

Bericht door FGT »

jaco schreef:Als ik op https://ovi.rdw.nl/ en het kenteken intik zie ik dat het een auto is die na 2 jaar ingevoerd is en waar de BPM staat op Eur 3824,-; beetje laag.
Kijk vervolgens op http://www.zomoto.nl en zie dat er drie eigenaren slechts kort in het bezit van de auto zijn geweest; ook niet vertrouwenwekkend.
Reden om heel goed naar de auto te kijken en de verkoper uit te horen over de geschiedenis.
Overigens wel een super mooie R met een hele complete uitrusting.


Dodge (R) schreef:Deze staat wel op de short list iig.. Is over compleet en past binnen het budget.

Iemand die deze toevallig al bekeken heeft? of het verhaal van FGT kan bevestigen/aanvullen ?


FGT schreef:Deze zou wel iets zijn:

http://link.marktplaats.nl/m979051487

Zover ik weet is deze R van de eigenaar van Cartronics in Den Haag geweest. Hij heeft verkocht aan iemand in Wateringen en heeft m na een korte periode te koop gezet en is gekocht door dit bedrijf. Toen hij in bezit was van de eigenaar uit Wateringen heeft hij volgens mij een beurt gehad bij MP Carworks, waar mijn auto ook in onderhoud is. Pin me niet op de aantal eigenaar vast, maar het is wel iets in die strekking.
Daarom zei ik ook, dat ik het niet precies weet. Maar het is zeker een mooie auto.
Golf 7R DSG Lapiz Blue
Gebruikersavatar
Meik
Berichten: 423
Lid geworden op: 14 aug 2012, 11:23
Type auto: Golf MK6 GTI DSG
Locatie: Zuid Holland

Re: Nieuwe ronde nieuwe kansen help mij een GOLF 6 R te vind

Bericht door Meik »

Auto is ondertussen verkocht zie ik
Groet,
Meik

Golf MK6 GTI DSG 2.0 TSI 297 PK
Golf MK3/4 Cabrio 1.9 TDI 110 PK
Gebruikersavatar
HS2005
Berichten: 309
Lid geworden op: 05 mei 2014, 17:28
Type auto: Golf MK6 R
Locatie: Earth

Re: Nieuwe ronde nieuwe kansen help mij een GOLF 6 R te vind

Bericht door HS2005 »

Leuke topic, succes met de zoektocht. Fabian, jij geen interesse om jouw wagen te verkopen? ;)
JD Stage 5 | 556pk / 638Nm
Gebruikersavatar
RonnyR20
Berichten: 579
Lid geworden op: 17 apr 2011, 22:17
Type auto: 7R

Re: Nieuwe ronde nieuwe kansen help mij een GOLF 6 R te vind

Bericht door RonnyR20 »

HS2005 schreef:Leuke topic, succes met de zoektocht. Fabian, jij geen interesse om jouw wagen te verkopen? ;)
Ja doen Fabian :!: heb nog een mooie blauwe 7 voor je staan :D
Gebruikersavatar
FGT
Berichten: 1356
Lid geworden op: 27 aug 2011, 19:07
Type auto: 7R Lapiz Blue
Locatie: Den Haag

Re: Nieuwe ronde nieuwe kansen help mij een GOLF 6 R te vind

Bericht door FGT »

RonnyR20 schreef:
HS2005 schreef:Leuke topic, succes met de zoektocht. Fabian, jij geen interesse om jouw wagen te verkopen? ;)
Ja doen Fabian :!: heb nog een mooie blauwe 7 voor je staan :D
Haha, ik keek net even in mn knip, maar er zit niet genoeg in!
Golf 7R DSG Lapiz Blue
Plaats reactie

Terug naar “GOLF "R"”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 122 gasten