Vag can pro

De titel spreekt voor zich, plaats hier alles over VAG-COM.
Plaats reactie
patriekje92
Berichten: 11
Lid geworden op: 28 dec 2015, 03:48
Type auto: MK 5 1.9tdi

Vag can pro

Bericht door patriekje92 »

hallo iedereen,
allereerst de beste wensen iedereen
ik heb gister vag can pro binnen gekregen, de concurrent van ross tech zijn vagcom.
Ook heb ik uiteraard de vagcom, ik zal binnenkort mijn bevindingen posten van vag can pro,
voordeel is dat je dvd kan vrijschakelen van de nieuwe modellen bv golf 7 , audi enz
nadeel is jaarlijkse update kost 35euro
patriekje92
Berichten: 11
Lid geworden op: 28 dec 2015, 03:48
Type auto: MK 5 1.9tdi

Re: Vag can pro

Bericht door patriekje92 »

Hallo iedereen,
na al in het bezit te zijn van een een vagcom kabel en software heb ik toch maar besloten om ook eens bij de concurrent van ross- tech te shoppen.
Reden hiervoor was omdat ik me steeds meer een meer aan het verdiepen ben ik de navigaties van auto's. Nu kwam ik tegen wat ik zocht:
Vag Can Pro
De voordelen hiervan waren vooral dat:
je alle navi's kan vrijschakelen via de obd stekker.
De rns 510,810 en 850 kon ik zelf al vrijschakelen echter met vag can pro kan je nu dus ook
de audi mmi enz
skoda de nieuwe navis
golf 7
en de nieuwere seat navis.
De totale lijst van autos met navi zal ik binnenkort er eens opgooien.
Nadat ik het pakket had binnengekregen en alles had geupdate en wat filmpjes had liggen kijken kwam ik erachter dat je vrij veel kan hiermee.
Nadat ik zag dat mijn gateway in de klasse accu leeglopen viel mbt rns 510 ben ik eens gaan zoeken (hiervoor zette ik altijd 1200vuci erop ivm accu drain)
Nu ga ik komend weekend mijn gateway updaten en zal ik mijn ervaringen hier neerzetten.
groetjes patrick
tolunay
Berichten: 226
Lid geworden op: 22 aug 2015, 16:17
Type auto: MK6 GTI

Re: Vag can pro

Bericht door tolunay »

Heb net ook een VCP besteld!
Ben benieuwd hoe het werkt vergeleken met vagcom en ODIS.

Ik zal hier mijn bevindingen plaatsen als hij binnen is.
Gebruikersavatar
staffpride
Berichten: 2711
Lid geworden op: 31 dec 2011, 00:20
Type auto: Golf MK6 GTI + Lupo
Locatie: Alblasserdam
Contacteer:

Re: Vag can pro

Bericht door staffpride »

Ben reeds al 2 jaar in het bezit van een VCP kabel met software en de mogelijkheden zijn zeer zeker uitgebreider als vag com.
Maar voor het normale codeerwerk, werkt vag com veel prettiger.

Wat wel een leuke functie is van VCP is PR-code coderen, dit kan je gebruiken bij auto's van het MQB platform als je een nieuwe lege module hebt, waar je met VCDS niets mee kan.
MVG EMServices

Afbeelding
patriekje92
Berichten: 11
Lid geworden op: 28 dec 2015, 03:48
Type auto: MK 5 1.9tdi

Re: Vag can pro

Bericht door patriekje92 »

Afgelopen weekend toch mijn gateway noodgedwongen moeten updaten. De rns zag namelijk niet dat als ik de auto in de achter uit zetten. Wat doet het dan natuurlijk niet> mijn ingebouwde camera die ik met een module op mijn rns 510 geplaats had.
Het updaten is zeer goed bevallen, duurde maar een minuut of 8. Hierna werkte mijn achteruitrijcamera gelijk en ben ik gelijk af van lekstroom mocht ik ooit een rns 315 ofzo willen plaatsen ( niet dat ik dat ooit ga doen maargoed)
slayerprayz
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 jan 2019, 21:01
Type auto: Golf 3 gti abf

Re: Vag can pro

Bericht door slayerprayz »

Hallo allemaal.

Vind 't jammer dat ik nog niet heb kunnen profiteren van alle positieve posts die ik heb gelezen. Ik heb de vag can pro kabel dus besteld en die is ook binnen gekomen. De disc die erbij zat was helaas gebroken. Die kon mijn pc naar mijn verwachtingen al, niet lezen.

De bijgeleverde USB stick heb ik tot nog toe in geen enkele usb poort wat ik heb kunnen lezen.. En de melding die gegeven word is dat de USB poorten 3.0 zijn en de USB 2.0 en 'm dus niet kan lezen..

Ik contact met de verkoper opgenomen die ma al de dag erna 'n download link doorstuurde die ook niks opleverde.. Site werd niet gevonden...

Wie o wie kan me aan de juiste software helpen?
tolunay
Berichten: 226
Lid geworden op: 22 aug 2015, 16:17
Type auto: MK6 GTI

Re: Vag can pro

Bericht door tolunay »

slayerprayz schreef: 20 jan 2019, 21:10 Hallo allemaal.

Vind 't jammer dat ik nog niet heb kunnen profiteren van alle positieve posts die ik heb gelezen. Ik heb de vag can pro kabel dus besteld en die is ook binnen gekomen. De disc die erbij zat was helaas gebroken. Die kon mijn pc naar mijn verwachtingen al, niet lezen.

De bijgeleverde USB stick heb ik tot nog toe in geen enkele usb poort wat ik heb kunnen lezen.. En de melding die gegeven word is dat de USB poorten 3.0 zijn en de USB 2.0 en 'm dus niet kan lezen..

Ik contact met de verkoper opgenomen die ma al de dag erna 'n download link doorstuurde die ook niks opleverde.. Site werd niet gevonden...

Wie o wie kan me aan de juiste software helpen?
Koop een originele en geen clone !?
Plaats reactie

Terug naar “VAG-COM”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten